Tuesday, February 16, 2016

Pesakit Stroke Gembira Semakin Pulih

Bt Caves: Maimunah  mengalami sakit stroke, darah tinggi, kencing manis rasa terharu dengan rawatan diberikan Pusat Penjagaan kesihatan Alternatif Umi Sue dengan kerjasama Ayahchik Dungun.

Beliau berkata , saya benar rasa terharu dan teruja degan rawatan diberikan. Stroke yang saya alami, darah tinggi, kencing manis sebelum ini tidak berjaya di rawat tetapi setelah saya membuat bekam dan terapi ais bidara syifa oleh Cik Sue akhirnya saya mampu berdiri, lebih bertenaga dan tangan boleh angkat. Jika tidak saya sukar untuk angkat tangan, perlu sokongan anak-anak untuk teruskan hidup. 

Rawatan bekam dengan membuang darah kotor benar-benar memberi saya kecergasan dan bertenaga, badan lebih ringan . Kepala dan leher yang berat jadi lebih ringan. Jika tidak saya tidak mampu angkat kepala kerana darah tinggi yang saya alami. 
pemeriksaan kesihatan mesin mikrolasi

Selain buat rawtan alternatif  saya juga usaha membuat rawatan tradisional ayahchik. Rawatan di berikan juga amat berkesan. Saya mampu berjalan selepas menerima rawatan diberikan. Terima kasih kepada semua perawat rawatan alternatif umi sue dan juga kakitangan ayahchik dungun. 

Sementara itu, Cik Sue, konsultan rawatan alternatif pula berkata, alhamdulilah tiada yang lebih menggembirakan hati saya bila melihat pesakit yang menerima rawatan saya dengan ayahchik dungun kembali pulih. 

Pesakit yang mengalami sakit kritikal, suka saya nasihatkan agar sentiasa berusaha mencari jalan untuk membuat rawatan alternatif sekiranya mereka sudah berusaha buat rawatan di Hospital kurang memberi hasil rawatan. Jangan berputus asa. Insya-Allah dengan rawatan di cari pasti allah akan temukan rawatan yang memberi berkesan kepada pesakit. 

Tiada sakit yang tidak  ada ubatnya melainkan maut. Cuma kita perlu usaha gigih untuk merawat diri sendiri dan sokongan keluarga.

Pn Maimunah merupakan  pesakit stroke yang tidak boleh angkat tangan dan berjalan. Beliau juga mengalami darah tinggi dan kencing manis kritikal. Alhamdulilah dengan membuat rawatan alternatif bekam, dan terapi ais bidara syifa beliau jelas kelihatan lebih bertenaga. Mampu mengangkat tangan.  Darah toksin dan kotor banyak  keluar  apabila beliau  membuat rawatan  bekam. 

Selepas buat rawatan beliau tidak ketinggalan membuat pemeriksaan kesihatan bersama Ayahchik Dungun yang tidak asing lagi dalam dunia rawatan tradisoional. Rawatan diberikan membantu pn maimunah hingga dapat berjalan semula. Alhamdulilah, akhirnya beliau semakin pulih selepas menerima rawatan alternatif ini. 

Saya merakamkan terima kasih kepada semua team ayahchik dungun dan semua pesakit yang sudi memberi kerjasama untuk membuat rawatan. Moga usaha kecil ini dinilai Allah SWT insya-allah.

Bagi yang berhajat untuk buat rawatan ini boleh hubungi pusat rawatan alternatif umi sue 011-27824633 , 03-61772506. Kami beroperasi 9 pagi-10 malam. Insya-allah rawatan ayachik akan diadakan seperti berikut:-

Tarikh : 10/3/2016 (Khamis)
Masa : 8 malam - Selesai rawatan (Sekira ayahchik sampai awal pesakit yang ingin buat rawatan petang boleh hadir 6 ptg
Pn Maimunah mampu berdiri dan berjalan lepas buat rawatan yahchik dan rawatan alternatif umi

Tempat : No, 55 Jalan 7, Tmn Selayang, 68100, Bt Caves, Selangor.

Editor : Khaulah Azwar

No comments:

Post a Comment

SIMFONI KASIH TAUTAN HATI