Monday, June 5, 2017

Rawatan Terapi Resdung lebih berkesan dengan cara rawatan alternatif

Batu Caves: 1 thn lebih mengalami resdung. Saya  sudah berubat dengan doktor pakar ent namun tiada sebarang perubahan. Begitu juga rawatan di klinik swasta. Duit sudah banyak habis sehingga Doktor pakar Ent saran buat operation hidung tetapi saya tidak mahu buat.

Keadaan semakin kronik sejak akhir-akhir ini sehingga saya sering kerap sakit kepala, kedua rongga hidung tersumbat dan sukar bernafas. nafas berbau dan paling saya bimbang mata tidak berapa jelas dan telinga juga kurang pendengaran.

rakan-rakan saya orang melayu semua saran  pada saya buat rawatan resdung cara alternatif. saya tidak tahu cara rawatan alternatif dan tidak pernah dengar. Mereka kata rawatan ni orang islam buat tapi kena cari betul-betul. mereka tolong saya dapatkan maklumat rawatan. Isteri saya juga cari maklumat rawatan. saya survey pusat rawatan health alternatif umi sue care. video-video testimonial pesakit banyak. ramai patient kata berkesan maka saya terus buat temujanji dengan pusat rawatan  ini.


saya datang malam tapi saya lupa ini bulan ramadhan umat islam solat. Semalam saya datang buat janji 11.30 pagi. Saya happy dapat jumpa dengan Dr Sue.

Rawatan diberikan sangat berbeza dengan Rawatan ENT. Hanya hampir 1 jam semua masalah kesihatan saya dari hidung, mata, telinga tekak dapat diatasi dengan sekejap saya. Tiada lagi masalah kurang pendengaran, mata kabur, hidung tersumbat. Kos rawatan juga sangat berpatutan.

saya saran kepada masyarakat luar jika ada masalah resdung buat lah rawatan alternatif terlebih dahulu sebelum buat pembedahan hidung yang mengambil kos rawatan tinggi dan belum tentu ia berkesan, kata Seelan selepas buat rawatan resdung di sini.

Call rawatan health alternatif umi sue care  017-3483840
 

No comments:

Post a Comment

SIMFONI KASIH TAUTAN HATI