Tuesday, August 30, 2016

Promosi Akhir Di Ambang Merdeka Rawatan Alternatif Resdung, Bekam, Urutan, Mandian Terapi Ais Bidara Syifa

Anda hanya tinggal sehari lagi untuk dapatkan promosi di ambang merdeka. diskaun 20% milik anda. Call Pusat Rawatan Alternatif Umi Sue No. 55 Jln 7, Tmn Selayang, 68100, Batu Caves, Selangor . Call sekarang 011-27824633 /03-61772506 .


Rawatan Terapi Resdung, Bekam, Urutan Saraf, Urut refleksologi, mandian Terapi Ais Bidara Syifa, Mandian Aura, mandian bunga ,


Pastikan anda mengamal kehidupan sihat dengan membuat rawatan alternatif

fb : rawatan alternatif umi sue.

Monday, August 29, 2016

Resdung Punca Saya Sakit kepala, demam seminggu -Rawatan Resdung Murah Berkesan Selangor, Kuala Lumpur, Selayang, Gombak

Selayang Baru: Sudah 1 minggu saya tidak dapat pergi kerja kerana mengalami resdung. Resdung yang baru kena 1 minggu tetapi sangat tidak beri keselesaan sehingga saya sakit. 

Selain sakit kepala, demam, kesukaran bernafas, nafas berbau,mata jadi kabur amat membimbangkan saya. 

Alhamdulilah masalah resdung saya dapat di atasi selepas buat rawatan terapi resdung dengan buang lendir. 1 rawatan yang sangat berkesan pada saya. 

Tambahnya lagi , Sebelum ini saya dengar kaedah asap tetapi ramai yg buat cakap tak berkesan. Alhamdulilah saya dapat jumpa rawatan yang mujarab dan kos rawatan sangat murah, kata amin.

Sahabat-sahabat yang mengalami resdung boleh buat rawatan dengan segera 011-27824633 /03-61772506 di pusat rawatan alternatif umi sue

fb : rawatan alternatif umi sue

Wednesday, August 24, 2016

Tanda Kolestrol Tinggi, Rawatan Bekam Boleh Atasi Selangor , Kuala Lumpur

Antara rawatan alternatif adalah melakukan bekam abgi atasi kolestrol tinggi. call pusat rawatan alterntif umi sue 011-27824633 / 03-6`772506 . No, 55 Jalan 7, Taman Selayang, Batu Caves, Selangor

 
Cuba tengok wajah sendiri ada tak bintik-bintik putih kecil yang timbul sekitar mata? Atau benjolan warna kuning pada hujung kelopak mata. Kalau ada jaga-jaga, kemungkinan besar tahap kolesterol anda tinggi.
Ini bahaya untuk kesihatan sebab kolesterol tinggi ini dikaitkan dengan penyakit jantung dan serangan strok. Sekarang dua penyakit ini sudah dihidapi ramai golongan muda, dalam lingkungan usia 30-an pun sudah ada yang mengalaminya.
Tapi selain dari ciri yang disebutkan tadi, ada 6 lagi tanda yang menunjukkan tahap kolesterol anda tinggi. Kalau rasa simptom di bawah ini ada pada diri atau pun pasangan cepat cepatlah bawa berjumpa doktor untuk pemeriksaan sebelum terlambat.

1. Kaki sering berasa kebas
Ia terjadi kerana darah bergumpal menyebabkan alirannya ke bahagian kaki tidak lancar.

2. Mudah letih dan cepat mengantuk 
Peningkatan kolesterol menyempitkan pembuluh darah dan mungkin juga menutupnya. Ini
menyebabkan aliran darah yang membawa oksigen ke otak terhalang membuatkan kita cepat mengantuk.
3. Senak dada sebelah kiri
Ini tanda pembuluh darah pada bahagian jantung mula tersumbat akibat kadar kolesterol terlampau tinggi.
4. Sering sakit kepala, rasa berat dan tegang di belakang leher
Arteri yang semakin sempit akan membuatkan aliran darah ke otak berkurangan, sehingga menyebabkan rasa sakit pada kepala.
5. Kaki membengkak 
Ini kerana pembuluh darah yang semakin sempit. Kaki merupakan bahagian yang paling sedikit mendapat darah.
6. Timbul bintik-bintik putih (biji lemak)
Ia hadir pada bahagian bawah mata, kawasan wajah atau leher yang berpunca dari kadar trigliserida yang tinggi.

