Sunday, February 14, 2010

"Wajah" Gadis Mongalia Di teluk Sepangar,?. Najb Takut dgn Bayang2



1 Malaysia ketawa terbahak-bahak berita kapal selam milik TLDM tidak boleh tenggelam. Pembelian kapal selam dari negara Perancis penuh mistri sehingga mngorbankan wanita Mongolia. Malah isu kematian gadis yang bernama Al-tantuya dikaitkan dengan perdana menteri Malaysia Datuk Seri Muhd Najib Razak. Maka timbul cerita yang sensasi dan kontrovasi kokonnya wajah Al-Tantuya berada didermaga Teluk Sepangar, Sabah tempat dimana kapal selam Scorpene berlabuh. Untuk rekod kapal selam adalah kapal pertama milik TLDM yang dibeli dengan harga RM1 billio. Mungkin "hantu al-tantuya" berada dalam kapal selam tersebut?. Sebelum ini pehak kementerian pertahanan menafikan kapal salam tidak boleh tenggelam. Mungkin semua pemimpin umno yang terlibat dengan pembelian kapal selam tersebut dihantui oleh wang rasuah.

Betul apa yang diperkatakan oleh penulis maya dalam blogs masing bayang dan roh wanita Mongolia berada dimana di bumi Malaysia selagi pembunuh sebenar tidak diadili dan dihukum kerana terlibat dalam komplot mistri pembunuhan AL-tantuya. (kata-kata sindiran). mungkin hantu Al-tantuya meminta wang atau imbuhan yang belum diberes lagi.

Seluruh akhbar didunia terutama akhbar dinegara Perancis memaparkan nama Datuk Najib Razak terlibat dalam kes kematian wanita Mongolia. Najib sendiri dikatakan mendapat wang segera kerana usrusan pembelian kapal selam tersebut termasuk Razak Baginda. Namun sehingga hari ini Najib Razak tidak disiasat oleh SPRM. Mungkin Najib Razak tidak terlibat dengan kematian wanita momgolia dan wang rasuah atau komisen pembelian kapal selam yang tidak boleh tenggelam. Hanya Najib dan Rosmah sahaja yang tahu.

Tidak hairan lah wajah-wajah dan hantu serta roh wanita yang bernama Al-tantuyaa berada di bumi Malaysia, atau mungkin wajahnya berada dalam kapal selam scorpene dan mungkin berada diruang tamu rumah Najib Razak.

Al-tantuya berada bersama Najib Razak dikala gadis berkenaan masih hidup. Malah makan bersama Najib. Umumnya Al-tantuyaa masih menjadi mimpi ngeri Najib Razak. Najib dan kapal selam scorpene dan Al-tantuyaa tidak dapat dipisahkan.

Mungkin kapal selam tidak boleh tenggelam merindui wajah ayau Al-tantuyaa. Dah jemu kenyataan pehak TLDM kononnya kapal selam tersebut mengalami kerosakkan teknikal. Tak sampai setahun rosak dengan berhujah seribu alasan. Dan maklumat yang diterima serta terdapat didada akhbar kos selenggara kapal selam scorpene RM1 juta satu hari, betul ke?.

Dengan nada sinis kami ucapkan kepada Najib Razak serta terjedi kapal selam "wajah gadis mongolia bernama Al-tantuyaa berada di Teluk Sepangar" malah berlegar-legar dalam kapal selam koko?". Amat malang dan amat dukacita perkara yang menimpa kerajaan Malaysia. 1 perompak,1destinasi, 1 wajah, 1 hantu 1 malaysia pelik.

Khaulah said: Bila terkenang kan aktantuyua punya kes.. teringatlah kome masa PRK di perak... bila semua penyokoong memakai topeng altantuya..rata2.. semasa najib & kuncu jentrea UMNo datang kena boooo... dan mereka takut apabila melihat topeng altantuya dipakai oleh pengundi & penyokong..menjadi isu pula apabila perayu undi pembangkang ditumbuk oleh excord UMNO yang memang kaya dgn sifat gangster.. topeng altantuya dicabut. petugas muslimin dipukul, petugas muslimat diraba oleh pemuda UMNO..apa lagi muslimin yg sentiasa menjaga kehormatan dan keselamtan muslimat yg bertugas.. sanggup muslimin bergadainya nyawa untuk menjaga keselamatan muslimat.. anak2 kecik yg mengikut ibubapa mereka bertugas menjerti & berkata.. UMNO berbagai2 ..menandakan generasi muda yg kecil ini jg tahu berfikir mana yg terbaik... masa itulah provokasi menjadi2.. masya-ALLAH..kalau ikut kan darah muda.. ingin sekali ana berada disitu hayunkan payung ketuk kepala jentera UMNO yg terlebih belajar..namunpun begitu akhlak & nama baik parti kena dijg.. hnya doa yg menjadi senjata utama dgn mengharap pertolonganNya dan sentiasa dipanjatkan agar mereka tumbang dan ALLAH swt layak membalasnya..Hati kecil ini berkata..bahwa jentra UMNO tidak tahu menghormati kaum hawa..hei..apa nak jadi dgn UMNo yg diketuai oleh NAJIB..

"

No comments:

Post a Comment

SIMFONI KASIH TAUTAN HATI