Sunday, October 4, 2009

DOA PRK Bagan Pinang Sesuai utk PAS, BN dan semu ayg mengaku ISLAM..




اَللَّهُمَّ مَنْ أَرَادَ بِالْاِسْلَامِ وَالمُسْلِمِينَ خَيْرًا فَوَفِّقْهُ لِكُلِّ خَيْرٍ, وَمَنْ أَرَادَ بِالْاِسْلامِ وَالمُسْلِمِينَ شَرًّا فَخُذْهُ أَخْذَ عَزِيزٍ مُقْتَدِرٍ يا رَبَّ العالَمين , اللهم وَلِّ أُمُورَنَا "فِي باكن فينغ" خِيَارَنَا وَلَا تُوَلِّ أُمُورَنَا شِرَارَنَا , اللهم أَصْلِحِ الرَّاعِيَ وَالرَّعِيَّةّ يا ربَّ العالمين .



Maksudnya:

Ya Allah ya Tuhan kami! Sesiapa yang inginkan kebaikan kepada Islam dan kaum muslimin (memartabatkan Islam), maka berilah kekuatan baginya untuk melaksanakan setiap kebajikan. Dan sesiapa yang inginkan kejahatan kepada Islam dan kaum muslimin (meruntuhkannya) maka balaslah mereka dengan balasan (yang setimpalnya) dari Tuhan yang Maha Perkasa lagi Maha Berkuasa. Wahai Tuhan sekalian alam. Ya Allah Ya Tuhan kami! Lantiklah orang yang menguruskan urusan kami "DI BAGAN PINANG" dari kalangan orang yang baik dari kalangan kami, dan janganlah Engkau lantik orang-orang yang jahat menguruskan urusan kami. Ya Allah Ya Tuhan kami! Islahkanlah (perbaikkanlah) pemimpin dan rakyat! Wahai Tuhan sekalian alam.



- Doa ini dicadangkan untuk semua masyarakat Islam jika mereka benar-benar ingin melihat Islam menang. Sesuai untuk PAS kerana ia memang merupakan salah satu perjuangan Islam, sesuai untuk UMNO kerana dia juga mendakwa kononnya pejuang Islam (tapi rasanya Umno tak berani nak baca doa ni), sesuai untuk GOLONGAN TIDAK BERPARTI yang juga mendakwa inginkan kebaikan kepada Islam.

No comments:

Post a Comment

SIMFONI KASIH TAUTAN HATI