7. Tanda kuning muda
Pada tengah atau hujung kelopak mata – merupakan mendapan kolesterol, ada juga yang mengalami benjolan pada padat siku, tumit atau lutut.
Selalunya kolesterol tinggi ini dikaitkan dengan pemakanan yang berlemak. Sekiranya tanda-tanda dah mula dirasai jaga pemakanan dan agak malang kalau dah tahu petanda ni tapi diabaikan atau tak berjumpa doktor.


Sunday, August 21, 2016

Pusat Rawatan Resdung K.L , Selangor, Batu Caves, Selayang, Gombak, Cheras, Ampang


Batu Caves: Alhamdulilah baru selesai rawat 20 pesakit resdung.
Slm ukhwah. Apakhabar semua?anda tercari2 pusat rawatan ALTERNATIF terapi resdung, urut, mandian terapi,mandian aura dan bekam di hujung minggu bg merawat sakit anda/ keluarga?? Jemput dtg ke pusat rawatan alternatif umi sue.

Bagi rawatan terapi resdung pembuangan lendir resdung di buat bagi mengurang sakit pesakit dan ia sangat beri keselesaan pernafasan selepas buat rawatan. Dan Jika tn/pn mengalami alahan resdung blh hadir ke pusat rawatan alternatif umi sue utk dapatkan rawatan. waktu rawatan isnin-ahad 10pagi-10mlm.

TAHUKAH anda Rawatan terapi resdung dgn buang lendir amat berkesan dan beri keselesaan pd pesakit lps buat rawatan.antara anda mengalami resdung adalah kerap bersin,hidung gatal sentiasa berair,mata,muka, telinga gatal dan bengkak. Setiap kali tinduk muka rasa berat.Rambut gugur,kulit kepala menggelupas dan gatal. Tidur berdengkur.tekak gatal.rasa nak buang kahak tapi tak dapat dikeluarkan.kerap migrane, nafas berbau, hidung berdarah,kahak berdarah.hilang deria bau,telinga kurang pendengaran.

Insyaallah pusat rawatan alternatif umi sue sedia bantu atasi masalah resdung kronik yg tn/pn hadapi. Disertakan video ustaz Wan sohor bani leman yg terima rawatan saya ketika saya bertugas d al ansar health. Call pusat rawatan alternatif umi sue 011-27824633.@03-61772506. Berbagai rawatan alternatif disediakan.mandian terapi ais bidara syifa bagi batalkan sihir, saka,santau.mandian aura, bunga menaikkan seri diri. 


TAWARAN ISTIMEWA UTK Tn/pn untuk hujung minggu.tunjukkan watsapp/fb page saya yang anda terima tawaran ini. Sah mula hari ini sempena hari lahir ibu saya. Hingga 27/8/2016. Dgn rawatan resdung tn/ pn dpt percuma rawatan terapi mata.bagi pesakit yg ada selaput, gangguan saraf mata, rabun, dll. Murah, pantas.pasti anda berpuas hati dgn perkhidmatan kami sediakan insyaallah😀. AWAS RESDUNG BOLEH MEMBAWA MAUT.JGN PANDANG REMEH JIKA ANDA MENGALAMI RESDUNG TERUTAMA HIDUNG SENTIASA BERAIR. 10 pesakit kami buta mata nya, semalam 2 pesakit saya hidung nya patah akibat resdung..adakah anda ingin jadi begitu juga. Mohon kerja sama sebaran luas dlm Fb, instagram, watsap goup. maaf mengganggu.kami prihatin kesihatan anda.

Fb: rawatan alternatif umi sue

Pusat Rawatan Bekam Murah K.L, Selangor, Batu Caves, Sealyang, Gombak, Petaling Jaya, Cheras

PROMOSI MERDEKA SAH SEHINGGA 31 OGOS 3016.DAPATKAN POTONGAN 20% BEKAM ANGIN DAN DARAH.

Lokasi kami di No. 55 Jln 7, Taman Selayang, 68100, Baty Caves, Selanggor.

