Monday, July 17, 2017

Cara cuci alat bekam selepas buat rawatan bekam

video

Peralatan Bekam yang telah Di guna merawat pesakit perlu lah Di basuh dengan bersih.

 Rendam alat bekam dengan air Panas suam, letak dettol. Selepas Di rendam Di bilas Dan kering Kan peralatan Bekam. Sapukan rubbing alcohol kemudian sterile Kan alat2 Bekam seperti cupping Bekam,jarum, pen bekam. Dalam 30 minit @1 jam.

Alat Yang telah di sterile boleh lah Di Simpan ke tempat alat bekam kembali. Insyaallah Tanpa keraguan untuk anda buat Bekam dengan mengguna alat Yang bersih. Jarum Yang pakai buang.

Dapatkan rawatan Terapi Bekam Di pusat Rawatan Alternatif Umi sue 011-27824633,03-61772506

Fb. Rawatan Alternatif Umi sue

KENAPA SAYA PERLU BUAT RAWATAN TERAPI BEKAM??


Jika anda mengalami 10 tanda2 seperti Di bawah,bertindak segera untuk buat Rawatan. Keadaan BADAN yang perlu buat rawatan BEKAM : 

1 ) Selalu lenguh di Pinggang / Belakang
2 ) Terasa tegang di Bahu dan Leher
3 ) Sendi bengkak diserang GOUT
4 ) Badan lesu tak bermaya dan banyak angin
5 ) Selalu mengantuk waktu kerja dan memandu
6 ) Banyak jerawat di muka dan badan
7 ) Kepala diserang migrain dan vertigo sehingga sukar bangun
8 ) Kena makan ubat darah tinggi setiap hari
9 ) Ada masalah berkaitan wanita
10 ) urat saraf kerap tegang hingga di serang Sakit stroke


Merancang untuk terus sihat walaupun anda sudah pencen ,kesihatan anda tetap cergas Dan baik bebas Dari Sakit kritikal
------------------------------------------------
:: Info bekam ::
.
Kajian Ahli Saintis dunia telah banyak menemui bukti tentang kehebatan rawatan bekam yang mampu merawat shingga 72 penyakit. Bekam terbukti praktikal dan sudah diamalkan oleh manusia semenjak ribuan tahun lagi.
.
Bekam mampu membuang SEL darah kotor yang mati, toksid beracun dan angin di dalam badan. Sedutan Bekam menghasilkan ransangan pada sistem saraf yang tubuh untuk terus sihat dan mencegah penyakit kritikal.
------------------------------------------------
:: Khasiat selepas Bekam ::
Selepas darah kotor dan toxid dibuang melalui bekam, darah akan bergerak lancar kerana tiada gumpalan SEL darah mati dan toxid di dalam sistem darah. SEL darah baru akan terhasil untuk berkerja dalam sistem badan kita.
.
Badan akan cergas,ringan dan bertenaga di tepat kerja. Dapat meluangkan masa berkualiti bersama keluarga dan rakan-rakan tanpa alasan kesihatan. Tubuh badan terus sihat untuk orang tersayang setiap hari.
------------------------------------------------
Pusat Rawatan Alternatif Umi sue menyediakan rawatan ::
Bekam Darah Bekam Angin Rawatan Sakit Belakang @ Slip Disc Terseliuh sendi Urutan Tradisional untuk Lelaki & Wanita Fisioterapi Akupuntur Pemeriksaan kesihatan dengan mengguna Mesin mikro, pemeriksaan tekanan darah pesakit
Nasihat pemakanan Ubatan herba
(Dapatkan nasihat perawat kami sebelum anda membuat keputusan rawatan)
.
Pusat rawatan yang bersih , Mengikut Standard Procedure Bekam Klinikal. Jarum pakai buang dan Alatan di STERILE Perawat yang berpengalaman, profesional
....................................................................................Cepat, dapatkan Rawatan dengan Harga PROMOSI.

* Bekam angin percuma
* Urutan Bekam 1 badan percuma
* Rawatan pesakit stroke
* Rawatan Resdung Tanpa asap.kaedah matikan kuman Dan buang kan lendir Resdung pd 6 deria (hidung,Mata,tekak,kahak,telinga,wajah)
* Rawatan refleksologi
* Rawatan Terapi mata
*Rawatan terapi ais bidara syifa 4s (sihir,saja,santau,sawan)
Macam mana kalau saya nak buat TEMUJANJI ?
--------------------------------------------------------------------
.
Mudah je, Tuan/Puan/ENCIK/ CIK ikut arahan dibawah, info lanjut akan diberikan :
.
Hubungi SEKARANG !
.
WhatsapΡ€ untuk Booking TEMUJANJI kΠ΅ :
--------------------
✆ 011-27824633
✆ 011-14386142
✆ 03-61772506


Dapatkan video2 testimonial pesakit Kami Yang ramai Di beri kesembuhan dengan izin Allah setelah gagal buat Rawatan Di hospital.

FB. Rawatan Alternatif Umi Sue

.-------------------
LOKASI Pusat Rawatan
--------------------
No 55 jln 7, tmn Selayang Bt Caves, Selangor

Landmark = Berdekatan sekolah men tmn selayang@ masjid Janek tmn amaniah@ Padang bola kg baru bt caves

******************************************
Pusat Rawatan Alternatif Umi sue
" KAMI PRIHATIN KESIHATAN ANDA"
*******************************

Wednesday, June 14, 2017

Juru Bekam Mampu Memperolehi Pendapatan Setiap Bulan RM27,000

 Seramai 47 usahawan Selangor menerima bantuan Dari Hijrah gombak bernilai Rm427,000 pagi semalam Di pejabat Hijrah gombak.

