Monday, December 12, 2016

Kursus Bekam Bulan Disember 2016 Murah dan Mudah Di Faham

Jika ANDA ingin tahu bagaimana anda boleh menjadikan bekam sebagai satu peluang pekerjaan dan perniagaan yang menguntungkan , saya sarankan anda hadiri kelas ini. Nak tahu bagaimana untuk sertai kelas ini dan mula bisnes bekam sila teruslah daftar diri bagi ikuti kursus alternatif bekam.

Anda akan di ajar secara amali dan teori dengan cara mudah di fahami


Anda boleh pilh tarikh yang sesuai bagi ikuti kursus ini. 
 
Tarikh  : 17 & 18 Disember 2016 (Sabtu , Ahad)  - 10 pagi- 3ptg 
 
            : 24 & 25 Disember 2016  (Sabtu, Ahad)- 10 pagi- 3ptg 
 
            : 31 Disember 2016 (Sabtu)-10 pagi 3 ptg
 

Tempat : 55 Jln 7, Tmn Selayang, 68100, Batu Caves, Selangor D. Ehsan
 
Yuran : RM350 (sijil, makan diberi)
 

Saturday, December 10, 2016

Peluang Pekerjaan Pelajar Lepasan Universiti

Alhamdulilah selesai slot 1 kursus rawatan alternatif bekam medic.20 peserta berjaya ikuti kursus ini.
jika anda minat esok 11 Disember 2016 ahad,jam 10am, 55 jln 7 tmn selayang, bt caves, selangor.
Kebaikan belajar bekam bukan hanya utk kebaikan diri sendiri tetapi bila dpt ilmu bekam mereka blh merawat ahli keluarga sendiri.
video

Bagi pelajar lepasan universiti yg masih tak dpt kerja mereka boleh belajar bekam dan business bekam.yg penting niat utk rawat org sakit. kedua baru utk cari rezki. ini bg bantu anak2 muda agar tak jadi penggangur terhormat dan tak terlibat aktiviti kurang sihat krn tak dpt peluang pekerjaan.

Insyaallah usaha sgh2 rezki ada mana2. kata ustaz saya masa d vokasional dulu. jika kita bljr arkitek tak semesti kena jd arkitek. kita boleh kembangkn ilmu jd jurutera, doktor dan lain2. dunia pekerjaan semakin mencabar..

Anak malaysia sukar dpt peluang pekerjaan kerana faktor ekonomi. banyak syarikat lebih suka ambil pekerja bangladesh, myanmar utk bekerja dgn syarikat mereka bg jimat kos. jadi perlu anak2 malaysia generasi muda kembangkan bakat mereka. tk utz ada benar kata guru saya dulu selalu nasihat prlajar nya agar belajar ilmu lain untuk kebaikan diri sendiri.

So takde alasan utk tidak tuntut ilmu lain dgn belajar bekam.
terima kasih pn tumisah 58thn minat bljr dlm bidang rawatan.bakal pencen tak lama lagi. beliau, pesakit saya sblm ni.skrg jd student saya pula. anda pun blh jg.

Jumpa esok.boleh walkin jika minat belajar bekam. call 011.27824633. mohon sebaran luas video ini agar sama2 bantu pesakit dan anak2 muda yg tak bekerja.

fb. rawatan alternatif umi sue

Kursus Rawatan Alternatif Bekam (Batu Caves, Gombak, Selayang,Kg Pandan, Selangor, K.L)

 


Kursus Alternatif Rawatan BEKAM Yang Akan Mengajar Anda Ilmu Bekam Teori Dan Praktikal Dari A Sampai Z Dalam Masa 1 Hari Sahaja.

(Tiada Rahsia Yang Perlu Disimpan)
Selesai kelas anda sudah boleh melakukan bekam ke atas diri sendiri dan orang lain walaupun tidak memiliki apa-apa  pengalaman tentang bekam sebelum ini.


Jika ANDA ingin tahu bagaimana anda boleh menjadikan bekam sebagai satu peluang perniagaan yang menguntungkan , saya sarankan anda hadiri kelas ini. Nak tahu bagaimana untuk sertai kelas ini dan mula bisnes bekam sila teruslah daftar diri bagi ikuti kursus alternatif bekam.

Anda boleh pilh tarikh yang sesuai bagi ikuti kursus ini. 

Tarikh : 11 Disember 2016 (Ahad) - 10 pagi- 3ptg
            : 17 & 18 Disember 2016 (Sabtu , Ahad)  - 10 pagi- 3ptg 
            : 24 & 25 Disember 2016  (Sabtu, Ahad)- 10 pagi- 3ptg 
            : 31 Disember 2016 (Sabtu)-10 pagi 3 ptg

Tempat : 55 Jln 7, Tmn Selayang, 68100, Batu Caves, Selangor D. Ehsan

Yuran : RM350 (sijil, makan diberi)
 

Saturday, December 3, 2016

MENGAPA KITA HARUS BERBEKAM ? Rawatan Bekam Murah - Batu Caves, Selayanng.Gombak, Ampang, K.L , Selangor


Dapatkan rawatan alternatif umi sue。 call 011-27824633,03-61772506, No. 55 Jalan 7, Taman Selayang, Batu Caves, Selangor 

fb. rawatan alternatif umi sue

Selepas 80 hingga 120 hari, sel-sel darah merah di dalam tubuh kita akan mati dan dibuang oleh hati (liver) akan tetapi, tidak kesemuanya dapat dikeluarkan. Oleh kerana sifatnya yang melekit dan tidak berfungsi, lama-kelamaan mereka akan memenuhi ruang-ruang urat kecil yang dipanggil kapilari , baik di sekeliling organ-organ penting dan juga di bawah kulit.