KERANA DIRIMU SGT BERHARGA.. TEBUS TAWARAN URUT BEKAM PERCUMA KHAS UTK SEMUA SEMPENA BULAN MERDEKA.

Image may contain: 1 personAdakah anda kerap migrane, kebas2 pd tangan dan kaki, badan terasa berat, mengalami ketegangan urat leher, belikat, pinggang, mengalami kolestrol dan darah tinggi?? Jika perkara ini berlaku bertindaklah segera dengan buat rawatan bekam. Bekam akan membuang toksin, asid urik, darah kotor yg ada dlm tubuh badan anda.
.
Kesan tidak buat rawatan pesakit kerap sakit kepala.akibat darah tinggi dan kolestrol yg tidak d kawal akan berlakunya pecah pembuluh darah.harapan utk kena minor stroke lbh mudah berlaku.ada di antara pesakit saya telah hilang ingatan akibat pembuluh darah beliau telah pecah.hampir 1 bln saya merawat pesakit saya berulang dari kl-tampin.alhamdulilah dgn izin allah dgn bekam, mandian terapi ais bidara syifa beliau semakin pulih dan ingatannya kembali pulih.beliau baru balik umrah setelah sihat sepenuhnya.


Insyaallah dgn berbekam membantu atasi 72 jenis masalah kesihatan anda. Atasi sihir, awet muda. Badan lebih bertenaga selepas buat rawatan. inilah yg d saran nabi saw agar melakukan bekam agar dpt ibadah dgn lebih sempurna. Tiap penyakit ada ubatnya melainkan mati.

Tawaran istimewa sempena bulan merdeka kami beri package pd tn/pn. Percuma urutan bekam membetulkan saraf. Call 011-27824633, 03-61772506 utk dapatkan rawatan alternatif. Tunjukkan watsapp ini sbg tebus tawaran yg sy beri pd anda seisi keluarga.

KAMI PRIHATIN KESIHATAN ANDA

Layari fb;Rawatan alternatif umi sue.

Rawatan Pesakit Stroke Berkesan K.L , Selangor, Gombak, Batu Caves

TAWARAN PROMOSI MERDEKA. Sah sehingga 31 ogos.sila tebus iklan ini dan bawa ke Pusat Rawatan Alternatif Umi Sue .Lokasi kami di No. 55 Jln 7, Taman Selayang, 68100, Baty Caves, Selanggor.

RAWATAN SARAF, URUTAN STROKE KHAS UNTUK ANDA DAN KELUARGA..

Anda terlalu sibuk.tidak punya waktu utk membuat rawatan urutan pesakit stroke, urutan mmt bg melegakan ketegangan urat saraf, sakit lutut, pinggang,tidak sempat juga buat acupuncture. Tidak ada anak2 yg blh urut ayah ibu ketika dirumah, takde waktu jg org sakit?? Kini semua d hujung jari anda. Dapatkan mesin serbaguna lebih2 sekira anda, keluarga yg mengalami stroke, urat saraf,sakit lutut dll, dan anda ingin menurunkan berat badan. Bila2 boleh digunakan.mudah dibawa kemana saja anda berada terutama musim haji sdh bermula.anda tidak perlu risau lagi sekira ayah ibu berjauhan keadaan mereka yg kerap sakit saraf dan lutut. Mesin ini sangat berkesan.mampu milik. Berbanding kalu nak beli diluar pasti tidak mampu.

Hadiahkan utk ibu ayah yg d uji dgn sakit. Pasti mereka hargai pemberian anda. Masih ada yg syg mengambil berat kesihatan ayah, ibu dan ahli keluarga. pasti mereka yg terima hadiah ini terharu. call pusat rawatan alternatif utk dapatkan mesin ajaib 011-27824633/ 03-61772506.

