Monday, June 5, 2017

Mata Ayah Boleh Lihat Kembali 80% Buat Rawatan Alternatif, Alhamdulilah -Selangor, Kl. Batu Caves, Gombak, Selayang

Pengakuan anak Tn Yusoff tentang Rawatan Terapi Saraf Mata di Pusat Rawatan Alternatif Health Umi Sue Care. 

"Sebagai anak kami rasa sedih melihat ayah kehilangan penglihatan mata. Kami harap kesembuhan selepas buat operation di hospital kerajaan tetapi jadi sebaliknya. Kami benar-benar rasa kecewa. 



Tetapi syukur alhamdulilah kesedihan kami terubat kembali apabila ayah kembali nampak dalam 80% selepas buat rawatan alternatif buat kali pertama". 

Ujarnya lagi, Alhamdulilah 5 ramadhan kesedihan kami sekeluarga terubat bila ayah dapat lihat semula selepas buat Rawatan di Pusat Alternatif Health Umi Sue Care.Syukur sangat kepada Allah. Ayah boleh nampak jari, tangan , bayang-bayang tubuh manusia dan lampu. Jika tidak  sebelum buat rawatan di sini ayah langsung tidak nampak.

Justeru suka saya sarankan kepada semua masyarakat di luar sana sekira ayah, ibu atau kita sendiri mengalami masalah mata (Glucoma, katarak berpunca kencing manis hingga boleh jadi kabur penglihatan jangan terburu-buru buat pembedahan. Kita ikhtiarkan dulu cara rawatan alternatif atau tradisonal, rawatan syifa dulu. 

Kos untuk rawatan alternatif, tradisional dan rawatan syifa juga berpatutan berbeza jika di hopital atau klinik swasta. Dalam kegawatan ekonomi lebih-lebih musim perayaan hampir tiba kewangan sangat menguji kita. Namun kita perlu teruskan usaha dalam buat rawatan. Moga Ayah kembali sihat sepenuhnya dengan buat rawatan di  Batu caves di sini. Terima kasih Dr yang buat rawatan ayah saya, kata  Nora.

Dapatkan rawatan Terapi Saraf mata untuk ayah ibu anda yang sedang di uji dengan penglihatan mata.


Hubungi Pusat Rawatan Health Alternatif Umi Sue Care untuk booking rawatan alternatif. 017-3483840  

fb
: Health Alternatif Umi Sue Care
Alhamdulilah..Allah juga yang beri kesembuhan

No comments:

Post a Comment

SIMFONI KASIH TAUTAN HATI