Monday, October 10, 2016

Rawatan Bekam pulih Darah tinggi, kencing manis, saraf , minum Air Kemuning Kayu Hitam Ustaz Sharhan Berkesan, Gombak, BatU Caves, Selayang, Ampang

Batu Caves : Dengan membuat rawatan bekam dan minum  air syifa kayu kemuning hitam keluaran Dato Ustaz Sharhan Shafie Exco Pengamal perubatan islam  dan minuman kopi mata , yang di jual di pusat rawatan alternatif umi sue telah memulihkan kesihatan pn syarifah. 

Beliau berkata, Alhamdulilah setelah di beri minuman koko mata dan rawatan syifa kayu kemuning hitam produk keluaran Dato Ustaz Sharhan Shafie pengamal perubatan islam keadaan kesihatan semakin pulih.
Ujarnya, saya harap dengan mengambil air minuman syifa kayu kemuning hitam  dan koko mata masalah kesihatan saya akan pulih. 

Minuman yang diberi oleh perawat umi sue juga membuat saya lebih bertenaga dan dapat menjalankan tugas dengan baik, ujar syrifah selepas buat rawatan bekam di pusat rawatan alternatif umi sue beralamat di no 55 jalan 7, taman selayang, batu caves, selangor


Sementara itu, Umi sue perawat rawatan alternatif pula berkata, syukur alhamdulilah, Pn syarifah  semakin pulih selepas membuat rawatan bekam dan minum air syifa kayu kemuning hitam serta kopi mata, beliau dapat membuka mata nya. Selain itu masalah  urat saraf, saraf mata, darah tinggi juga telah turun. Sebelum buat rawatan menurut beliau kepala nya terlalu sakit tak mampu buka mata.




saya di fahamkan oleh beliau, 5thn lalu pernah buat operation buang katarak yang menelan belanja hampir rm3 ribu. seleps buang katarak ,mata tetap kabur. tekanan darah tinggi 220. dengan masalah kesihatan di alami ia bertambah sakit melibatkan urat saraf.

Alhamdulilah lepas buat rawatan bekam tekanan BPbeliau turun 150.badan semakin ringan dan hilang sakit kepala.Orang ramai yang ingin dapatkan rawatan alternatif dan rawatan syifa di pusat rawatan alternatif umi sue.






call 01.27824633, 03.61772506. fb: rawatan alternatif umi sue

No comments:

Post a Comment

SIMFONI KASIH TAUTAN HATI