Sunday, August 14, 2016

Kesan Tidak buat rawatan resdung. 10 Tahun Derita Kawasan Lembah klang Gombak, Batu Caves, Hulu Klang

Batu Caves : 10thn mengalami resdung kronik.sesak nafas, nafas berbau hingga tidak selesa. lendir resdung banyak keluar setiap pagi hingga kerap sakit kepala, kata hajar.
video

Menurut beliau sebelum ini pernah buat rawatan resdung guna asap tetapi sekejep saja hilang gatal pada muka.lendir tidak leluar. Tetapi selepas buat rawatan terapi resdung dengan buang lendir ternyata tidak ada sesak nafas.bau busuk pada pernafasan dan lendir hingus, mata; muka yang gatal telah hilang. tiada lagi masalah pernafasan selepas buat rawatan terapi resdung di Pusat Rawatan Alternatif Umi Sue .

Alhamdilah saya harap kesembuhan; sangat puas hati dengan perkhidmatan yang diberikan di pusat alternatif umi sue.
 
Sementara itu, Umi Sue pula berkata, alhamdulilah masalah  resdung yang di hadapi  oleh hajar dapat di atasi. Sebelum membuat rawatan saya di fahamkan oleh beliau, dirinya agak sukar bernafas dengan baik kerana hidung tersumbat. Nafas berbau, kerap sakit kepala, muka dan mata sangat gatal. Kahak yang tersumbat sekian lama akhirnya dapat di keluarkan dengan banyak.

Suka saya nasihatkan bagi pesakit-pesakit yang mengalami masalah resdung walaupun  anda kerap bersin, mengeluarkan lendir pada pagi, petang atau malam adalah perkara biasa namun sebenarnya ia sanagat merbahaya pada kesihatan anda. Ia juga boleh bawa maut dimana mata menjadi kabur/ buta, hilang deria rasa untuk makan, deria pendengaran dan banyak lagi. Ambilah langkah yang bijak dengan buat rawatan alternatif.

Pusat Rawatan kami beroperasi setiap hari 10 pagi-10 mlm di lokasi No. 55 Jalan 7, taman Selayang, Batu Caves, Gombak, Selangor. Call 011-27824633 /03-61772506

Orang ramai yang ingin buat rawatan resdung, bekam, urut saraf, urutan pesakit stroke mandian terapi ais bidara syifa boleh hubungi nombor diatas.

fb: rawatan alternatif umi sue

Thursday, August 11, 2016

Apa itu Penyakit Stroke, dan Tanda Anda Mengalami Stroke

Apa itu Penyakit Stroke?

Penyakit stroke adalah kondisi medis yang ditandai dengan adanya kerusakan pada pembuluh darah otak, sehingga dapat berakibat pada kelumpuhan fisik, kehilangan kemampuan berbicara dengan baik, serta berkurangnya daya pikir dan memory otak.

Penyebab Stroke bermacam-macam foktor antaranya tekanan darah tinggi, gula darah tinggi dan kolesterol tinggi. Stroke merupakan salah satu penyakit yang mengerikan karena berhubungan dengan sistem syaraf pusat tubuh manusia.

Kajian yang di buat  di Indonesia, stroke adalah salah satu masalah kesehatan utama. Setiap tahun  500.000 penduduk Indonesia terkena stroke. 1 dari 4 orang yang terkena stroke di Indonesia meninggal dunia sedangkan yang lainnya mengalami cacat ringan hingga berat. Bersama dengan kanser dan penyakit jantung, STROKE merupakan salah satu penyebab kematian terbesar di Indonesia.



Penyebab Stroke

Stroke terjadi ketika  darah ke otak anda terganggu atau berkurang, sehingga otak akan mengalami kekurangan oksigen dan nutrisi, yang dapat menyebabkan sel-sel jaringan otak mati.

Penyebab stroke dapat berupa pembuluh darah arteri yang tersumbat (stroke iskemik) atau disebabkan oleh pecahnya pembuluh darah (stroke hemoragik). Sekitar 85 persen dari penyakit stroke adalah stroke iskemik. Stroke iskemik terjadi ketika arteri ke otak anda menyempit atau tersumbat sehingga aliran darah menjadi berkurang.