Majlis dirasmikan yb tuan ustaz Hasbullah Ridzwan adun gombak.
Rakyat Selangor seharusnya bersyukur kerana dengan pentadbiran kerajaan sekarang banyak membantu rakyat dari Lahir hingga berlaku kematian.

Antara bantuan diberi Tawas,skim peduli sihat, skim mesra usia Emas bantuan Pendidikan Dan banyak lagi.
Bahkan rakyat Selangor Yang berniaga juga dapat manfaat dengan menerima bantuan perniagaan. Dengan adanya Hijrah Selangor Tanpa Kira pemahaman politik Dan bangsa mereka Yang berniaga diberi bantuan modal perniagaan,Kata hasbullah.

Tambah beliau lagi, Hijrah juga telah mengambil langkah Yang bijak dengan melantik berapa konsultan untuk memberi seminar atau kursus kepada peniaga-peniaga baru yang Baru hendak melibatkan diri dalam perniagaan.

Ini adalah bertujuan untuk membantu peserta Hijrah lebih yakin untuk terlibat dalam perniagaan, Wang modal diberikan dapat di guna sebaiknya.

Antara kursus Di tawarkan bidang perubatan Rawatan alternatif Bekam,rawatan Resdung,Membuat 
kek,membaiki penghawa dingin Dan banyak lagi. Maka sewajarnya rakyat Selangor merebut peluang Yang diberikan,ujarnya dalam Majlis ucapan perasmian bantuan perniagaan Dan bantuan kursus juru bekam disini.
Sementara ITU, pengurus Hijrah gombak, Tn ilyas pula berkata musim perayaan semakin hampir, ramai rakyat Selangor Yang berniaga perlukan modal. Alhamdulilah setiap bulan 2x kita salurkan bantuan kepada peniaga-peniaga.

Selain Itu belia-belia,pelajar-pelajar lepasan universiti Yang masih tidak bekerja kita Membuka peluang kepada mereka melibatkan diri dengan mengikuti kursus bekam.
Kursus bekam Akan di mula kan selepas ramadhan nanti.
 

Bantuan modal rm3,000 Yang diberikan Akan ditukar dalam bentuk kursus Dan peralatan set Bekam. Kita difahamkan mereka Yang bekerja dalam juru bekam pendapatan untuk seorang pesakit saja boleh dapat rm300.sekira 1 hari 3orang Yang buat Rawatan Bekam mereka dapat rm900 untung . Dalam 1bulan pendapatan juru bekam boleh mencapai rm27,000. Maka tidak rugi belia,ibu tunggal ,pelajar lepasan universiti mengikuti kursus bekam Yang Kami anjurkan.

Sekira bayaran pulang serendah rm42 dalam tempoh 2thn selesai mereka boleh buat permohonan bantuan Kali kedua. Insyaallah bantuan kedua ini sekira bayaran mereka cantik, bank statement cantik kita Akan beri bantuan rm5000 keatas.

Mereka Yang berminat boleh menghubungi pusat Rawatan Alternatif Umi sue 011-27824633,03-61772506.
Pengurus konsultan pusat Rawatan Alternatif Umi sue, pn suhaila Pula berkata Bantuan perniagaan juru bekam dibuka untuk lelaki Dan wanita umur 18thn keatas untuk semua kaum sehingga selepas raya.mereka boleh daftar diri sekarang.

Justeru kita harap semua rakyat Selangor Dan pelajar-pelajar lepasan universiti atau masih belajar Yang ingin buat kerja sambilan rebutlah peluang perniagaan ini.

Kita sewajarnya bersyukur dengan kerajaan Selangor sedia Ada ini banyak membantu rakyat.mereka benar-benar ingin mengeluarkan masyarakat Selangor Dari kemiskinan. Jangan kita anggap bantuan permulaan modal rm3,000 ini tidak berbaloi. Walaupun sikit tapi jika Di manfaat sebaiknya pulangan pendapatan lumayan setiap bulan.

Pada saya jika bagi bantuan banyak sekali pun tapi tak pandai uruskan perniagaan,kewangan akhir nya perniagaan kita lingkup maka perlu Ada ilmu pengurusan kewangan Dan bekam. Baru kita Akan maju,ujar pn suhaila. 

Turut hadir, pengurus Hijrah cawangan gombak Tn ilyas, pengurus konsultan perubatan Rawatan alternatif Umi sue,pn suhaila, pengurus air conditioning, Tn zahid.

3 jam buat rawatan stroke akhirnya saya kembali sihat.Gombak, Batu Caves, Selayang, Ampang, Shah Alam, Selangor, Kl

video

Alhamdulilah 3 jam  buat rawatan  stroke akhirnya saya kembali sihat.
Mariam berkata, sebelum buat awatan sangat jelas  muka  saya nampak pucat, sering sakit urat saraf.  Saya rasa bersyukur kepada allah setelah 1 tahun lebih mengalami stroke, tak boleh berjalan, bangun , tak boleh angkat tangan , hanya terlantar di katil akhirnya saya dapat bangun semula berjalan dan berdiri dengan buat rawatan alternatif di Pusat Rawatan Alternatif Umi Sue.
Menurut beliau, bayaran  disini juga berpatutan dan mampu berbanding banyak tempat anak-anak bawa sebelum ini dengan bayaran yang mahal.
 
Saya harap moga dapat menjalankan aktiviti seperti biasa selepas ini lebih-lebih lagi dapat menunaikan solat 5 waktu, berpuasa bulan ramadhan dengan penuh. Terlalu rindu suasana ramadhan setelah 1 tahun tidak dapat buat dengan begitu sempurna kerana keuzuran,   . Kata pn Mariam selepas menerima rawatan bekam, urutan Mmt, urutan Saraf, mandian syifa di pusat rawatan alternatif Umi sue di Batu Caves Gombak.




