Thursday, October 22, 2015

Rawatan Alternatif Umi Sue , Resdung, Bekam, Urut, Refleksologi, Terapi Ais Bidara Syifa - Kelopak Mata Bengkak, nafas Berbau Akibat Resdung


Gombak : Gejala resdung yang kuat menyebabkan kelopak mata tn mohd nor mokhtar menjadi bengkak.

Katanya saya sudah lama menghadapi masalah resdung. Pernah buat rawatan di hospital dan rawatan kampung tetapi tidak berkesan.


Setiap pagi saya sering bersin, mata bengkak dan lebam. Nafas saya berbau busuk. Kadangkala nak bercakap dengan orang lain rasa segan.

Saya Harap dengan rawatan alternatif di Pusat rawatan altrnatif umi sue enterprise  dapat membantu saya mengatasi masalah resdung saya hadapi sekian lama.

Sementara Itu cik sue konsultan Rawatan alternatif, berkata tn mohd noor hadapi masalah resdung yang kuat hingga terdapat blok pada rongga hidung, kelopak mata bengkak.

Saya difahamkan beliu pernah buat rawatan di hospital dan secara kampung Namun berhenti rawatan. Apabila rawatan dibuat sekerat jalan ini menyebabkan resdung akan lebih teruk lagi. Sebaiknya biarlah buat rawatan 3x bagi memastikan rawatan dibuat berkesan.


Disini pesakit yang buat rawatan mereka boleh membeli produk resdung sementara menanti rawatan kedua. Mereka boleh buat sendiri di rumah, katanya. 


Mereka yang ingin buat rawatan alternatif boleh hubungi 011-27824633 , No 55 Jln 7, Tmn Selayang, 68100, Bt Caves, Selangor

No comments:

Post a Comment

SIMFONI KASIH TAUTAN HATI