Stroke Iskemik Dapat terjadi karena :

  • Adanya gumpalan darah yang terbentuk di salah satu arteri pemasuk darah ke otak yang disebabkan adanya timbunan lemak atau plak yang menumpuk di arteri.
  • Adanya gumpalan darah, namun yang jauh dari otak. Biasanya terjadi didalam hati.
Jenis Stroke lainnya yang berperan pada sekitar 15 persen penyebab stroke adalah stroke hemoragik yang terjadi karena adanya kebocoran atau pecahnya pembuluh darah di otak yang mengakibatkan pendarahan hebat di otak. Stroke hemoragik disebabkan oleh :
  • Tekanan darah tinggi/hipertensi yang tidak terkendali
  • Adanya titik-titik lemah pada dinding pembuluh darah (aneurisma)

Faktor-Faktor Penyebab Resiko Penyakit Stroke :

Faktor Gaya Hidup

  • Obesitas – Kelebihan berat badan
  • Kurangnya aktifitas fisik – Olahraga
  • Pemabuk berat
  • Penggunaan obat-obat terlarang – Narkotika
  • Perokok aktif dan pasif

Faktor Kondisi Penyakit Lain

  • Tekanan darah tinggi dan diabetes
  • Kolesterol Tinggi
  • Diabetes
  • Semua  jenis penyakit jantung
  • Sleep apnea obstruktif yakni gangguan tidur dimana tingkat oksigen yang turun pada malam hari

Faktor Lainnya 

  •  Sejarah keluarga yang pernah terkena stroke dan serangan jantung
  • Usia diatas 55 tahun lebih mudah terkena penyakit ini
  • Lelaki memiliki risiko lebih tinggi terkena stroke daripada wanita

Tanda dan Gejala Penyakit Stroke

Berikut ini adalah tanda-tanda dan gejala stroke yang harus diperhatikan pada orang yang anda pikir terkena penyakit stroke. Memperhatikan dengan baik bila tanda dan gejala stroke ini dimulai dapat membantu untuk mengambil keputusan tentang perubatan stroke secara tepat, Berikut adalah gejalanya :

  • Ada masalah ketika berjalan, karena mengalami pening mendadak dan kehilangan keseimbangan tubuh badan;
  • Berbicara tidak lancar dan sulit memahami perkataan orang
  • Mati rasa pada wajah, lengan atau kaki biasanya pada salah satu sisi tubuh
  • Masalah penglihatan pada satu ataupun kedua mata, yakni pandangan tiba-tiba kabur atau gelap pada satu atau kedua mata
  • Sakit kepala parah yang dapat disertai dengan muntah, pening serta adanya gangguan kesadaran

Resiko Akibat Penyakit Stroke


  • Cacat sementara atau permanen
  • Kelumpuhan, seringnya terjadi pada salah satu sisi bagian tubuh
  • Kesulitan berbicara dan menelan makanan
  • Kehilangan memori 
  • Sulit mengendalikan emosi
  • Depresi
Dalam perubatan Alternatif pesakit boleh mengambil Butterfly Tea, mengamal rawatan bekam, urutan stroke dan saraf. Rawatan ini boleh di dapati Rawatan Alternatif Umi Sue . Call 011-27824633 -03-61772506. Dapatkan potongan disakuan 50% rawatan stroke

Wednesday, August 10, 2016

Pemakanan Bagi Pesakit Stroke (Rawatan Alternatif Sekitar Gombak, Batu Caves, Hulu Klang)

Berikut ini adalah makanan yang sebaiknya. Anda perlu berwaspada dan berhati-hati kerana mengandung lemak  yang tinggi:
  • Potongan daging berlemak
  • Makanan atau minuman yang bersantan
  • Krim
  • Kuih dan biskut
  • Makanan yang mengandung kelapa atau minyak sawit
  • Keju
  • Mentega

Agar kadar kolesterol dalam tubuh Anda berkurang, maka diet Anda harus seimbang. Diet seimbang merangkami makanan yang kaya akan lemak tidak merbahaya, di antaranya :

  • Buah avokad
  • Minyak ikan
  • Minyak zaitun, minyak nabati, minyak dari bunga matahari, serta biji rapa
  • Kacang dan biji-bijian

Mencegah stroke dengan olahraga (Bersukan/ beriadah)

Olahraga (Bersukana / beriadah) secara teratur dapat membuat jantung dan sistem peredaran darah bekerja lebih efisien. Olah raga juga dapat menurunkan kadar kolesterol dan menjaga berat badan serta tekanan darah pada tingkat yang sehat.