Sel-sel mati ini akan dibawa oleh arus perjalanan darah yang laju ke semua bahagian tubuh, dari kepala hinggalah ke kaki. Ia akan melekat diantara satu sama lain dan bercampur dengan asid urik, urea dan toksin. Sel darah kotor ini akan berkumpul di lapisan bawah kulit sebelum dikumuhkan.

Sel darah ini akan digantikan dengan sel darah merah yang baru. Darah yang baru mengandungi oksigen dan nutrien yang diperlukan oleh sel tubuh. Sel darah yang rosak (darah kotor) yang gagal dikumuhkan dan masih hadir dalam sistem aliran darah menyebabkan faktor utama yang mengakibatkan kapilari tersekat dan tersumbat, kesannya akan menganggu pelbagai sistem badan dan menyebabkan kegagalan sistem limfa, ginjal dan hati tidak berfungsi dengan sempurna yang akhirnya akan menyebabkan pelbagai penyakit kronik.

Gejala awal yang dapat dirasai oleh tubuh badan ialah badan terasa lesu, letih, kebas kaki dan tangan, pening, cepat marah, cepat bosan, murung, mudah mengantuk dan mudah pitam.

"Dengan ringkasan diatas, dapatlah disimpulkan keharusan berbekam kepada kita yang mana ia dapat mencegah tubuh badan kita daripada menjurus kepada penyakit-penyakit yang lebih kronik seperti diabetes (kencing manis), darah tinggi, migrain dan akhirnya pesakit mudah mendapat stoke akibat pembuluh darah pecah dan sebagainya."

Adalah menjadi tanggungjawab kepada kita untuk memastikan tubuh badan kita sentiasa sihat wal afiat dengan cara berusaha mencegah dan berdoa kepada Allah agar diberikan kesihatan supaya mudah beribadat kepadanya. Insya'Allah...

Sabda Rasulullah SAW...
"Sesungguhnya pengubatan paling utama yang kamu gunakan adalah bekam"
(Hadis sahih)

Tuesday, November 29, 2016

Kem Cuti Sekolah Disember Klinik Hafazan Al Quran Dan Iqra 2016

WOW..PERCUMA..PERCUMA.JOM DAFTAR SEKARANG..

Untuk anda sekeluarga.. jika daftar anak2 ke Klinik Anakku Pintar Al Quran dan Iqra, anda sekeluarga akan diberi pemeriksaan kesihatan PERCUMA pada 5 hb Disember 2016 di SAR Kafai Al Amaniah Batu Caves Selangor jam 8 pagi.

Pastikan cuti sekolah anak anda dapat mengisi aktiviti yang berfaedah, Tarikh program sepanjang Disember 2016 

Tarikh : 5-29 Disember 2016 (Setiap Isnin-Khamis)

Masa : 8pagi -3 ptg

Tempat : SAR Kafai Al Amaniah Bt Caves., Selangor

Pusat rawatan kami menyediakan rawatan alternatif seperti bekam, resdung, urutan 1 badan , urutan mmt, urutan refleksologi, urutan saraf, rawatan islam.
call 011.27824633,03-61772506

fb. rawatan alternatif umi sue

Wednesday, November 16, 2016

Punca Dapat Sakit Jantung, Stroke, Gout, Kanser, Darah Tinggi, Kolestrol Tinggi,Fibroid, Cyst, Dan Cara Atasi


Sayangi jantung kita. Elak diri dari kena stroke.

Walaupun anda tidak sakit,ini tidak bermakna anda sihat . Kajian di dapati terdapat 99.9% individu berada dalam keadaan separuh sihat yang boleh mencetuskan penyakit kronik.

Di sertakan video bagaimana seseorang itu boleh di serangan jantung, darah tinggi, stroke, gout, kanser, pembuluh darah tersumbat dan pecah. 

video ini juga membuka minda anda bagaimana danshen boleh atasi masalah sakit anda. Dengan mengamal danshen, rawatan bekam ia akan menghakis, menyingkirkan, menghapus, memusnahkan segala asid urik, darah kotor, lemak dan sebagainya yang menyebabkan anda dapat sakit kronik.

Amalkan budaya pemakanan sihat, kehidupan sihat. Jika anda seorang yang prihatin mohon buat sebaran bagi menyelamatkan setiap insan yang sedang di uji sakit kronik terutama jantung, stroke. sebaran info yang anda buat mampu menyelamatkan nyawa setiap insan yg mengharapkan kesembuhan.
Atasi masalah ini dengan mengambil Danshen Plus Tasly, serta rawatan bekam.
call rawatan alternatif umi sue.011-27824633, 03-61772506
fb. rawatan alternatif umi sue

Tak jadi Operation Baypass Jantung Makan Danshen, Selayang, Bt Caves, Kg Bendahara, Ampang, KL, Selangor

WOW makan Danshen Tasley Tak Jadi operation Jantung 😃
alhamdulilah telah terbukti betapa berkesannya Danshen tasly. tn jamalullail mengalami saluran jantung tersumbat 5 lubang.

