Thursday, April 22, 2010

3 Serangkai Sri Kandri bersatu hati untuk menghancurkan kezaliman UMNO/BN


3 parti yang diibarat seperti 3 serangkai semakin hari semakin rapat & utuh apabila berganding bahu bekerjasama untuk memastikan p.raya Hulu Selangor jatuh ditangan PR.

Pelancaran jentera pilihanraya wanita pakatan rakyat yang telah dilancarkan di Bandar Baru Btg Kali baru – baru ini, telah dirasmikan dengan begitu meriah sekali oleh Dato’ Sri W. Azizah W. Ismail.

Pelancaran tersebut telah dihadiri oleh dif-dif terhormat, YB Zailah Hjh Siti Zailah Mohd Yusoff, YB Dr. Siti Mariah Mahmud, YB Teresa Kok, Hjh W. Hasrinah W. Hassan, Ustazah Mariam dan beberapa saf pimpinan PAS, DAP dan PKR.

Majlis pelancaran telah disempurnakan dengan diadakan ikrar petugas dan penyerahan bendera 3 buah parti tersebut.

Bacaaan Ikrar parti yang telah dibaca oleh semua petugas telah diiringi petugas Unit Bridged Amal Nisa’ Muda yag diketuai oleh Khaulah Azwar, Hasbiah, Petugas Unit Briged Amal Nisa’ Muda dan wakil-wakil daripada parti PKR & DAP.

Menurut Dato’ Sri W. Azizah “Semua negeri yang hadir bersama meraikan pelancaran Petugas telah berjanji akan menjalankan tugasan dengan sebaiknya bagi memastikan Calon PR094 Dato’ Zaid Ibrahim memenangai pertandingan ini dan sekali gus untuk memastikan kerajaan UMNO /BN akan jatuh pada PRK094 dan PRU ke 13 nanti”.

Insya-ALLAH yang penting kita semua sudah bersedia lebih awal bagi memastikan PRK berjalan dengan sempurna untuk menyokong parti yang dicalonkan dalam PRK ini.

Sama-samalah kita berusaha dengan gigih dan berserah kepada ALLAH swt, samada menang /kalah. Yang pasti kita sudah menjalankan tanggungjawab kita sebagai petugas dengan sebaiknya kepada 3 serangkai parti bagi menyokong sepenuhnya kepada calon yang bertanding, katanya.

Editor : Khaulah Azwar

No comments:

Post a Comment

SIMFONI KASIH TAUTAN HATI