Wednesday, May 25, 2016

Pusat Rawatan Resdung, Bekam, Urut Refleksologi, Urut Saraf , Mandian Terapi, Kawasan Lembah Klang Berkesan

APA ITU PENYAKIT RESDUNG?  PERHATIAN! RESDUNG JUGA BOLEH MEMBAWA MAUT.

1) RESDUNG atau seduan (sinusitis) adalah sejenis penyakit yang mudah berjangkit dalam waktu yang singkat apabila daya tahan penyakit atau antibodi seseorang itu lemah dan tidak dapat menahan kuman resdung / hama) yang terus merebak dalam tubuh pesakit.



2) PUNCA RESDUNG

Antibodi yang lemah mengakibatkan tahap kepekaan seseorang itu semakin tinggi apabila terdedah kepada alergi (alahan) cuaca sejuk, makanan gatal, sea-food, alat-alat kosmetik, asap kenderaan, kekotoran alam sekitar, ubat-ubatan seperti pil kencing manis, pil darah tinggi, pil-pil hormone, arak dan faktor keturunan juga menyebabkan penyakit resdung.

ORGAN SASARAN PENYAKIT RESDUNG?


Resdung biasa menyerang tubuh manusia seperti hidung, mata, telinga, tekak, kerongkong, usus, perut, anus, otak, jantung, limpa, muka, paru-paru dan rambut. Rawat sebelum terlewat!

3) TANDA-TANDA MENGHIDAP RESDUNG

Rasa gatal-gatal pada bahagian muka,mata,telinga,hidung dan kulit.

Kerap bersin, selsema dan hidung tersumbat

Alah kepada makanan laut, habuk dan perubahan cuaca.

Tekak berlendir, berkahak dan berbau.

Hidung berdarah dan bernanah.

Sesak nafas atau lelah

Deria kurang berfungsi

Sakit dan bernanah dirongga pipi

Jerawat nanah dan berdarah

Migrain, rambut gugur dan penglihatan kabur.

Terasa hendak demam diwaktu petang dan malam.

4) Siapa Yang Tidak Layak untuk rawatan Resdung Kaedah ini?

1) Pengidap sakit Jantung

2) Pengidap Asma yang Teruk

3) Ada melakukan pembedahan di bahagian badan dan tempoh pembedahan dan hajat untuk membuang resdung sangat rapat.

4) Pengidap G6PD / Anemia (Kurang Sel Darah Merah)
Rawatan resdung bekam muka meringankan gatal kulit muka dan mata

KAEDAH RAWATAN RESDUNG

1) Mengeluarkan lendiran berkuman yang berkumpul di rongga sinus dengan sedikit rasangan menggunakan herba kerring di hidung.

2)Kaedah ini di gabungkan dengan pemakanan tambahan (Sumpplement) bernutrisi tinggi untuk tujuan penyembuhan dari dalam.

3) Di Ikuti dengan berpantang



RAWATLAH SEGERA PENYAKIT RESDUNG SEBELUM TERLEWAT!!!!
membuang darah kotor, nanah pada muka pesakit resdung dengan kaedah bekam muka

Di Pusat Rawatan Alternatif Umi Sue , kami mempunyai pakar yang menggunakan sejenis herba untuk membantu anda mengeluarkan ulat/hama resdung yang bermaharajalela dalam tubuh anda. Resdung tidak mengenal erti belas kasihan kerana ia akan menggigit dan menjamah tubuh anda hingga menderita dan tidak tahan lagi menahan kesakitan.

Kunjungi Pusat Rawatan Alternatif Umi Sue
No. 55 Jln 7, Taman Selayang, 68100,
Batu Caves, Selangor D. Ehsan

Waktu Operasi : 10 am-10pm (Isnin, Selasa, Rabu,Jumaat-Ahad)
 Cuti : Khamis

Tel No.011-27824633 / 03-61772506




JUS BIDARA SYIFA, GEL BIDARA SYIFA BERKESAN UNTUK BATALKAN SIHIR, SAKA, SANTAU

======================
RAHSIA KHAZANAH ALAMI, BATALKAN SIHIR, SAKA, SANTAU
======================
.
***** ADAKAH ANDA MENGALAMI MASALAH BERIKUT *****