Doktor nasihatkan beliau buat operation bypass
tetapi di tangguhkan operation tersebut.


Dengan makan penawar jantung Danshen tasly alhamdulilah saya bebas dari pembedahan jantung , bypass.
Danshen bukan hanya untuk jantung sahaja tetapi mengatasi masalah salurn darah tersumbat, kanser, fibroid, cyst, gout, stroke, dibetis, kolestrol, darah tinggi.

Amalkan Danshen insyaallah anda mampu atasi masalah sakit kronik yang anda hadapi.
call rawatan alternatif umi sue 011-27824633,03-61772506

fb. rawatan alternatif umi sue.

Tuesday, November 15, 2016

Danshen Lulus Ujian FDA, Pesakit Jantung, Gout, Stroke,Darah Tinggi , Kanser, Fibroid, Cyst , Ramai Yang Sembuh

Jangan di ragu kehebatan Danshen tasley. Dr pakar perubatan hospital juga tidak menafikan perubatan alternatif yang guna perubatan alami@herbs lebih selamat dari ubat-ubatan hospital. 

Danshen lulus ujian FDA. Pengambilan ubat hospital yang berlebihan mengandungi kimia akan nemberi kesan yang tidak elok pada kesihatan pesakit. Ia hanya bantu pesakit hilang kesakitan sementara waktu tetapi bukan untuk memusnahkan penyakit .


Jika di amal berterusan ia beri kemudaratan pada pesakit. Danshen sangat sesuai bagi pesakit-pesakit yang mengalami sakit kronik seperti Sakit Jantung, Stroke, Gout, Kanser, Darah Tinggi, Kolestrol Tinggi,Fibroid, Cyst.

Jom tukar ubat-ubatan kita kepada alami@herbs yang ada kelulusan kkm, dan lulus fda. 👍


Call rawatan alternatif umi sue untuk Dapatkan pemeriksaan kesihatan dengan menggunakan mesin mikrosirkulasi dan ubat danshen.

call 011-27824633,03-61772506
fb. rawatan alternatif umi sue

Sebelum Bekam,Resdung, Urutan Saraf, Pesakit Akan Di buat Pemeriksaan Kesihatan Guna Mesin Mikrosirkulasi




Alhamdulilah doktor, jururawat pun ambil kesempatan utk buat pemeriksaan kesihatan menggunakan mesin mikrosirkulasi. 

Rata2 berpuashati dapat melihat mata kasar keadaan kesihatan mereka depan screen mesin. Ia sangat berbeza scan cara hospital. scan body dengn mesin mikrosirkulasi murah dan berkesan dan tak bahaya.

call rawatan alternatif umi sue untuk cek tahap kesihatan anda. Anda akan tahu apa yang ada dalam perut, jantung, kepala, darah ,kaki anda. Dengan scan inilah anda akan lebih berjaga2 kesihatan dan pemakanan anda sebelum berlaku sakit kronik.

call rawatan alternatif umi sue 011.27824633,03.61772506

fb. rawatan alternatif umi sue

Mesin Mikrosirkulasi dapat Kesan Penyakit Dalam Tubuh Badan


testimonial cek kesihatan dgn guna mesin mikrosirkulasi, azira 

Sangat puas hati cek kesihatan guna alat yang canggih. keputusan scan masa tu juga kita dapat. alat yang bila scan tak ambil sample darah, murah dan berkesan. 

Beliau kerap sakit kepala, masalah perut, jantung juga berat, cepat penat dan lain-lain .A lhamdulilah selepas buat rawatan bekam kepala, badan jadi ringan kembali. .

call rawatan alternatif umi sue 011 .27824633,03.61772506.

fb . rawatan alternatif umi sue

Danshen Tasly Penawar Sakit Jantung, Stroke, Cyst, darah Tinggi, Gout, Hypertension

Dapatkan danshen bagi atasi sakit kronik anda. Kanser, jantung, gout, stroke, hiper10sion, migrane, fibroid, cyst dan lain-lain.Sila klik foto dibawah untuk dapat gambaran besar.  atau ke fb. Rawatan Alternatif Umi Sue




call rawatan alternatif umi sue 011 27824633,03.61772506

Monday, October 31, 2016

Rahsia Kelebihan Kayu Kemuningg Hitam, ustaz Sharhan Shafie Perubatan Islam 9Stroke, Kanser, Kencing Manis, Darah Tinggi)

video


sahabat-sahabiah semua, saya sertakan video ustaz sharhan shafie, exco pengamal perubatan islam rahsia kelebihan air kayu kemuning hitam. 

Alhamdulilah di izinkan allah khazanah kayu hitam ini telah ramai membantu pesakit yang hadapi masalah kesihatan seperti darah tinggi, kencing manis, gout, stroke, buah pinggang, migrane, dan lain-lain.

Air kemuning hitam ini juga boleh membantu pesakit yang ada gangguan 4s (sihir,saka,santau, sawan)。
Bagi yang berhajat untuk dapat air penawar kayu kemuning hitam boleh hubungi pusat rawatan alternatif umi sue 011-27824633,03-61772506

fb:rawatan alternatif umi sue

Atasi Kornea Mata Yang Terkena Kuman

Tn ali mengalami jangkitan kuman pada kornea mata. Beliau terpaksa buat pembedahan mata kerana matanya menjadi merah; gatal dan bengkak.