Call 011-27824633,03-61772506

Pusat Rawatan Alternatif Umi Sue
No. 55 jln 7, Taman Selayang, Batu Caves, Selangor 

1 tahun Lebih Stroke Hingga urat saraf jadi tegang

Mariam hj Hussin 83thn mengalami stroke 1thn lebih. Sudah 1 minggu keadaan nya semakin lemah. Urat Saraf JD tegang, tak mampu angkat Tangan dgn lama Dan tinggi.

Sdg buat Rawatan Alternatif Bekam dan urutan Saraf Di pusat Rawatan Alternatif Umi sue.

Call pusat Rawatan Alternatif Umi sue 011-27824633,03-61772506.

Fb . Rawatan alternatif Umi sue

video

Tuesday, June 13, 2017

Pesakit Stroke Gembira sembuh selepas buat rawatan alternatif

Syukur alhamdulilah,mak yang mengalami 1tahun lebih stroke tak boleh Jalan,hanya terlantar Atas Katil dengan usaha makan ubat herba,Rawatan Alternatif akhirnya mak mampu bangun , jalan semula, Kata Atie.

syukur mak boleh jalan lepas rawatan
Siapa sanggup lihat mak kita terbaring sahaja. Nak baring pun mak kadang-kadang menjerit sebab sakit. Kami Sudah buat Rawatan hospital untuk Saraf pun tak berkesan. Saya terpaksa berhenti kerja jaga mak.

Akhirnya pada bulan ramadhan ni sempena Nuzul Al quran , saya call Che sue untuk datang bawa mak Di pusat Rawatan Alternatif Umi sue. 

Sebelum mak datang buat Rawatan wajah mak sangat muram, badan mak terlalu Panas,Sering Sakit kepala, urat Saraf Sakit dan tegang,  tapi lepas buat Rawatan disini mak mampu tersenyum, badan mak Yang terlalu Panas pun sejuk lepas Mandi Terapi ais bidara syifa, peredaran darah mak berjalan lancar.mak mampu angkat Tangan tinggi Dan lama. Syukur sangat.sudah lama tak lihat senyum mak

Dengan Kos Rawatan Yang berpatutan. Saya faham sudah banyak tempat Tanya untuk Rawatan stroke Dan Saraf memang tinggi tapi Di pusat Rawatan Umi sue saya mampu untuk Rawat mak.atas budi bicara Che sue bantu pesakit saya dan mak doakan beliau Di murahkan rezki,sihat dalam merawat orang ramai.


kasih anak pada ibu. Jaga kebajikan ibu pintu rahmat ada utk mu

Antara Rawatan mak buat disini, urutan Saraf,urutan Mmt, Bekam, Terapi ais bidara syifa,ujar Atie dengan linangan airmata melihat mak nya sudah sihat.










Call rawatan alternatif Umi sue 

011-27824633,03+61772506

Pusat Rawatan Alternatif Umi Sue 
No. 55 Jalan 7, Taman Selayang, 
Batu Caves, Selangor 

 
Fb. Rawatan Alternatif Umi sue

Monday, June 5, 2017

Rawatan Resdung berkesan dengan cara rawatan alternatif

video
Batu Caves: 1 thn lebih mengalami resdung. Saya  sudah berubat dengan doktor pakar ent namun tiada sebarang perubahan. Begitu juga rawatan di klinik swasta. Duit sudah banyak habis sehingga Doktor pakar Ent saran buat operation hdung tetapi saya tidak mahu buat.

Keadaan semakin kronik sejak akhir-akhir ini sehingga saya sering kerap sakit kepala, kedua rongga hidung tersumbat dan sukar bernafas. nafas berbau dan paling saya bimbang mata tidak berapa jelas dan telinga juga kurang pendengaran.

rakan-rakan saya orang melayu semua saran  pada saya buat rawatan resdung cara alternatif. saya tidak tahu cara rawatan alternatif dan tidak pernah dengar. Mereka kata rawatan ni orang islam buat tapi kena cari betul-betul. mereka tolong saya dapatkan maklumat rawatan. Isteri saya juga cari maklumat rawatan. saya survey pusat rawatan alternatif umi sue. video-video testimonial pesakit banyak. ramai patient kata berkesan maka saya terus buat temujanji dengan pusat rawatan alternatif umi sue.

saya datang malam tapi saya lupa ini bulan ramdhan umat islam solat. Semalam saya datang buat janji 11.30 pagi. Saya happy dapat jumpa dengan Dr Sue.

Rawatan diberikan sangat berbeza dengan Rawatan ENT. Hanya hampir 1 jam semua masalah kesihatan saya dari hidung, mata, telinga tekak dapat diatasi dengan sekejap saya. Tiada lagi masalah kurang pendengaran, mata kabur, hidung tersumbat. Kos rawatan juga sangat berpatutan.

saya saran kepada masyarakat luar jika ada masalah resdung buat lah rawatan alternatif terlebih dahulu sebelum buat pembedahan hidung yang mengambil kos rawatan tinggi dan belum tentu ia berkesan, kata Seelan selepas buat rawatan resdung di sini.

Call rawatan alternatif umi sue 011-27824633, 03-61772506.

fb : rawatan alternatif umi sue

Mata Ayah Boleh Lihat Kembali 80% Buat Rawatan Alternatif, Alhamdulilah -Selangor, Kl. Batu Caves, Gombak, Selayang

Pengakuan anak Tn Yusoff tentang Rawatan Terapi Saraf Mata di Pusat Rawatan Alternatif Umi Sue. 