🎄 Gangguan sihir yang melampau ?
🎄 Selalu sakit tanpa sebab atau tidak diketahui punca ??
🎄 Sesak nafas waktu-waktu tertentu?
🎄 Masalah penyakit teruk seperti kanser, fibroid.
🎄 Masalah dalaman wanita? (k e p u t i h a n)
.
***** Kami ada PENYELESAIANNYA untuk anda! *****

Jus BIDARA SYIFA - Produk pertama di Malaysia berasaskan daun bidara dan buah durian belanda dengan sokongon 8 HERBA terpilih. Ianya mengandungi zat keperluan untuk kesihatan.....
.
******* KEBAIKAN JUS BIDARA SYIFA *******

✔ Membantu dalam rawatan gangguan makhluk halus yang bertapak dalam badan

✔ Pengambilan berterusan boleh menghancurkan sarang / tapak jin dalam badan

✔ Pembunuh semulajadi sel kanser yang ajaib

✔ Melegakan sakit p e r u t (u l s e r & g a s t r i k)

✔ Membantu melegakan masalah dalaman wanita.

✔ Mengembalikan kesegaran badan dan tenaga
.
***** BERMINAT UNTUK DAPATKAN JUS BIDARA SYIFA? CALL RAWATAN ALTERNATIF UMI SUE 011-27824633 /03/61772506.

Tuesday, May 24, 2016

AKIBAT RESDUNG KRONIK ANAK SUKAR BERNAFAS WAKTU BELAJAR

Batu Caves : Anak beranak mengalami resdung kritikal terutama anaknya aiman nur hakim pelajar tahun 6.
Menurut ayahnya en hazlee anaknya mengalami resdung sdh lama.rawatan asap bg atasi masalah resdung telah dibuat namun tidak berkesan.

Sanat selesa dan puas hati bila lendir tersumbat pd hidung telah hilang denan rawatan terapi resdung
Setelah melihat keadaan anaknya semakin teruk lebih2 minggu peperiksaan sedang diadakan sekarang telah mengganggu tumpuan pelajaran anaknya disekolah..

Sewaktu belajar dan menduduki peperiksaan aiman tidak selesa .kepalanya kerap sakit, lendir resdung banyak mengalir. Beliau sukar bernafas dengan baik, mukanya sangat gatal.

percuma terapi rawatan mata
Setelah dImaklumkan kepada ayah dan ibunya mereka telah dtg buat rawatan terapi resdung dengan buang lendir. kedua pesakit ini rasa sangat selesa apabila banyak lendir,kahak dapat dikeluarka depan.mata mereka sendiri. Aiman dan ayah nya rasa lapang dan.puas dgn buat rawatan ini lrbih2 dapat bernafas dengan lebih baik sebelum ini.

Masalah gatal pada muka, hidung,kepala takde lagi.

Dapatkan rawatan terapi resdung dengan. Membuang lendir,kahak yg tersumbat pd rongga hidung anda.

AWAS RESDUNG BOLEH BAWA MAUT.
Dapatkan rawatan alternatif terapi resdung di pusat rawatan alternatif umi sue. Call 011-27824633, 03-61772506.

Product Rawatan Islam Batalkan Sihir, Saka, santau

https://www.facebook.com/lrawatanalternatifumisue/



Alhamdulilah product kami telah masuk ke peringkat indonesia. Brunai,Sabah Sarawak.product yang Bukan calang2 untuk atasi masalah sihir,saka,santau tetapi bagi mereka ada masalah sakit kulit kritikal,exzema dan lain-lain.

Alhamdulilah product kami telah masuk ke peringkat indonesia. Brunai,Sabah Sarawak.product yang Bukan calang2 untuk atasi masalah sihir,saka,santau tetapi bagi mereka ada masalah sakit kulit kritikal,exzema dan lain-lain.

Gel Mandian bidara syifa agleri mukmin juga boleh pagar rumah,pejabat, kedai.

Katakan Selamat tinggal syampu, Selamat tinggal body syampo,.Selamat tinggal pencuci wanita. Kini ramai yang beralih kpd gel bidara syifa, jus bidara syifa, minyak kastur bidara syifa.Anda bila lagi. B


elum cuba belum tahu.Dah tahu sorg beli 10 bottl kerana harga, quality yang berkesan kepada pengguna. Dapatkan product galeri mukmin di pusat rawatan alternatif umi sue.call 011-27824633, 03-61772506

Monday, May 23, 2016

RAWATAN TERKENA SAWAN , USIA KANAk-KANAK, REMAJA, DEWASA, WARGA EMAS

Tmn Selayang Batu Caves: 23 Mei, 2016: Agak pelik bila di serang sawan ketika usia emas. Waktu kecil@remaja tidak pernah kena sawan.Ahli keluarga juga tidak ada keturunan yang ada sawan. 