Beliau telah mengamalkan minum kopi mata dan alhamdulilh penglihatannya kembali pulih. Tiada lagi gatal mata; merah dan bengkak.

Dapatkan rawatan terapi mata dan kopi mata di Pusat Rawatan Alternatif Umi Sue , No. 55 Jln 7, Taman Selayang, 68100, Batu Caves, Selangor

Call 011-27824633,03-61772506

fb. rawatan alternatif umi sue

Rawatan Mujarab Kanser , Buah Delima Jadi Pilihan

Kelebihan Buah Delima atasi sakit kronik

Delima, ia adalah buah yang disebutkan oleh Allah Subhanahu wa Ta’ala dalam kitab-Nya, dan Dia menjadikannya (buah Delima) sebagai buah Surga. Dan ilmu pengetahuan modern telah datang untuk mengungkapkan kepada kita tentang beberapa rahasia yang ada pada buah yang luar biasa ini dan menjelaskan kepada kita manfaat-manfaatnya.


Studi-studi (kajian) modern menjelaskan bahwa delima bermanfaat untuk banyak penyakit, dan di antara penelitian terbaru adalah apa yang diungkapkan oleh para ilmuwan Amerika dan Eropa tentang manfaat buah delima bagi wanita dan ibu hamil. Delimasangat kaya dengan antioksidan, dan kaya juga dengan vitamin-vitamin dan mineral-mineral yang mudah diserap.

Para peneliti menegaskan bahwa mengkonsumsi delima, dengan kadar satu delima setiap hari selama sebulan misalnya, atau lebih akan bermanfaat untuk pengobatan anemia, arthritis (radang sendi) dan rematik, di samping manfaat-manfaat lain yang meluas ke jantung dan arteri, yang mana ia mengobati pengerasan pembuluh darah dan mencegah stroke dengan berbagai macam jenisnya.

Di sana ada studi lain yang menegaskan bahwa delima melindungi seseorang dari penyakit kanker, dan ia adalah kebutuhan yang mendesak bagi balita, wanita menyusui, orang dewasa dan anak kecil.
Dan mungkin dari sini kita mengetahui, kenapa Allah Subhanahu wa Ta’ala menyebutkan buah ini dalam kitab-Nya yang agung,

Dia berfirman:
(فِيهِمَا فَاكِهَةٌ وَنَخْلٌ وَرُمَّانٌ * فَبِأَيِّ آَلَاءِ رَبِّكُمَا تُكَذِّبَان (الرحمن: 68-69
“Di dalam keduanya (ada macam-macam) buah-buahan, dan (lebih khusus ada) kurma dan delima. Maka nikmat Tuhan kamu yang manakah yang kamu dustakan?”(QS. Ar-Rahman: 68-69)
Sesungguhnya manfaat-manfaat medis yang Allah simpan di dalam buah ini menunjukkan akan pentingnya buah ini, dan bukan berarti bahwa para penghuni Surga memerlukan untuk pengobatan! Akan tetapi Allah Subhanahu wa Ta’ala memuliakan buah ini dan menjadikan di dalamnya obat bagi penghuni Dunia ini, dan menjadikan di dalamnya kelezatan dan kenikmatan bagi penghhuni Akhirat (Surga). Wallahu A’lam.

ADA beberapa buah yang tertera dalam al-Qur’an. Salah satunya buah delima. Buah ini masih dapat kita temukan diberbagai daerah. Buah ini memiliki khasiat yang begitu besar. Hingga Allah menerangkannya dalam al-Qur’an.

Allah SWT berfirman, “Dan Dialah yang menurunkan air hujan dari langit, lalu Kami tumbuhkan dengan air itu segala macam tumbuh-tumbuhan Maka Kami keluarkan dari tumbuh-tumbuhan itu tanaman yang menghijau. Kami keluarkan dari tanaman yang menghijau itu butir yang banyak; dan dari mayang korma mengurai tangkai-tangkai yang menjulai, dan kebun-kebun anggur, dan (kami keluarkan pula) zaitun dan delima yang serupa dan yang tidak serupa. Perhatikanlah buahnya di waktu pohonnya berbuah dan (perhatikan pulalah) kematangannya. Sesungguhnya pada yang demikian itu ada tanda-tanda (kekuasaan Allah) bagi orang-orang yang beriman,” (QS. Al An’am: 99).


Ayat lain menyebutkan “Di dalam keduanya (surga) juga ada buah-buahan dan pohon kurma dan delima,” (QS. al Rahman ayat 68).

Sebelum Perbaiki Diri Anak, Ibubapa Perlu Perbaiki Diri Mereka Dahulu. Ustazah Norhafizah Musa


renungkan2 kan tazkirah k.chik (ustazah norhafizah musa)bagaimana menjadi umi, abi yg baik pd anak2.
kita sygkn anak bkn semasa mereka jd baik , berjaya sahaja.tetapi perlulah kita jd umi, abi yg sentiasa jd pilot kpd anak2 dlm apa juga keadaan mereka.hatta sekalipun mereka sdh berkahwin dan ada anak3 sendiri.

umi dan abi perlu betulkan diri dulu sblm kita btlkan diri anak3. moga ilmu ini manfaat kpd kita semua. anak2 masih perlu diri kalian.diri kita mencerminkan siapa kita pd anak2 .jika baik sifat ;sikap kita tunjukkan pd anak2 maka wujudlah qudwah hassanah pd diri mereka.

kdgkala allah nak didik ibu ayah melalui anak. samada kita mampu berlapang dada@ tidak. disitulah tahap iman kita d uji dan adakah kita sdh jd terbaik pd anak3??.

moga hari2 d lalui kita sentiasa muhasabah diri dan jd insan terbaik jk ia sdh di tetapkan allah pd kita. inilah amanah allah pd kita.

