Monday, September 26, 2016

Koko, Kopi Mata Selesai Masalah Mata.Si buta celik kembali.Gombak, Ampang, Selayang, Batu Caves, Shah Alam, Puchong, Cheras

Alhamdulilah si buta celik kembali dengan amal minum kopi /koko mata . Menurut En Suhaimi dengan usaha berbagai rawatan dibuat hingga melibatkan kos perubatan terlalu tinggi sehingga terpaksa jual rumah, kereta untuk berubat.  Terdahulu beliau bekerja di Sarawak. Tetapi keadaan kesihatan yang tak menginzinkan ibu bapa suruh balik ke semenanjung , Negeri Sembilan. Saya berubat disini.

Tanpa putus asa, akhirnya koko / kopi mata melerai masalah penglihatan mata saya punca kencing manis yang di hadapi Sekian lama. Semua dengan izin Allah. Kini setelah baik sepenuhnya saya melibatkan diri untuk menjadi ahli  dan menjual kepada kenalan yang ada masalah mata, katanya.

Sementara itu, Pengurus Pusat Rawatan Alternatif Umi Sue pula berkata orang ramai yang ada masalah mata seperti katarak, rabun jauh, rabun dekat, silau, glucoma boleh dapatkan rawatan alternatif di sini. Koko / Kopi mata bukan ubat tetapi supliment yang mengandungi nutrien yang    terdapat dalam sayur-sayuran.

Alhamdulilah ramai pesakit-pesakit saya telah diberi kesembuhan sepenuhnya seperti gout, migrane, fibroid, cyst, tiroid, masalah sakit lutut dan lain-lain. Kita hanya mampu usaha membantu pesakit-pesakit di luar sana. Yang memberi kesemsuhan adalah Allah SWT. 


Insya-Allah  Orang ramai boleh dapatkan rawatan alternatif  di Pusat Rawatan Terapi mata dengan diskaun 70% apabila Anda Beli kopi@koko mata. 

Rawatan Terapi Mata bagi menyelesaikan mata pesakit yang ada katarak, rabun jauh, rabun dekat, silau, Glucoma, masalah saraf mata, mata gatal akibat resdung, kata umi sue kepada pemberita.


Call Rawatan Alternatif umi sue 011_27824633,03_61772506


















FB: Rawatan Alternatif Umi Sue

No comments:

Post a Comment

SIMFONI KASIH TAUTAN HATI