Tingkat kolesterol yang disarankan para ahli kesihatan adalah 5 milimol/liter darah, sedangkan tekanan darah yang sehat berada di kitaran 90/60 mmHg sampai 120/80 mmHg. Tekanan darah diukur menggunakan dua bilangan. 

Bilangan pertama mewakili tekanan jantung saat memompa darah ke seluruh tubuh atau dikenal sebagai tekanan sistolik. Sedangkan bilangan kedua mewakili tekanan jantung saat beristirahat untuk menunggu kontraksi atau detak jantung berikutnya dan ini dikenal sebagai tekanan diastolik.

 

Aktivitas aerobik seperti bersepeda dan jalan cepat selama dua setengah jam tiap minggu sangat disarankan. Namun bagi mereka yang baru sembuh dari stroke, sebaiknya berkonsultasi terlebih dahulu dengan doktor sebelum memulai kegiatan olahraga. Olahraga teratur biasanya mustahil dilakukan di beberapa minggu atau bulan pertama setelah stroke, namun Anda sudah bisa mulai berolah raga setelah rehabilitasi mengalami kemajuan.


Berhentilah merokok

Risiko stroke meningkat dua kali ganda jika Anda merokok karena rokok dapat mempersempit arteri dan membuat darah cenderung menggumpal. Dengan Anda tidak merokok, maka kesihatan Anda dapat meningkat serta terhindar dari masalah kesihatan lainnya, seperti penyakit paru-paru dan jantung.







Hindari konsumsi minuman keras



Minuman keras mengandung kalori tinggi. Jika minuman keras di ambil secara berlebihan, maka  anda mudah  dapat berbagai penyakit  seperti stroke, diabetes, tekanan darah tinggi, dan penyumbatan pembuluh arteri. Konsumsi minuman keras berlebihan juga dapat membuat degupan jantung menjadi tidak teratur.
 
Dapatkan rawatan alternatif Bekam, urutan saraf dan sakit stroke dengan segera. Call 011-278224633 /03-61772506

Urut Bekam Percuma Kawasan Lembah Klang Gombak, Batu Caves, Hulu Klang

KERANA DIRIMU SGT BERHARGA.. TEBUS TAWARAN URUT BEKAM PERCUMA KHAS UTK SEMUA PATIENT SAYA.

Adakah anda kerap migrane, kebas2 pd tangan dan kaki, badan terasa berat, mengalami ketegangan urat leher, belikat, pinggang, mengalami kolestrol dan darah tinggi?? Jika perkara ini berlaku bertindaklah segera dengan buat rawatan bekam. Bekam akan membuang toksin, asid urik, darah kotor yg ada dlm tubuh badan anda.

Kesan tidak buat rawatan pesakit kerap sakit kepala.akibat darah tinggi dan kolestrol yg tidak d kawal akan berlakunya pecah pembuluh darah.harapan utk kena minor stroke lbh mudah berlaku.ada di antara pesakit saya telah hilang ingatan akibat pembuluh darah beliau telah pecah.hampir 1 bln saya merawat pesakit sy berulang dari kl-tampin.alhamdulilah dgn izin allah dgn bekam, mandian terapi ais bidara syifa beliau semakin pulih dan ingatannya kembali pulih.beliau baru balik umrah setelah sihat sepenuhnya.

Insyaallah dgn berbekam membantu atasi 72 jenis masalah kesihatan anda. Atasi sihir, awet muda. Badan lebih bertenaga selepas buat rawatan. inilah yg d saran nabi saw agar melakukan bekam agar dpt ibadah dgn lbh sempurna. Tiap penyakit ada ubatnya melainkan mati.

Tawaran istimewa sempena hari kelahiran ibu,saya bulan ogos ni, kami beri package pd tn/pn. Percuma urutan bekam membetulkan saraf. Call 011-27824633, 03-61772506 utk dapatkan rawatan alternatif.


Tunjukkan watsapp ini sbg tebus tawaran yg sy beri pd anda seisi keluarga. . Sah sehingga 28 Ogos jam 12 mlm:)

KAMI PRIHATIN KESIHATAN ANDA

Layari fb;Rawatan alternatif umi sue.

