Wednesday, December 16, 2015

Hadiah Rawatan Pesakit Kanser, Gout, Stroke Juara Piala TM Bola Sepak Selangor VS Kedah- 2% Diskaun SPA

Gombak : PROMOSI berita gembira bagi penyokong bolak sepak Selangor. Sempena Selangor berjaya merebut piala bolasepak , LDS Health Spa berbesar hati memberi Pendafataran Ahli RM50 seumur hidup untuk rawatan Salun  & SPA  dalam program  Sehari bersama Ayahchik. Ayahchik terkenal dalam rawatan  tradisional bagi mengatasi sakit kritikal Kanser Stage 4, Stroke, gGout, Sakit sendi, Jantung, Darah Tinggi, Kencing Manis, Kanser Barah hati, kanser usus,  sakit lutut, buah pinggang dan lain-lain. Bayaran ayahchik seikhlas hati.

Dapatkan kad keahlian LDS Health SPA. untuk rawatan lelaki dan wanita
Untuk Salun dan SPA 20% . call Lds Health SPA 011-27824633/03-61772506

Berita gembira buat warga JOHOR dan SINGAPURA

InsyaAllah, pada 19 dan 20 DISEMBER 2015 ini, Ayah Chik akan berada dijohor.
Paling dekat di selangor 26/12/2015 di lds health spa.no54 jln tmn gombak,tmn gombak,bt cvs,selangor. Dapatkan no. Terawal dan kad keahlian LDS Health SPA.Makan minum pesakit disediakan.Keutamaan rawatan akan diberi kpd mereka yang sudah buat bayaran rm50 untuk menjadi ahli  LDS Health SPA dalam program sehari bersama Ayahchik Dungun,. 

Bagi mereka yang mengidap penyakit cancer, tidak kira lah sama ada cancer darah, cancer rahim, cancer lender, cancer payudara, cancer paru-paru, cancer usus, cancer hati.. Datanglah berjumpa Ayah Chik. Dengan izin Allah, sel-sel kanser akan mati di tangan Ayah Chik dan tidak akan merebak lagi, biizniLLAH..

'Bagi mereka yang mengidap penyakit jantung pula, sama ada, jantung tersumbat, lemah jantung, akan by pass, stage 4.. insyaAllah, Ayah Chik akan sembuhkan kembali sakit jantung tersebut. Pesakit akan diminta untuk menarik nafas dan merasai sendiri perubahan setelah menerima rawatan. Jika masih semput dan sakit, 
Ayah Chik akan berikhtiar sehingga pernafasan pesakit lancar.

Begitu juga dengan pesakit stroke, angin ahmar, gout, sakit lutut, prostat, buah pinggang, kencing manis, darah tinggi, kebas-kebas bahagian tangan dan kaki, athma.. Dengan keizinan daripada Allah, Ayah Chik mampu untuk menyembuhkan penyakit-penyakit berkenaan.

"Semua penyakit ada ubatnya melainkan Mati"

*** Datanglah Ayahchik tak ambik bayaran satu sen pun. Terpulang pada pesakit nak bagi ikhlas banyak mana. Dia tak kisah. Yang penting pesakit sembuh.

Harap simpan info ini agar boleh bagitau mereka2 yang sakit dan amat memerlukan rawatan segera. Insya Allah. Jazakumullah..
ting pesakit sembuh.

No comments:

Post a Comment

SIMFONI KASIH TAUTAN HATI