Monday, October 24, 2016

Pesakit saraf Mata Semakin Pulih Penglihatan, Gombak, Batu caves, K.L, Selangor, Ampang

Gombak : video 2 pn nor yang   mengalami diabetis 10thn kritikal  menyebabkan matanya tidak nampak. Setelah membuat  rawatan di Pusat Alternatif Umi Sue, alhamdulilah beliau  dapat melihat kembali dengan izin allah. 

video

Katanya, Saya bersyukur kepada Allah kerana dapat melihat cahaya, dan melihat wajah orang sekeliling saya selepas buat rawatan alternatif dan perubatan syifa di Pusat Rawatan Alternatif Umi Sue. 

Sebelum ini saya buat rawatan buang katarak di Hospital Johor 2x tetapi pandangan saya semakin tak nampak malahan tidak boleh kena cahaya matahari. Tetapi dengan buat rawatan alternatif umi sue saya rasa syukur sangat kerana dapat melihat kembali. Dan insy-allah saya akan buat rawatan susulan disini selepas ini.

Saya harap Allah beri kesembuhan kepada saya, saya rindu untuk melihat dan membaca Al-Quran kembali. Orang ramai yang ingin buat rawatan alternatif bagi merawat mata yang kabur, silau, rabun jauh, rabun dekat, glucoma, katarak boleh hubungi Pusat Rawatan Alternatif Umi Sue. 

Selain buat rawatan terapi mata, pusat rawatan ini juga menyediakan rawatan saraf, bekam, terapi resdung, refleksologi, urutan mmt, rawatan perubatan  islam dan lain-lain, kata pn nor.

Call 011-27824633, 03-61772506 
No. 55 bJalan 7, Taman Selayang, 68100, Batu Caves, Selangor. 

fb : Rawatan ALternatif Umi Sue 

Rawatan Mata (saraf Mata masalah, glucoma, rabun jauh. rabun dekat, silau) Gombak, Batu Caves, Ampang, Selangor, K.L

Gombak : video 1. 10 thn hadapi sakit kencing manis hingga mata pn nor dari Johor Baru tidak nampak. Menurut pn nor; beliau hadapi masalah saraf mata hingga tidak boleh nampak.Pandangan mata gelap saja. 2x buat pembedahan katarak tetapi tidak nampak juga malahan beliau tidak boleh kena silau matahari dan lampu.Mata nya selalu berair dan bertahi mata.
video

Beliau mengambil langkah lain untuk buat rawatan alternati fdan perubatan islam di Pusat Rawatan Alternatif Umi Sue.

Semasa datang di pusat kami; beliau jalan teraba-raba mencari saya. keadaannya sangat buat kami rasa hiba.

Alhamdulilah sebentar tadi baru selesai rawatan. Dengan linangan airmata dan menyebut syukur memuji kebesaran allah dan menangis kerana dapat mellihat 80%.

Rawatan susulan akan dibuat bulan depan. Beliau sangat berharap dapat melihat dengan sempurna seperti insan lain.

Jika tuan / puan dan ahli keluarga yang ada masalah mata seperti katarak, saraf mata, rabun jauh, rabun dekat, glucoma boleh lah buat pemeriksaan dan rawatan di Pusat Rawatan Alternatif Umi Sue, No. 55 Jalan 7, Taman Selayang, 68100, Batu Caves, Selangor.

Dapatkan rawatan terapi mata dan produk koko kopi mata di pusat rawatan alternatif umi sue murah dan berkesan . Sesungguhnya allah yang memberi kesembuhan. Call 011-27824633,03-61772506

fb.rawatan alternatif umi sue

Tuesday, October 11, 2016

Non Muslim Juga Suka Buat Rawatan Bekam, Bekam Murah dan Berkesan Atasi Penyakit Kritikal (Batu Caves, Gombak, Selayang, Hulu Klang, Shah Alam, Rawang, Ampang)

Gombak : Bekam bukan sahaja di sukai org islam.kini bekam sudah mendapat sambutan kpd non muslim juga. Disinilah mulakan dakwah kita pd non muslim. Non muslim juga sudah berminat untuk membuat bekam apabila dapat merasakan kesihatan yang lebih baik selepas bekam. Rawatan bekam untuk lelaki dan wanita tanpa kira bangsa.

Peaskit non muslim yang mengalami kolestrol darah tinggi, kebas tangan dan kaki suka rawatan bekam
 Antara soalan2 yang sering di tanyakan oleh non muslim. 
1. Apa itu bekam. 

2. Amalan bekam dari siapa. 

3.Sirah bekam 

4. Kelebihan bekam.

5. Kesan tidak buat bekam pd kesihatan.

Moga soalan2 ini dan jwpnnya membuka pintu hati mereka untuk ikuti sunnah bekam.

