Wednesday, June 14, 2017

3 jam buat rawatan stroke akhirnya saya kembali sihat.Gombak, Batu Caves, Selayang, Ampang, Shah Alam, Selangor, Kl




Alhamdulilah 3 jam buat rawatan stroke akhirnya saya kembali sihat.

Mariam berkata, sebelum buat awatan sangat jelas muka saya nampak pucat, sering sakit urat saraf. Saya rasa bersyukur kepada allah setelah 1 tahun lebih mengalami stroke, tak boleh berjalan, bangun , tak boleh angkat tangan , hanya terlantar di katil akhirnya saya dapat bangun semula berjalan dan berdiri dengan buat rawatan alternatif di Pusat Rawatan Health Umi Sue Care.

Menurut beliau, bayaran disini juga berpatutan dan mampu berbanding banyak tempat anak-anak bawa sebelum ini dengan bayaran yang mahal.


Saya harap moga dapat menjalankan aktiviti seperti biasa selepas ini lebih-lebih lagi dapat menunaikan solat 5 waktu, berpuasa bulan ramadhan dengan penuh. Terlalu rindu suasana ramadhan setelah 1 tahun tidak dapat buat dengan begitu sempurna kerana keuzuran, . Kata pn Mariam selepas menerima rawatan bekam, urutan Mmt, urutan Saraf stroke, mandian syifa di pusat rawatan alternatif Health Umi sue Care.

Hubungi Pusat Rawatan Health Alternatif Umi Sue Care untuk booking rawatan alternatif. 017-3483840 .

No comments:

Post a Comment

SIMFONI KASIH TAUTAN HATI