Tuesday, August 9, 2016

Seminar Pecutan Akhir UPSR, SPM 2016 Jom Daftar ..Tempat Terhad

UPSR Semakin hampir... Ada antara anak-anak dapat demam peperiksaan apabila memikirkan soalan-soalan peperiksaan. Berbagai perasaan dirasa bimbang dan cemas,  khuatir jika apa yang di pelajari dan di baca tidak keluar..

Begitu juga perasaan ibubapa / penjaga melihat anak-anak yang bakal menduduki peperiksaan penting. Nampaknya aura peperiksaan sudah sangat terasa kerana bagi peperiksaan UPSR hanya beberapa minggu lagi dan peperiksaan SPM hanya 2 bulan lagi .

Jangan bimbang kami konsultan pelajar N Suhaila Enterperise dengan kerjasama Umi Sue Enterprise dan Masjid As-Syariff Simpang 3 Gombak akan mengubat keresahan pelajar dan ibubapa / penjaga untuk memberi semanat motivasi , skill jawab soalan dengan berkesan dan mantop!!!.

Jangan bimbang guru-guru yang dilantik berpengalaman membuat buku dan kertas peperiksaan. Mereka sangat berpengalaman menyediakan soalan-soalan peperiksaan. Insya-Allah kami akan membantu anak-anak Tuan / puan sebaiknya bagi persediaan akhir dengan melakukan lonjakan pecutan akhir peperiksaan.  

Juseru, dengan sukacitanya pihak kami ingin menjemput  anak tuan / puan  ke Seminar  Pecutan Akhir Super UPSR Skor  6A, dan Seminar Pecutan Akhir Super SPM Skor 9A, 2016. PENDAFTARAN KINI DI BUKA..

Berikut adalah tarikh di tetapkan :-

1) SEMINAR PECUTAN AKHIR  SUPER UPSR SKOR 6A
 
Tarikh : 20 & 21 Ogos 2016 (Sabtu & Ahad)

Tempat : Dewan Kuliah Masjid As-Syariff Simpang 3, Gombak Bt Caves, Selangor

Jam        : 9 pagi- 5:30 ptg

Yuran    : RM 120 selepas diskaun

(File, Alat tulis, air mineral water, makan, buku nota, sijil)


2) SEMINAR PECUTAN AKHIR  SUPER SPM SKOR 9A 2016

Tarikh   : 22 & 23 Oktober 2016 (Sabtu-Ahad)

Tempat : Dewan Kuliah Masjid As-Syariff Simpang 3, Gombak  Bt Caves, Selangor

Jam        : 9 pagi- 5:30 ptg

Yuran    : RM 120 selepas diskaun

(File, Alat tulis, air mineral water, makan, buku nota, sijil)

Semoga usaha terakhir ini dan sokongan tuan / puan kepada anak-anak memberi kejayaan yang cemerlang kepada anak-anak... Mohon sebaran luas kepada saudara mara, kenalan tuan / puan agar mereka juga dapat di bantu untuk persiapan akhir peperiksaan.  

Saya sertakan surat jemputan, flyers, tentatif program. Sila download file yang dilampirkan.


Sebarang pertanyaan sila hubungi 011-27824633 /03-61772506.

Sekian terima kasih.

Saturday, August 6, 2016

Rawatan Mata (Eye Massage) Percuma

Gombak : Berita gembira bagi mereka yang inginkan rawatan mata (eye massage) percuma. Rawatan Alternatif Umi Sue menawarkan kepada semua rakyat malaysia yang ada masalah mata seperti gangguan saraf, selaput, rabun, mata gatal akibat resdung, silau cahaya. 

Rawatan ini jika di luar RM250. Tetapi hari ini 7/8 sehingga 27/8/2016 Tn/ pn boleh dapatkan rawatan percuma selepas buat rawatan resdung.  Tawaran ini sah bermula tarikh promosi 7/8/2016.

Call segera bagi dapatkan masa rawatan tn/ pn.  011-27824633 /03-61772506

Promosi Rawatan Resdung Percuma Rawatan Terapi Mata

Batu Caves : TAWARAN ISTIMEWA untuk Tn/pn untuk hujung minggu.Tunjukkan watsapp/fb page saya yang anda terima tawaran ini. . 