Adakah anda kerap migrane, sakit pada leher dan bahu,belikat, kebas2 pada tangan dan kaki, badan terasa berat, mengalami ketegangan urat leher, belikat, pinggang, mengalami kolestrol dan darah tinggi?? Jika perkara ini berlaku bertindaklah segera dengan buat rawatan bekam. Bekam akan membuang toksin, asid urik, darah kotor yg ada dlm tubuh badan anda. 

Kesan tidak buat rawatan pesakit kerap sakit kepala.akibat darah tinggi dan kolestrol yang tidak di kawal akan berlakunya pecah pembuluh darah.harapan untuk kena minor stroke lebih mudah berlaku.

Ada di antara pesakit saya telah hilang ingatan akibat pembuluh darah beliau telah pecah.hampir 1 bln saya merawat pesakit saya berulang dari kl-tampin.alhamdulilah dengan izin allah dengan bekam, mandian terapi ais bidara syifa beliau semakin pulih dan ingatannya kembali pulih.beliau baru balik umrah setelah sihat sepenuhnya.

Insyaallah dengan berbekam membantu atasi 72 jenis masalah kesihatan anda. Atasi sihir, awet muda. Badan lebih bertenaga selepas buat rawatan. inilah yg d saran nabi saw agar melakukan bekam agar dpt ibadah dgn lbh sempurna. Tiap penyakit ada ubatnya melainkan mati.


Call 011-27824633, 03-61772506 utk dapatkan rawatan alternatif.. No. 55 Jln 7, Taman Selayang, Batu Caves , Selanggor

KAMI PRIHATIN KESIHATAN ANDA

Layari fb;Rawatan alternatif umi sue.

Rawatan Atasi Migrane , Koko Mata, Gombak, Batu Caves, Kg.Pandan, Hulu Klang, Selangor, K.L, Selayang

Batu Caves : Alhamdulilah penawar merawat pesakit migrane sudah jumpa. Dengan minum kopi mata dan amal air penawar kayu kemuning hitam keluaran ustaz sharhan shafie exco pengamal perubatan islam ramai dizinkan allah telah di berikan kesembuhan.  











Dapatkan koko mata,air penawar syifa kayu kemuning hitam d pusat rawatan alternatif umi sue 011-27824633,03-61772506.


No. 55 Jalan 7, Taman Selayang, BatU caves, Selangor

Monday, October 10, 2016

Rawatan Bekam pulih Darah tinggi, kencing manis, saraf , minum Air Kemuning Kayu Hitam Ustaz Sharhan Berkesan, Gombak, BatU Caves, Selayang, Ampang

Batu Caves : Dengan membuat rawatan bekam dan minum  air syifa kayu kemuning hitam keluaran Dato Ustaz Sharhan Shafie Exco Pengamal perubatan islam  dan minuman kopi mata , yang di jual di pusat rawatan alternatif umi sue telah memulihkan kesihatan pn syarifah. 

Beliau berkata, Alhamdulilah setelah di beri minuman koko mata dan rawatan syifa kayu kemuning hitam produk keluaran Dato Ustaz Sharhan Shafie pengamal perubatan islam keadaan kesihatan semakin pulih.
Ujarnya, saya harap dengan mengambil air minuman syifa kayu kemuning hitam  dan koko mata masalah kesihatan saya akan pulih. 

Minuman yang diberi oleh perawat umi sue juga membuat saya lebih bertenaga dan dapat menjalankan tugas dengan baik, ujar syrifah selepas buat rawatan bekam di pusat rawatan alternatif umi sue beralamat di no 55 jalan 7, taman selayang, batu caves, selangor


Sementara itu, Umi sue perawat rawatan alternatif pula berkata, syukur alhamdulilah, Pn syarifah  semakin pulih selepas membuat rawatan bekam dan minum air syifa kayu kemuning hitam serta kopi mata, beliau dapat membuka mata nya. Selain itu masalah  urat saraf, saraf mata, darah tinggi juga telah turun. Sebelum buat rawatan menurut beliau kepala nya terlalu sakit tak mampu buka mata.




saya di fahamkan oleh beliau, 5thn lalu pernah buat operation buang katarak yang menelan belanja hampir rm3 ribu. seleps buang katarak ,mata tetap kabur. tekanan darah tinggi 220. dengan masalah kesihatan di alami ia bertambah sakit melibatkan urat saraf.

Alhamdulilah lepas buat rawatan bekam tekanan BPbeliau turun 150.badan semakin ringan dan hilang sakit kepala.Orang ramai yang ingin dapatkan rawatan alternatif dan rawatan syifa di pusat rawatan alternatif umi sue.






call 01.27824633, 03.61772506. fb: rawatan alternatif umi sue

Sakit Sendi dan Saraf Pulih Minum Kopi Mata, Rawang, Selayang, Gombak, Batu caves, Hulu Klang, Kg. Pandan

Batu Caves :  Alhamdulilah telah saya katakan koko mata.kopi mata yang kami jual bukan produk minuman seperti kopi@milo yang di jual di kedai yang bila minum dapat penyakit.