Tn Ahmad Telah buat pemeriksaan hospital doktor sahkan dirinya sihat sahaja. Takde sebarang sakit.
Keadaan ini berlaku mula april 2016 hingga sekarang. 

Tn Ahmad dan isteri benar-benar rasa pelik. Dengan sawan yang terkena menyebabkan beliau kerap kemalangan ketika memandu untuk ke pejabat.kini doktor nasihatkan beliau agar tidak memandu untuk dalam tempoh 2 tahun. Memandang Tn Ahmad  sering diserang sawan ketika memandu yang boleh meraut nyawa nya atau orang lain. Beliau kerap langar tian telefon, masuk parit dengan kereta di pandu.

Kini isterinya yang akan hantar suami ke pejabat bangi. Pembahagian untuk kejar ke pejabat kerja suaminya dan  isteri,urusan anak2 agak terbatas juga. Ia memberi tekanan kepada pasangan ini.

Alhamdulilah dengan buat rawatan terapi ais bidara syifa, sakit seluruh badan telah hilang.terdapat jarum peniti selepas rendaman kaki dibuat telah keluar. Ini menunjukkan pesakit selain ada gangguan sihir kerap nampak bayang-bayang hitam mengikuti, dia juga terkena santau.

Selepas buat rawatan mandian terapi ais bidara syifa beliau terus buat rawatan Bekam. Menurut Tn.Ahmad rasannya baru rasa bertenaga dari sebelum buat rawatan.Moga sawan yang dihadapi ini diberi kesembuhan sepenuhnya insya-allah.

lepas buat rawatan terapi ais bidara syifa, keluarnya jarum di bawah tapak kaki pesakit.
 Dapatkan perkhidmatan rawatan alternatif umi sue.call 011-27824633, 03-61772506

Sunday, May 22, 2016

RAWATAN RAMADHAN PROMOSI 20% BEKAM, MANDIAN TERAPAI AIS BIDARA SYIFA

https://www.facebook.com/lrawatanalternatifumisue/



RAWATAN TERAPI RESDUNG (BUANG LENDIR).. MSH ADA 2 MINGGU UTK ANDA DAPATKAN RAWATAN TERAPI BUANG LENDIR YANG. BERI KESELESAAN UNTUK BERNAFAS DENGAN BAIK. MOGA RAWATAN INI MAMPU BERI KESELESAAN KEAPADA ANDA DALAM BERIBADAH SEPANJANG RAMADHAN NANTI :

TAWARAN 20% RAWATAN ALTERNATIF,  RAWATAN TERAPI MANDIAN AURA, MANDIAN TERAPI AIS BIDARA SYIFA, BEKAM  BUANG BISA SIHIR, LENGOH2 PADA SELURUH BADAN

Hafiz haziq sering mengalami gatal pd muka,mata dan telinga kerap mengeluarkan lendir hingus hingga sukar bernafas.

Ibunya telah mengambil langkah bg mengatasi masalah resdung anaknya dgn buat rawatan terapi resdung. Dgn rawatan diberikan haziq dpt bernafas dgn baik semula, gatal pd mata, telinga xde lg.

Bagi mereka yg ingin buat rawatan call rawatan alternatif umi sue 011-27824633 /03-61772506


WAKTU OPERASI ; ISNIN, SELASA , RABU, JUMAAT  -AHAD

                            10 PAGI-10 MLM

TEMPAT : NO. 55 JLN 7, TMN SELAYANG,BT CAVES, SELANGOR DARUL EHSAN




Saturday, May 21, 2016

IBU GEMBIRA ANAK SEMAKIN PULIH DARI GANGGUAN SIHIR (MURUNG)

 https://www.facebook.com/lrawatanalternatifumisue/


Taman Selayang Bt. Caves 22/5/2016 : Alhamdulilah kesembuhan milik Allah yang memberi sembuh kepada umatnya yang mahu usaha, ikhtiar untuk merawat diri ketika di uji dengan gangguan sihir,saka,santau.