"Sebagai anak kami rasa sedih melihat ayah kehilangan penglihatan mata. Kami harap kesembuhan selepas buat operation di hospital kerajaan tetapi jadi sebaliknya. Kami benar-benar rasa kecewa. 


video

Tetapi syukur alhamdulilah kesedihan kami terubat kembali apabila ayah kembali nampak dalam 80% selepas buat rawatan alternatif buat kali pertama". 

Ujarnya lagi, Alhamdulilah 5 ramadhan kesedihan kami sekeluarga terubat bila ayah dapat lihat semula selepas buat Rawatan di Pusat Alternatif Umi Sue.Syukur sangat kepada allah. Ayah boleh nampak jari, tangan , bayang-bayang tubuh manusia dan lampu. Jika tidak  sebelum buat rawatan di sini ayah langsung tidak nampak.

Justeru suka saya sarankan kepada semua masyarakat di luar sana sekira ayah, ibu atau kita sendiri mengalami masalah mata (Glucoma, katarak berpunca kencing manis jangan terburu-buru buat pembedahan. Kita ikhtiarkan dulu cara rawatan alternatif atau tradisonal, rawatan syifa dulu. 

Kos untuk rawatan alternatif, tradisional dan rawatan syifa juga berpatutan berbeza jika di hopital atau klinik swasta. Dalam kegawatan ekonomi lebih-lebih musim perayaan hampir tiba kewangan sangat menguji kita. Namun kita perlu teruskan usaha dalam buat rawatan. Moga Ayah kembali sihat sepenuhnya dengan buat rawatan di Taman Selayang, Batu caves di sini. Terima kasih Dr yang buat rawatan ayah saya, kata  Nora.

Dapatkan rawatan Terapi Saraf mata untuk ayah ibu anda yang sedang di uji dengan penglihatan mata.


Call 011-27824633,03-61772506

fb : rawatan alternatif umi sue
 
Alhamdulilah..Allah juga yang beri kesembuhan

Kesal Hilang Penglihatan Mata lepas Operation, Tapi boleh melihat kembali 80% Buat Rawatan Alternatif

Mata sangat berharga tiap insan. Jika hilang penglihatan ia tidak bermakna.1 ujian yang sukar di terima bila nikmat penglihatan di tarik Allah.


Tn Yusoff sebelum ini boleh melihat melahirkan rasa kecewa dan kesal apabila pembedahan mata yang di buat di hospital gagal sehingga beliau tidak boleh melihat lagi.

Menurut anaknya Pn Nora, sebelum ini ayah boleh melihat tetapi setelah buat pembedahan kedua matanya tidak boleh di lihat lagi. saya di fahamkan Doktor yang membuat rawatan ayah kedua mata ayah saya di jangkiti kuman dan penglihatan ayah hilang 100%.

Namun  saya dan  adik beradik akan terus berusaha  untuk merawat ayah. Alhamdulilah saya telah berjumpa dengan Pusat Rawatan Alternatif Umi Sue baru-baru ini. Ayah saya kembali sihat dan nampak semula 80%. Dan akan terus buat rawatan disini bagi memastikan ayah dapat melihat 100%.

Saya harap moga ayah di beri kesembuhan selepas buat Rawatan Di Pusat Alternatif Umi sue. 

Sementara itu, Tn Yusof pula berkata, sebelum buat rawatan di pusat rawatan alternatif umi sue penglihatan saya  memang tidak nampak langsung akibat operation di hospital tetapi rasa syukur selepas buat rawatan di pusat alternatif umi sue saya boleh nampak 5 jari saya, tangan dan bayangan orang sekeliling saya, cahaya lampu juga nampak jelas. Jika tidak dunia saya gelap nampak hitam. Insya-Allah saya akan terus dapatkan rawatan disini denga harapan dapat melihat kembali, ujar yusof. 

video

Call 011.27824633  / 03-61772506 utk dapatkan rawatan terapi Saraf mata. No. 55 Jalan 7, Taman Selayang, Batu Caves, Selangor

fb : Rawatan Alternatif Umi Sue

Ku lihat keriangan Di wajah nya bila penglihatan 80% dapat lihat kembali dengan izin Allah.

Wednesday, May 31, 2017

Peluang Kerjaya dan Bantuan perniagaan negeri selangor untuk belia, lepasan universiti

Hijrah Selangor dgn kerjasama Pusat Rawatan Alternatif Umi Sue bukan sahaja bantu rakyat Selangor buat pinjaman perniagaan Tetapi Kami memberi peluang pekerjaan kepada semua rakyat Selangor Yang tiada pekerjaan, ingin tambah pendapatan. 

Pelajar lepasan universiti,spm yang tak minat belajar lagi tapi suka kemahiran sgt di alukan memohon, belia, perniaga2 kecil, ibu tunggal.

Ikuti saya dalam program zero to hero Rawatan Bekam bersama2 Hijrah gombak. Yang memberi pendapatan lumayan.

Minima bantuan rm3,000-5000@ peralatan perniagaan di beri.

Bantuan Maxsima rm50,000. Peserta juga dapat peluang pekerjaan walaupun tiada pengalaman .
011-27824633,011-14386142

video

Wednesday, May 24, 2017

Peluang Kerjaya dan perniagaan juru bekam untuk belia, mahasiswa, ibu tunggal dan peniaga-peniaga kecil

Mahasiswa mahasiswi di Institute Pengajian Tinggi di galak melibat diri dalam dunia perniagaan. Ini berikutan setiap Kali samada universiti atau masyarakat luar mengadakan program ramai pelajar - pelajar universiti terlibat dalam perniagaan. Mereka menjual makanan, produk kesihatan, menjual alat Kereta dan sebagainya.

