Wednesday, September 30, 2009

N31 - Kerikil tajam untuk Mat Hassan ?

Politik
Petang kelmarin dalam perjalanan menuju ke Bagan Pinang, terserempak 2 trailer panjang yg sarat dengan jentera berat untuk kerja-kerja penurapan jalan. Kebetulan trailer itu berhenti di persimpangan traffic light, 3km ke bandar Port Dickson. Dalam kalbu, projek 'mee segera' untuk Bagan Pinang agaknya. Lihat foto dibawah.




Memang benar sungguh ! Dihadapan Pusat Khidmat BN-DUN Bagan Pinang, jalan menjadi agak sesak sejak pagi tadi, tinjauan krew ABO yg melalui jalan tersebut pada jam 11.30 pg, meng'iya'kan fakta kesesakan teruk tersebut, ini kerana kerja-kerja penurapan jalan baru sedang dilakukan. Satu perkara yg baik utk kemudahan rakyat di Bagan Pinang dan di PD. Desas-desus yg diperolehi dari sok-sek-sok-sek minum pagi di Kopitiam PD pagi tadi, tempat berkumpulnya team Mat Hassan (MB skrg) - suasana agak muram, ini kerana projek2 'segera' di bolot secara leluasa oleh kroni dari team Isa Samad.

Foto akan diuploadkan kelak. Bravo Isa ! Mat Hassan, jangan tengok saja..anda tahu untuk melakukan yg terbaik bagi team yg menyokong anda. Lakukan sekarang, itu yg lebih baik !

(*) Isa Samad mungkin akan kehilangan undi dari kaum India. Kita tunggu pada hari penamaan calon 3 hb. Oktober ini, tunggu pendedahan dalam EDISI BONGKAR @ ABO kelak. 'tiada bas, tiada undi' . BACK TO PAST, OR GO FOR PAS !!.

No comments:

Post a Comment

SIMFONI KASIH TAUTAN HATI