Tetapi koko,kopi mata yang lami jual asli telah memulihkan ramai pesakit. sakit urat saraf tulang, saraf mata, darah tinggi, kencing manis, lutut, rabun jauh, rabun dekat, katarak, silau, migrane, resdung, sakit sendi , lutut dan lain-lain.

salah seorang lagi pesakit  yang mengalami sakit sendi dan saraf, Tn Razak  mengalami sakit 2 tahun tidak boleh angkat barang berat. Tetapi setelah minum Kopi koko mata alhamdulilah di izinkan allah beliau pulih dari sakit. Justeru,tukarlah minuman anda kearah koko,kopi mata agar anda sihat bebas dari penyakit.





sesungguhnya tiap apa yg allah ciptakan adalah tidak sia2. manfaatkanlah sebaiknya ciptaan yg allah berikan. dan, tiada 1 penyakit yg tidak boleh di ubati melainkan mati. sebarkanlah message ini agar sebaran anda buat mampu menyembuh mereka yg mencari ubat yg mujarab. besarnya pahala anda membantu saudara mara seislam kita.

call rawatan alternatif umi sue. 011.27824633, 03.61772506.
No. 55 Jln 7, Tmn Selayang, Batu Caves. Selangor

Rawatan Resdung Buang Lendir Sangat Berkesan , Gombak, Batu Caves, Selayang, Ampang, Hulu Klang, Shah Alam. K.L, Selangor

Batu Caves : Ramai yang anggap hidung sentiasa berair adalah selsema.mereka tidak ambil berat dengan lendir yang kerap keluar dari rongga hidung dan tekak adalah resdung.

Menurut suhail kepalanya sentiasa sakit. saya anggap lendir yang keluar adalah selsema.namun lama kelamaan keadaan jadi kronik bila pendengaran sudah tak dengar, mata kabur. sukar bernafas .

Jelasnya lagi sebelum ini beliau pernah buat rawatan dengan guna asap tapi tak berkesan . Namun begitu,   setelah membuat awatan terapi resdung di pusat rawatan alternatif umi sue baru ini begitu mudah dapat keluar lendir denagn banyak. Rasa kepala ringan, pendengaran kembali pulih. Saya sangat berpuas hati dengan perkhidmatan di berikan, kata suhail selepas buat rawatan.

orang ramai yang ingin buat rawatan terapi resdung call 011.27824633,03.61772506. No. 55 jln 7, Taman Selayang, Batu Caves, Selangor

Wednesday, October 5, 2016

Rawatan Resdung , Bekam, Urutan MMT, Murah, berkesan (Selangor, Kl, Ampang, Kg Pandan, Selayang, gombak, batu caves)

Ukhtie Khaulah Al Azwar's photo.
 3 pesakit resdung kronik telah mendapat rawatan yang berkesan dan murah. Hayat , yang mengalami resdung semenjak berusia 18thn  berkata, saya tidak pernah buat rawatan resdung sebelum ini, Jika sakit kepala, selesema setiap pagi saya anggap perkara biasa. Setiap kali di serang resdung pasti rsaya hanya makan ubat atau ambil gula-gula halls untuk legakan sakit.

Ukhtie Khaulah Al Azwar's photo.
Kesukaran bernafas, mata kabur dan telinga juga mengalami kurang pendengaran buat saya jadi risau dan bimbang lantaran itu saya terus buat keputusan untuk buat rawatan resdung di sini. harga nya sangat berpatutan dan selepas buat rawatan rasa kepala yang sakit telah hilang, telinga yang kurang pendengaran juga telah pulih.
Ukhtie Khaulah Al Azwar's photo.


Sementara itu, Sharezan pula berkata, matanya kini semakin gatal dan kabur. Setiap hari saya diserang sakit kepala. Memang tidak tahan dengan masalah yang saya alami. Alhamdulilah setelah buat rawatan di Pusat rawatan Alternatif umi sue keadaan kesihatan saya kembali pulih.

Saya amat teruja bila melihat lendir pada hidung dan tekak dapat di keluar dengan begitu banyak sekali. Jika tidak buat rawatan amat sukar untuk saya keluarkan semua kahak dan lendir sinus, katanya.

 
kesukaran buang lendir sblm buat rawatan.tetapi dgn buat rawatan terapi resdung akhirnya lendir pd hidung, tekak dpt d keluar dgn banyak.

fb : rawatan alternatif umi sue 

call rawatan alternatif umi sue 011.27824633,03.61772506.

No. 55 Jalan 7, taman Selayang, 68100, Batu Caves, Selangor.


Minyak Aura Power Lindung Diri dari Di Ragut, Di culik, (Selangor., K.L, Gombak, Batu Caves, Selayang, Ampang, Kg Pandan)

video demo kelebihan minyak aura power(ap) cara melindung diri dari di ragut, di culik, rumah di rompak.
kes penculikan kanak2, ragut , pecah rumah sdh menjadi aktviti biasa si penjenayah.
video

walaupun pihak berwajib sdh pertingkatkan akta keselamatan namun tetap terjadi jg kes ragut, perculikan, pecah rumah di kalangan wanita khususya.

justeru bg mengelak diri jadi mangsa ragut, culik, pecah rumah maka guna kanlah minyak aura power (ap).
minyak ap yang telah di ruqyah ayat2 alquran insyaallah mampu menjadi pagar diri kita yang lemah selain
mengamal doa keselamatan. di sertakan video demo ap utk tn,pn.

moga wanita bebas dari jd mangsa ragut, culik, dan pecah rumah.

call rawatan alterntaif umi sue. 011 27824633,03 61772506.