Tawaran ini hanya sah mula hari ini 7/8/2016 -27/8/2016 sempena hari  lahir ibu saya. . Dengan rawatan resdung tn/ pn  layak dapat percuma rawatan terapi mata. Rawatan Terapi Mata (Eye Massage) bagi pesakit yang ada selaput mata, gangguan saraf mata, rabun, kepenatan bekerja, Mata silau,  dan lain-lain. Murah, pantas.pasti anda berpuas hati dengan perkhidmatan kami sediakan insyaallah.

AWAS RESDUNG BOLEH MEMBAWA MAUT. JANGAN PANDANG REMEH JIKA ANDA MENGALAMI RESDUNG TERUTAMA HIDUNG SENTIASA BERAIR. 10 pesakit kami buta mata nya, semalam 2 pesakit saya hidung nya patah akibat resdung..Adakah anda ingin jadi begitu juga. Mohon kerja sama sebaran luas dlm Fb, instagram, watsap group. Kami prihatin kesihatan anda. Dapatlan khidmat kaunseling percuma. call 011-27824633 /03-61772506.

Fb: rawatan alternatif umi sue 

20 Pesakit Resdung Kritikal Berjaya Di Rawat Lembah Klang Gombak, Batu Caves, Hulu Klang


Batu Caves: Alhamdulilah baru selesai rawat 20 pesakit resdung.
Slm ukhwah. Apakhabar semua?anda tercari2 pusat rawatan ALTERNATIF terapi resdung, urut, mandian terapi,mandian aura dan bekam di hujung minggu bg merawat sakit anda/ keluarga?? Jemput dtg ke pusat rawatan alternatif umi sue.

Bagi rawatan terapi resdung pembuangan lendir resdung di buat bagi mengurang sakit pesakit dan ia sangat beri keselesaan pernafasan selepas buat rawatan. Dan Jika tn/pn mengalami alahan resdung blh hadir ke pusat rawatan alternatif umi sue utk dapatkan rawatan. waktu rawatan isnin-ahad 10pagi-10mlm.

TAHUKAH anda Rawatan terapi resdung dgn buang lendir amat berkesan dan beri keselesaan pd pesakit lps buat rawatan.antara anda mengalami resdung adalah kerap bersin,hidung gatal sentiasa berair,mata,muka, telinga gatal dan bengkak. Setiap kali tinduk muka rasa berat.Rambut gugur,kulit kepala menggelupas dan gatal. Tidur berdengkur.tekak gatal.rasa nak buang kahak tapi tak dapat dikeluarkan.kerap migrane, nafas berbau, hidung berdarah,kahak berdarah.hilang deria bau,telinga kurang pendengaran.

Insyaallah pusat rawatan alternatif umi sue sedia bantu atasi masalah resdung kronik yg tn/pn hadapi. Disertakan video ustaz Wan sohor bani leman yg terima rawatan saya ketika saya bertugas d al ansar health. Call pusat rawatan alternatif umi sue 011-27824633.@03-61772506. Berbagai rawatan alternatif disediakan.mandian terapi ais bidara syifa bagi batalkan sihir, saka,santau.mandian aura, bunga menaikkan seri diri. 


TAWARAN ISTIMEWA UTK Tn/pn untuk hujung minggu.tunjukkan watsapp/fb page saya yang anda terima tawaran ini. Sah mula hari ini sempena hari lahir ibu saya. Hingga 27/8/2016. Dgn rawatan resdung tn/ pn dpt percuma rawatan terapi mata.bagi pesakit yg ada selaput, gangguan saraf mata, rabun, dll. Murah, pantas.pasti anda berpuas hati dgn perkhidmatan kami sediakan insyaallah😀. AWAS RESDUNG BOLEH MEMBAWA MAUT.JGN PANDANG REMEH JIKA ANDA MENGALAMI RESDUNG TERUTAMA HIDUNG SENTIASA BERAIR. 10 pesakit kami buta mata nya, semalam 2 pesakit saya hidung nya patah akibat resdung..adakah anda ingin jadi begitu juga. Mohon kerja sama sebaran luas dlm Fb, instagram, watsap goup. maaf mengganggu.kami prihatin kesihatan anda.

Fb: rawatan alternatif umi sue

SIMFONI KASIH TAUTAN HATI