Salah seorang pesakit saya yang sudah sekian lama mengalami gangguan sihir hingga tidak mahu keluar rumah,bilik. Ibu mana yang tidak risau melihat anak nya di uji sakit begini.menurut ibu tersebut anaknya sudah lama sakit sudah dibawa merata tempat namun masih belum jumpa tempat yang serasi. Ibu menjadi bimbang bila ramadhan semakin hampir anak bujangnya hanya memerap dalam bilik.

Utk datang berubat disini juga anaknya tidak mahu.kata sihat.takde gangguan.namun ibu nya paksa juga.anaknya akur.Tiba di pusat rawatan alternatif umi sue.anaknya asyik nak larikan diri. Dia rasa gelisah dengar ayat3 ruqqyah yg dipasang.Umar hanya jawab bila di tanya keadaan dirinya.
Dia jawab pun macam tidak ada mood,mukanya nampak kusam, tidak ceria, susah nak senyum. dia juga ada beritahu kepada saya tidak mahu makan. Hanya mkan maggi untuk alaskan perut semua lauk ibu buat rasa basi,keliling rumah juga bahu tahi, bunyi guli, bunyi seperti cakar pada bumbung rumahnya. Tiap kali nak keluar rmh @ ruang tamu dia rasa takut,dengar bisikan pada telinganya. 9ini semua tanda ada gangguan sihir).

Saya tanya pada umar, bagaiman solat selepas sakit? Kata ibunya dulu anak nya rajin solat,Lps dia sakit asyik memerap dalam bilik. Saya tak pasti anak saya solat @ x..saya nasihatkan umar bahawa 1 kewajipan kita solat.kalu kita leka,suka duduk sendirian.  Tidak mahu jumpa ibu,ayah bagaimana kita nak bantu diri sendiri. Syaitan akan sedaya upaya melemahkan kita bila kita leka kepada perintah allah. mula di sinilah akan berlaku sakit kemurungan atau mental.

Lepas sesi kaunseling sy ruqqyah pesakit, buat persiapan terapi ais bidara syifa. Saya minta pesakit baca Alfatiha,3 qul, alqursi, ayat3 batalkan sihir. masa rendaman kaki di buat Umar mengelak,kata sakit perut. Saya izinkan dia kekuar.Ambil 30minit dia dalam bilik air..Lps tu saya suruh Umar rendam kaki lagi. Dia rasa pening,nak muntah. Saya suruh umar teruskan bacaan  untuk muntahkan sakit. Hampir 40minit buat rendaman kesakitan yang ada pada kaki,badan,pening kepala diizinkan allah kembali pulih. Lepas rendaman baru kaki nya kelihatan merah.dia mula nak tersenyum, berbual dengan saya. 

Kemudian saya minta ibunya bawa Umar mandi.Saya bimbang jika dia yang mandi sendiri memang jawab barang mandian terapi ais bidara syifa di buang memang orang sakit tidak suka buat rawatan.
Ibunya mandikan Umar.selepas mandi umar rasa kepalanya sangat sakit seperti dicucuk jaum. Saya kata jangan bimbang sebab segala sihir di atas kepala insyaallah sudah keluar. 

Menurut umar badannya sangat segar lepas buat mandian  terapi ais bidara syifa. Dia dapat muntah segala yang ada dalam perutnya.  Sebelum ini macam nak muntah tetapi aak sukar untuk keluar, tetapi lepas buat mandian dan rendaman ini alhamdulilah semua dapat di keluarkan. syukur alhamdulilah sambil dia tersenyum,Ibunya amat berharap moga anaknya sihat kembali seperti dulu.

Lepas buat rawatan kaunseling diberi lagi pada umar famly. Saya harap solat jemaah diadakan di rumah. Ayah ibu jgn dolat semdirian Lebih2 jika rumah, anak disihirkan. Saya minta Lepas buat pagar rumah nanti di pasang ayat2 ruqyah dirumah. Berikut disertakan testimonial dari ibu umar selepas buat rawatan anaknya. Alhamdulililah Lepas 2 minggu rawatan. Dia semakin pulih. allah beri kesembuhan pd nya. Ceria dan ingin berbual dengan keluarga kembali.

Ingin buat rawatan Call 011-27824633 @03-61772506. Tiap penyakit ada ubatnya melainkan mati. Waallahhualam

SIMFONI KASIH TAUTAN HATI