 Image may contain: 4 people

Pengurus pusat Rawatan alternatif umi sue, Che sue berkata mahasiswa harus melibat diri dalam perniagaan lebih-lebih dalam keadaan ekonomi negara yang sangat mencabar.
Walaupun mahasiswa tugas nya adalah belajar Tetapi tidak salah sekira nya mereka pegang konsep belajar sambil bekerja. Banyak juga kita melihat moto-moto Di setiap institute Pndidikan seperti disekolah vokasional,mrsm,universiti ,pihak pengurusanan meletakkan Moto" belajar sambil bekerja".

Ia sangat penting mendidik semua pelajar agar membentuk diri pelajar agar mereka mampu belajar hidup berdiri Dan menabung . Di samping itu mengasah bakat-bakat terpendam dalam diri pelajar ITU sendiri Dan tidak mengharap duit Dari ibu Bapa atau bantuan PENDIDIKan semata-mata.

Ujar Che sue lagi, sebagai rakyat Selangor saya bersyukur kerana Di Selangor saja peluang perniagaan terbuka luas. Peruntukan kerajaan negeri Selangor Dan Hijrah Selangor setiap bulan jutaan ringgit yang telah di agih kepada rakyat Selangor.

Hijrah Selangor juga banyak melahirkan usahawan-usahawan yang berjaya. Walaupun peringkat permulaan hanya diberi RM3;000 namun jika Bayar balik dari peserta baik Dan tiada masalah pembayaran mereka boleh buat pinjaman lebih banyak lagi. Malahan jika syarikat mereka maju Hijrah akan melantik peserta Di bawah syarikat mereka (angel) Dan mereka layak dapat geran perniagaan pula .

Alhamdulilah saya juga terlibat dalam dunia usahawan.bila kita Ada syarikat kita banyak idea untuk memajukan syarikat kita.

Di samping itu kita berhajat untuk membantu semua masyarakat,mahasiswa untuk membina kerjaya sendiri. Mahasiswa boleh buat kerja sambil dengan menjdi pengamal perubatan alternatif sepert Bekam, Resdung Dan sebagainya.

Menurut nya pendapatan seorang juru bekam dengan merawat seorang pesakit rm200-400. Ini belum urutan Saraf Dan lain-lain. Untuk sehari jika mereka rajin bekerja mengiikhlas kan hati merawat pesakit mereka mampu dapat pendapatan antara rm1500 keatas untuk sehari.

Di pusat Rawatan saya sendiri saya bersyukur ramai usahawan kecil, mahasiswa daerah gombak Yang kita bimbing mereka dalam kursus-kursus Rawatan alternatif. Kini mereka mampu berdiri sendiri walaupun pada Mula mereka zero Tetapi dengan bimbingan Kelas kita beri modal Yang Hijrah beri sangat membantu masyarakat luar.

Bantuan kita beri Terbuka untuk semua kaum yang berusia 18thn keatas Tanpa Kira pemahaman politik. Bantuan kita beri setiap bulan 2x, katanya.

Jadi saya Yang bekerjasama dengan Hijrah Selangor memberi peluang kepada masyarakat luar dan semua mahasiswa mahasiswi , belia, ibu tunggal , asnaf, golongan mualaf Yang Rasa tertekan ekonomi tidak menggalak rebutlah peluang keemasan ini.

Image may contain: 9 people, people sitting and indoorMereka walaupun tidak Ada ssm , peralatan meniaga, Kedai, insyaallah Kami sedia membantu meringan beban mereka.

Masyarakat yang berminat untuk dapat informasi ini boleh hubungi pusat Rawatan alternatif umi sue Di Talian 011-27824633,03-61772506.

Insyaallah kita akan beri kursus secara mantap, pemantauan perniagaan 3 bulan dengan sebaik nya. Bayaran balik sangat rendah.jika seorang merawat pesakit boleh dapat rm300 mengapa pula tidak boleh Bayar balik serendah RM33-RM42 ?
.
Pengurusan kewangan, minat, memajukan diri, ubah sikap sangat penting jika mahu berjaya. Kita tidak boleh harap belas ehsan orang lain bantu kewangan kita , Guna bantuan PENDIDIKan dengan sewenang-wenangnya, kata Che sue dengan seloroh selepas memberi taklimat bantuan perniagaan Di pejabat Hijrah Di sini hari ini .
Turut hadir ketua kampung sg tua Batu caves, Tn Jumari badan-badan NGO, berapa syarikat Yang sudah berjaya membina syarikat besar untuk beri taklimat kepada peserta Hijrah Yang baru mulakan perniagaan bagi membuka Mata Dan pemikiran masyarakat Di luar Sana Yang ingin terlibat dalam perniagaan khususnya mahasiswa. Mereka boleh hubungi kita jika tidak tahu saluran rujukan Yang betul untuk dapatkan bantuan perniagaan

Saya harap dengan peluang di beri pihak pengurusan institute pengajian tinggi galak kan pelajar-pelajar mereka belajar berdidikari dengan melibat diri dalam perniagaan. Meniaga dengan Cara Yang betul bukan terlibat aktiviti kurang sihat.

Pelajar-pelajar Jangan salah langkah.bila kita terdesak, tiada Wang kita buat akal pendek dengan buat pinjaman ah long(pinjaman Tanpa lesen) , kerja GRO dengan bersosial malam hari. Mereka jadi pelayan waktu malam. walaupun gaji di bayar mahal namun ia tidak bermakna lagi kerana maruah seorang wanita telah hilang. Kita faham mungkin mereka buat demikian kerana kesempitan hidup namun ia bukan lah langkah yang bijak kerana akan datang ia boleh\ meragut nyawa mereka dan keluarga.  Maruah mereka sekeluarga , nama baik univrsiti juga tercemar. Maka sebaik pekerjaan carilah pekerjaan yang di redhai allah denga melibatkan diri dalam perniagaan.

