Saturday, April 13, 2013

Jawapan Tuan Guru Presiden terhadap fitnah Dato Mustafa Ali


Suara Editor : Ana sangat sedih cara orang melayu berpolitik. Politik lucah , fitnah sudah menjadi darah daging UMNO. Mereka sanggup  buat apa sahaja tanpa mengemukakan saksi -saksi seperti yang di tuntut dalam Islam. 

Harapan Si Anak kecil. Anda Bagaimana??
Ramai pimpinan Pakatan Rakyat (PR) telah menjadi mangsa buas penyokong UMNO dengan membuat kerja-kerja terkutuk tanpa rasa bersalah. Kini alim ulama pun di tuduh berzina di Mekah. Allahuakhbar. Tok Guru Nik Aziz di katakan berzina di mekah.. Ya-Allah tunjukan kebenaran ini kepada seluruh rakyat bahawa tuduhan di lontarkan adalah satu fitnah besar yang sukar di maafkan. Timpakan bala keatas semua pemfitnah yang membuat kerja-kerja terkutuk ini, amiin.. inilah doa yang tidak pernah terhenti di hati semua pencinta Islam.  

Wahai ummat apakah kalian tidak terfikir jika Nabi SAW masih hidup, UMNO tidak segan silu mereka akan menyatakan Nabi SAW juga melakukan perkara yang sama. Tuduhan demi tuduhan diberikan demi kepentingan peribadi. Anak-anak generasi muda kini telah di dedahkan budaya buli, budaya lucah atas dididikan CD-CD lucah yang di edaarkan oleh semua penyokong UMNO. CD-cd di letak di merata tempat  sehinggakan masjid juga merupakan rumah Allah dijadikan tempat UMNO melakukan kerja durjana ini. 

Apakah kita harus memberi peluang kepada parti UMNO  memerintah lagi?? Pemikiran Anak-anak telah dirosakan dengan budaya UMNO yang kolot ini. Ayuh sudah tiba masanya kita semua ajar parti UMNO dengan kuburkan mereka pada PRU13 ini. kuasa di tangan anda,selamatkan akhlak anak-anak daripada budaya UMNO laknatuallah.

Respond Rakyat

Suka ·  · Kongsi · Jumaat


No comments:

Post a Comment

SIMFONI KASIH TAUTAN HATI