Thursday, May 27, 2010

ALLAHYARHAM RIDZUAN TELAH PULANG KERAHMATUALLAH


Gombak – Perginya tidak akan kembali lagi bagaikan 1 kehilangan kepada ahli keluarga Pn. Hamsiah apabila suami yang dikasihi telah pulang kerahmatuallah baru-baru ini.

Allahyarham Ridzuan telah meninggal dunia akibat sakit jantung yang dialami sekian lama.

Menurut Hamsiah suaminya telah dimasukkan ICU untuk rawatan selanjutnya namun ALLAH swt lebih menyayangi beliau.

Allahyarham Ridzuan yang meninggalkan balu dan 5 anaknya di kediaman Tmn Perwira 1, telah menerima kunjungan ziarah daripada Y.B Dato’ Hasan / Adun Gombak Setia bersama kakitangan PKM Dun Gombak Setia, Nazir Masjid Ar-Rahimah. Ucapan takziah untuk ahli keluarga mereka.

YB Dato’ telah menyerahkan sumbangan khairat kematian kepada Hamsiah sebanyak RM1000. Baki RM1500 akan disampaikan dalam satu majlis khas dalam tempoh 60 hari berikutnya oleh Pej. Daerah.

Tujuan manfaat ini diberikan adalah membantu keluarga ahli yang meninggal dunia dalam urusan-urusan yang berkaitan seperti menyelesaikan bayaran keseluruhan/sebahagian kos pengebumian, menyelesaikan hutang dan sebagainya.

Jelas kelihatan suasana yang menyedihkan kepada penghuni rumah tersebut apabila kehilangan orang yang dikasihi. Semoga kedatangan YB Dato’ bersama kakitangan PKM Dun Gombak Setia dan Nazir Masjid Ar-Rahimah dapat memberi sedikit kekuatan dan menenangkan keadaan.

Al-Fateha buat Allahyarham Ridzuan semoga rohnya ditempatkan dalam golongan para solihin.

Editor : Khaulah Azwar

No comments:

Post a Comment

SIMFONI KASIH TAUTAN HATI