Saya sangat bimbang Ada berapa institute pendidikan yang tidak buat pemantauan ketat kepada mahasiswa yang terlibat dengan GRO. Saya harap pihak IPT ambil berat hal ini. Ia tanggungjawab bersama dalam melahirkan generasi berilmu, berwawasan,berakhlak, berjaya dunia akhirat, jelas nya. .

Sunday, May 21, 2017

PERCUMA RAWATAN RESDUNG , BUANG LENDIR, KAHAK (SELAYANG, BATU CAVES, GOMBAK, AMPANG, CHERAS, SELANGOR , K.L)

Image may contain: text
  

Insya-Allah hadirnya ramadhan, saya juga ingin mendapatkan lebih pahala membantu dan meringan beban pesakit-pesakit resdung. 

Nak tahu apa dia??Ok Baca sampai habis:)Tawaran sehingga 30 ramadhan (1 bulan puasa). Rebut lah peluang keemasan ini.


 Berbagai jenis rawatan alternatif, perubatan syifa di sediakan untuk anda.


 Rawatan Resdung: Pesakit yang buat rawatan terapi resdung  dengan membuang lendir-lendir yang terdapat pada rongga hidung, kahak mereka akan dapat PERCUMA pemariksaan Rawatan Resdung:

Selain itu dengan buat rawatan resdung buang lendir, mati kuman, membuka rongga hidung yang tertutup, menghilang gatal mata dan telinga pesakit akan dapat  tawaran PERZCUMA consultant, PERCUMA Rawatan Terapi Mata (untuk rabun jauh, rabun dekat, mata gatal di sebabkan resdung, merawat kelopak mata yang hitam) dan lai-lain. 


video 


Bagi rawatan saraf mata, katarak, glucoma dapatkan diskaun 30% .

Tak percaya hubungi pusat rawatan alternatif umi sue sekarang. dapatkan Temujanji anda dengan kami. Moga tawaran-tawaran di berikan anda semua memperolehi kesihatan yang baik untuk beribadah kepada Allah SWT insya-allah.

video 
mata sebelum ni tak nampak, alhamdullah lepas buat rawatan di pusat rawatan alternatif umi sue,  mata saya boleh nampak bayang orang, nampak cahaya kembali. syukur alhamdullah

Mata sangat bernilai untuk melihat dan membaca alquran, melihat keindahan alam, melihat wajah ayah ibu.Melihat Kaabah. 

Ramai pesakit kami menangis apabila secara tiba2 penglihatan mereka hilang. Alhamdulilah setelah buat rawatan mereka yang mata jadi kabur, tak nampak di izinkan allah di beri kesembuhan. 



Allah juga yang memberi sembuh kepada insan2 yang di kehendaki. 

Dapatkan berbagai rawatan alternatif lain disedikan seperti bekam,urutan saraf, urutan refleksologi, perubatan syifa, sauna dan lain-lain. 

video

"Apabila nikmat kesihatan di tarik Allah, Duit banyak tak bermakna lagi, anak yang ramai pun belum tentu seikhlas hati menjaga ibu ayah apabila kedua orang tua mereka sudah uzur. Jagalah kesihatan kita sebaiknya".







call Pusat Rawatan Alternatif Umi Sue: 011-27824633, 03-61772506

Waktu operasi : Setiap Hari

Jam : 10 pagi- 10 mlm

Alamat : No. 55 Jln 7, Tmn Selayang, Batu Caves. Selangor Darul Ehsan 
  

TESTIMONIAL GANGGUAN SIHIR 


video








Saturday, May 20, 2017

Rawatan Bekam Percuma (Gombak, Selayang, Ampang, Cheras, Bangi, K.L, Selangor)


 Image may contain: text

Promosi pemariksaan kesihatan PERCUMA Di ambang Ramadhan. 

Ramadhan datang lagi. Alhamdulilah moga ibadah kita pada bulan rmadhan nanti di terima Allah. sebelum sambut ramadhan jom service badan kita agar dapat ibadah dengan baik. 

Alhamdulilah baru selesai merawat beberapa pesakit Resdung kronik, pesakit Yang Dr pakar hospital suspected Ada tumors pd otak. 

Mereka buat Rawatan alternatif dengan menggunakan Mesin mikro Tanpa ambil SEBARANG sample darah.

Hari ni ramai Yang hadir merawat Dan cek tahap kesihatan secara percuma untuk menghadapi ramadhan Yang tinggal 6 hari. 


Jemput sahabat2 Fb, blogger buat Rawatan alternatif. Banyak Rawatan percuma diberikan untuk anda semua.


Image may contain: food Rawatan Bekam : Pesakit yang buat rawatan bekam darah, Mereka layak mendapat Percuma Bekam angin dan urutan bekam. 

Dapatkan rawatan Bekam darah bagi buang darah kotor, sakit saraf, buang toksin,buang urik asid Bagi pesakit2 darah tinggi, kolestrol, stroke, mereka yng kerap Sakit kepala , migrane, Resdung. Bekam boleh atasi 72 penyakit dalam badan;


Rawatan Resdung: Pesakit yang buat rawatan terapi resdung mereka akan dapat percuma pemariksaan Rawatan Resdung:

Selain itu dengan buat rawatan resdung buang lendir, mati kuman, buka rongga hidung yang tertutup, menghilang gatal mata dan telinga pesakit akan dapat  tawaran percuma consultant, Rawatan Terapi Mata percuma;

Rawatan Urutan refleksologi : Pesakit yang buat rawatan reflekoslogi mereka akan dapat percuma rendaman Kaki, percuma consultant;

Urutan Tradisional 1 badan :  Pesakit yang buat rawatan urutan tradisional mereka akan dapat Percuma consultant, urutan Saraf


Tawaran Rawatan hingga akhir ramadhan. Tunggu APA lagi.. 

call rawatan alternatif umi sue. 011.27824633, 03-61772506.

