Thursday, June 4, 2015

Najib Tak Perlu takut, Saya Tak Bawa Senjata- Tun M

Kuala Lumpur – Bekas Perdana Menteri, Tun Dr Mahathir Mohamad berkata "tidak ada apa sebab yang perlu ditakutkan Datuk Seri Najib Razak untuk tidak hadir ke dialog “Nothing to Hide” berkaitan 1MDB di PWTC Kuala Lumpur yang dijadualkan pada pukul 10 pagi ini".

Beliau bverkata, “saya orang biasa saja, saya bukan bawa senjata pun. Saya bukan boleh buat apa-apa pun.   Pasal apa orang nak takut pada saya, semua ini takut atau tidak?” katanya dalam sidang media selepas polis mengarahkan dia berhenti berucap.

Dialog ”Nothing to Hide” iaitu dialog PM bersama NGO telah dibatalknn selepas mendapat arahan Ketua Polis Negara, Tan Sri Khalid Abu Bakar yang memberitahu majlis tersebut dibatalkan atas faktor keselamatan.

Editor : khaulah Azwar

No comments:

Post a Comment

SIMFONI KASIH TAUTAN HATI