Minyak Aura Power (Ap) Lindung Diri dari dari Buli, Di tikam , Di Sihir (Selayang, Batu Caves, Gombak, Hulu Klang, Ampang, Cheras, Shah Alam)

Di sertakan video demo minyak aura power (ap).

video ini memaparkan bagaimana minyak ap menjadi pendinding diri kita dari di tikam senjata tajam oleh mereka yg berniat jahat pd kita. samada senjata yg kita nampak atau melalui santau dihantar melalui tuju angin.

selain kita di saran membaca doa keselamatan sebelem keluar rumah namun amat penting kita mempuyai pendinding diri dari terkena perkara yang tak di ingini.

call rawaan alternatif umi sue utk dapatkan minyak aura ap. 011-27824633, 03-61772506.


fb. rawatan alternatif umi sue

Tuesday, September 27, 2016

Rawatan Glucoma Mata, Rabun Dekat, Rabun Jauh, Silau (Murah Diskaun 70%)



Dengan minum koko mata, alhamdullilah masalah glucoma mata yang saya hadapi sekian lama akhirnya dapat di selesaikan dengan minum koko /kopi mata. 

Product ini  bukan saja untuk mata tetapi bagi membantu pesakit yang ada   masalah urat saraf, saraf mata, darah tinggi, kencing manis, fibroid, cyct, Tiroid dan lain-lain. 

Harga sangat berpatutan. Bagi pesakit yang buat rawatan disini akan diberi diskaun 70% . Mereka membeli produk dan kita akan beri potongan untuk buat rawatan terapi mata. 

Terapi mata adalah betujuan membetul saraf mata, memulih urat saraf mata, menyembuh pesakit dari silau, dan banyak lagi. 

Call  Rawatan  Alternatif Umi Sue 011-27824633 /03-61772506

fb : rawatan alternatif umi sue

Kelebihan Kopi / Koko Mata -Rawatan Mata, Gout, Sakit lutut, Migrane, Saraf, Gombak, BatU Caves, Selangor, Kuala Lumpur

RAHSIA HEBAT KOPIMATA Yg perlu anda tahu.ia bukan sebarang kopi/koko lain yg apabila di minum dapat sakit. Tetapi kopi / koko mata jika di minum anda bertambah sihat. untuk semua penyakit bukan utk mata saja.

Kopi Mata,Kopi istimewa mengandungi 0.34% Lutein di dalam setiap paket; Khasiat Lutein penting sebagai anti-oksidan terbaik, agent pelarut lemak, awet muda, penjaga sendi & penjagaan hati, menguatkan sistem imunisasi.

Fungsi Utama Kopi Mata & Koko Mata

😄 Penyatuan tulang dan mencegah osteoporosis.
😄 Membantu peredaran darah.
😄 Mengawal selia hormon badan.
😄 Meningkatkan kebarangkalian pembiakan.
😄 Mempertingkatkan sistem imun semulajadi manusia.
😄 Mengurangkan asid dalam tubuh badan manusia.
😄 Pencegah penyakit jantung dan mengurangkan kolesterol.
😄 Baik utk Usus / diet
😄 Mempertingkatkan kecergasan dan tenaga manusia.
😄 Meringankan tekanan.
😄 Berganda nafsu keintiman.
😄 Mengelak keletihan saraf.
😄 Melambatkan proses penuaan.
😄 Mengembalikan rasa remaja.


call; pusat rawatan alternatif umi sue 011-27824633,03-61772506
fb: rawatan alternatif umi sue

No. 55 Jalan 7, Taman Selayang, Batu Caves, Selangor

Monday, September 26, 2016

Rawatan Sakit Lutut, Gout Berkesan Dengan Minum Koko Mata, Selayang, Batu Caves, Gombak,Ampang, Shah Alam, Cheras, Rawang

Alhamdulilah Berita Gembira bagi pesakit-pesakit lutut, darah tinggi, kencing manis, katarak mata, saraf mata, gout. 

Pn Aminah mengalami sakit lutut sekian lama. Berbagai ubat yang telah di ambil namun tidak jumpa produk yang berkesan. Malahan Katarak Mata semakin menjadi-jadi apabila didapati darah tinggi dan kencing manis yang beliau hadapi. 

Akibat sakit tersebut beliau sukar untuk solat dalam keadaan berdiri. Namun penderitaan sakit yang di tanggung sekian lama akhirnya berakhir apabila beliau di kenalkan dengan produk koko / kopi mata. 

Katanya kepada pemberita Alhamdulilah akhirnya Allah temukan saya produk yang berkesan iaitu Koko / kopi mata. Pada mulanya saya dah putus asa untuk mencuba berbagai produk tetapi atas saranan sahabat dan saudara mara saya maka saya cuba juga,  

Syukur sangat dengan minum 2 kotak saya mampu solat berdiri, darah tinggi dan kencing manis yang tinggi semua kembali normal. Doktor juga sangat terkejut dengan perubahan kesihatan saya. 

Saya sarankan kepada masyarakat di luar yang mengalami masalah kesihatan dapatkan koko / kopi mata di pusat rawatan alternatif umi sue di Alamat No. 55 Jalan 7, Taman Selayang, 68100, Batu Caves, selangor. Dan boleh hubungi di talian 011-27824633 /03-61772506, kata aminah. 

Fb : Rawatan Alternatif Umi Sue

SIMFONI KASIH TAUTAN HATI