Fb. Rawatan alternatif umi sue

 
 
 
 
 
 

Tawaran Rawatan Alternatif sempena ramadhan 2017- Rawatan lelaki dan Wanita 9Gombak, Batu Caves, Selayang, Cheras, Ampang, Kl. selangor)

Image may contain: textPromosi pemariksaan kesihatan PERCUMA Di ambang Ramadan. 

Alhamdulilah baru selesai merawat beberapa pesakit Resdung kronik, pesakit Yang Dr pakar hospital suspected Ada tumors pd otak. 

Mereka buat Rawatan alternatif dengan menggunakan Mesin mikro Tanpa ambil SEBARANG sample darah.

Hari ni ramai Yang hadir merawat Dan cek tahap kesihatan secara percuma untuk menghadapi ramadhan Yang tinggal 6 hari. 

Jemput sahabat2 Fb, blogger buat Rawatan alternatif. Banyak Rawatan percuma diberikan untuk anda semua.

Rawatan Resdung: Pesakit yang buat rawatan terapi resdung mereka akan dapat percuma pemariksaan Rawatan Resdung:

Image may contain: one or more people and close-upSelain itu dengan buat rawatan resdung buang lendir, mati kuman, buka rongga hidung yang tertutup, menghilang gatal mata dan telinga pesakit akan dapat  tawaran percuma consultant, Rawatan Terapi Mata percuma;

Rawatan Bekam : Pesakit yang buat rawatan bekam darah, Mereka layak mendapat Percuma Bekam angin dan urutan bekam. Dapatkan rawatan Bekam darah bagi buang darah kotor, toksin,urik asid BG pesakit2 darah tinggi, kolestrol, stroke, mereka yng kerap Sakit kepala , migrane, Resdung. Bekam boleh atasi 72 penyakit dalam badan;.

Rawatan Urutan refleksologi : Pesakit yang buat rawatan reflekoslogi mereka akan dapat percuma rendaman Kaki, percuma consultant;

Urutan Tradisional 1 badan :  Pesakit yang buat rawatan urutan tradisional mereka akan dapat Percuma consultant, urutan Saraf


Tawaran Rawatan hingga akhir ramadhan. Tunggu APA lagi.. call rawatan alternatif umi sue. 011.27824633, 03-61772506.

Fb. Rawatan alternatif umi sue

 

 
 
 
 
 
+2

Sunday, May 14, 2017

Bantuan Perniagaan Hijrah, Kursus Bekam Zero To Hero (Bulan May dan Jun 2017)

Berita gembira😊

PERCUMA

KURSUS RAWATAN PROFFESIONAL TERAPI BEKAM.

LOAN PERNIAGAAN PEMBELIAN PERALATAN SET BEKAM RM3000 DI BERI. Program kerjasama Hijrah gombak.

ANDA BUNTU..BILA FIKIR KEWANGAN DAN PERNIAGAAN YANG KURANG MEMBERANGSANG, INGIN TAMBAH PENDAPATAN DAN PERKHIDMATAN PERNIAGAAN☹??


Ramadhan,raya semakin hampir Tapi kegawatan ekonomi ramai yang jadi tertekan kerana masalah kewangan,kerjaya dan sebagainya.

Anda ingin berniaga tetapi tiada modalπŸ˜”?
😊JANGAN RISAU, PUSAT RAWATAN ALTERNATIF UMI SUE dengan kerjasama Hijrah gombak sedia bantu anda untuk mulakan perniagaanπŸ‘πŸΌ.

DENGAN MENGIKUTI KURSUS RAWATAN TERAPI BEKAM PROFFESIONAL ZERO TO HERO anda diberi loan peralatan set bekam bernilai RM3,000.
Bayaran pulangan serendah RM42/seminggu.

Tarikh kursus (Mei)  20/5/2017.sabtu

Masa : 10 pagi - 3ptg 

Tempat : Pusat Rawatan Alternatif Umi Sue / UIA Gombak
No 55 jln 7, tmn selayang, bt caves, selangor.
Terhad untuk 100 peserta. Sah sehingga 18/5/2017.
Call . 011.27824633/011-14386142


Tarikh Kursus (Jun) 4.6.2017 .ahad

Masa : 10 pagi- 3ptg 

Tempat. Pusat Rawatan alternatif Umi Sue / Uia Gombak

No 55 jln 7, tmn selayang, bt caves, selangor.
Terhad untuk 100 peserta. Sah sehingga 18/5/2017.
Call . 011.27824633/011-14386142

Ramai peserta takut mula bisnes kerana tidak tahu cara mendapatkan pelanggan yang memerlukan servis masing-masing.

Insyaallah dengan menyertai kursus ini, peserta dapat sertai kelas rawatan alternatif, amali dan teori di beri, dapatkan berbagai teknik bekam,mengenali tanda2 sakit,cara rawatan berkesan,kelas pemasaran. kos rendah yang praktikal dan dapat digunakan oleh semua peringkat umur.πŸ€—

Sijil penyertaan kursus bekam zero to hero dengan kerjasama Hijrah akan diberikan sebaik tamat kelas.πŸŽ“

Segala makan minum,peralatan sepanjang kelas pemantapan disediakan.

