Monday, October 10, 2016

Sakit Sendi dan Saraf Pulih Minum Kopi Mata, Rawang, Selayang, Gombak, Batu caves, Hulu Klang, Kg. Pandan

Batu Caves :  Alhamdulilah telah saya katakan koko mata.kopi mata yang kami jual bukan produk minuman seperti kopi@milo yang di jual di kedai yang bila minum dapat penyakit.

Tetapi koko,kopi mata yang lami jual asli telah memulihkan ramai pesakit. sakit urat saraf tulang, saraf mata, darah tinggi, kencing manis, lutut, rabun jauh, rabun dekat, katarak, silau, migrane, resdung, sakit sendi , lutut dan lain-lain.

salah seorang lagi pesakit  yang mengalami sakit sendi dan saraf, Tn Razak  mengalami sakit 2 tahun tidak boleh angkat barang berat. Tetapi setelah minum Kopi koko mata alhamdulilah di izinkan allah beliau pulih dari sakit. Justeru,tukarlah minuman anda kearah koko,kopi mata agar anda sihat bebas dari penyakit.





sesungguhnya tiap apa yg allah ciptakan adalah tidak sia2. manfaatkanlah sebaiknya ciptaan yg allah berikan. dan, tiada 1 penyakit yg tidak boleh di ubati melainkan mati. sebarkanlah message ini agar sebaran anda buat mampu menyembuh mereka yg mencari ubat yg mujarab. besarnya pahala anda membantu saudara mara seislam kita.

call rawatan alternatif umi sue. 011.27824633, 03.61772506.
No. 55 Jln 7, Tmn Selayang, Batu Caves. Selangor

No comments:

Post a Comment

SIMFONI KASIH TAUTAN HATI