Untuk memudahkan penyertaan dan melahirkan lebih ramai usahawan, kami menyediakan pinjaman untuk latihan di bawah Program Zero to Hero. Untuk kursus ini.

Tiada lagi alasan untuk tidak dapat jana pendapatan dari bakat dan minat anda sendiri. Semua terletak pada niat dan usaha anda untuk mengubah kehidupan anda. Semua orang mampu berjaya termasuk anda.πŸ’ͺ
Untuk maklumat lanjut tentang kursus dan pinjaman perniagaan

Hubungi pusat rawatan altetnatif umi sue 011.27824633,011.14386142

PINJAMAN ANDA PASTI LULUS UNTUK SEMUA BANGSA Tanpa Kira parti. 


Syarat-syarat Pinjaman
* Lelaki dan wanita (tergolong dalam kategori belia, lepasan mahasiswa, ibu tunggal , peniaga sangat digalakkan memohon).

* Umur 18 tahun keatas.

* Penduduk negeri Selangor Terutama Parlimen Gombak Kawasan gombak, batu caves, hulu klang
(Kad pengenalan luar dibenarkan memohon dengan syarat bermastautin di Selangor 10thn).
Tamat kelas terus boleh bina kerjaya dalam bidang ini, kenapa tunggu lagi..kami sentiasa prihatin masalah anda warga selangor.

* "SESUNGGUHNYA ALLAH TIDAK AKAN UBAH NASIB SESEORANG HAMBA MELAINKAN HAMBA NYA MENGUBAH KEHIDUPANNYA ".
"USAHA GIGIH, JUJUR, TELUS"😁

Pinjaman Perniagaan Hijrah, Kursus Bekam Jun 2017

Berita gembira😊

PERCUMA

KURSUS RAWATAN PROFFESIONAL TERAPI BEKAM.

LOAN PERNIAGAAN PEMBELIAN PERALATAN SET BEKAM RM3000 DI BERI. Program kerjasama Hijrah gombak.

ANDA BUNTU..BILA FIKIR KEWANGAN DAN PERNIAGAAN YANG KURANG MEMBERANGSANG, INGIN TAMBAH PENDAPATAN DAN PERKHIDMATAN PERNIAGAAN☹??


Ramadhan,raya semakin hampir Tapi kegawatan ekonomi ramai yang jadi tertekan kerana masalah kewangan,kerjaya dan sebagainya.

Anda ingin berniaga tetapi tiada modalπŸ˜”?
😊JANGAN RISAU, PUSAT RAWATAN ALTERNATIF UMI SUE dengan kerjasama Hijrah gombak sedia bantu anda untuk mulakan perniagaanπŸ‘πŸΌ.

DENGAN MENGIKUTI KURSUS RAWATAN TERAPI BEKAM PROFFESIONAL ZERO TO HERO anda diberi loan peralatan set bekam bernilai RM3,000.
Bayaran pulangan serendah RM42/seminggu.

 
Tarikh Kursus (Jun) 4.6.2017 .ahad

Masa : 10 pagi- 3ptg 

Tempat. Pusat Rawatan alternatif Umi Sue / Uia Gombak

No 55 jln 7, tmn selayang, bt caves, selangor.
Terhad untuk 100 peserta. Sah sehingga 18/5/2017.
Call . 011.27824633/011-14386142

Ramai peserta takut mula bisnes kerana tidak tahu cara mendapatkan pelanggan yang memerlukan servis masing-masing.

Insyaallah dengan menyertai kursus ini, peserta dapat sertai kelas rawatan alternatif, amali dan teori di beri, dapatkan berbagai teknik bekam,mengenali tanda2 sakit,cara rawatan berkesan,kelas pemasaran. kos rendah yang praktikal dan dapat digunakan oleh semua peringkat umur.πŸ€—

Sijil penyertaan kursus bekam zero to hero dengan kerjasama Hijrah akan diberikan sebaik tamat kelas.πŸŽ“

Segala makan minum,peralatan sepanjang kelas pemantapan disediakan.

Untuk memudahkan penyertaan dan melahirkan lebih ramai usahawan, kami menyediakan pinjaman untuk latihan di bawah Program Zero to Hero. Untuk kursus ini.

Tiada lagi alasan untuk tidak dapat jana pendapatan dari bakat dan minat anda sendiri. Semua terletak pada niat dan usaha anda untuk mengubah kehidupan anda. Semua orang mampu berjaya termasuk anda.πŸ’ͺ
Untuk maklumat lanjut tentang kursus dan pinjaman perniagaan

Hubungi pusat rawatan altetnatif umi sue 011.27824633,011.14386142

PINJAMAN ANDA PASTI LULUS UNTUK SEMUA BANGSA Tanpa Kira parti. 


Syarat-syarat Pinjaman
* Lelaki dan wanita (tergolong dalam kategori belia, lepasan mahasiswa, ibu tunggal , peniaga sangat digalakkan memohon).

* Umur 18 tahun keatas.

* Penduduk negeri Selangor Terutama Parlimen Gombak Kawasan gombak, batu caves, hulu klang
(Kad pengenalan luar dibenarkan memohon dengan syarat bermastautin di Selangor 10thn).
Tamat kelas terus boleh bina kerjaya dalam bidang ini, kenapa tunggu lagi..kami sentiasa prihatin masalah anda warga selangor.

* "SESUNGGUHNYA ALLAH TIDAK AKAN UBAH NASIB SESEORANG HAMBA MELAINKAN HAMBA NYA MENGUBAH KEHIDUPANNYA ".
"USAHA GIGIH, JUJUR, TELUS"😁

SIMFONI KASIH TAUTAN HATI