Monday, July 17, 2017

Cara cuci alat bekam selepas buat rawatan bekam

video

Peralatan Bekam yang telah Di guna merawat pesakit perlu lah Di basuh dengan bersih.

 Rendam alat bekam dengan air Panas suam, letak dettol. Selepas Di rendam Di bilas Dan kering Kan peralatan Bekam. Sapukan rubbing alcohol kemudian sterile Kan alat2 Bekam seperti cupping Bekam,jarum, pen bekam. Dalam 30 minit @1 jam.

Alat Yang telah di sterile boleh lah Di Simpan ke tempat alat bekam kembali. Insyaallah Tanpa keraguan untuk anda buat Bekam dengan mengguna alat Yang bersih. Jarum Yang pakai buang.

Dapatkan rawatan Terapi Bekam Di pusat Rawatan Alternatif Umi sue 011-27824633,03-61772506

Fb. Rawatan Alternatif Umi sue

KENAPA SAYA PERLU BUAT RAWATAN TERAPI BEKAM??


Jika anda mengalami 10 tanda2 seperti Di bawah,bertindak segera untuk buat Rawatan. Keadaan BADAN yang perlu buat rawatan BEKAM : 

1 ) Selalu lenguh di Pinggang / Belakang
2 ) Terasa tegang di Bahu dan Leher
3 ) Sendi bengkak diserang GOUT
4 ) Badan lesu tak bermaya dan banyak angin
5 ) Selalu mengantuk waktu kerja dan memandu
6 ) Banyak jerawat di muka dan badan
7 ) Kepala diserang migrain dan vertigo sehingga sukar bangun
8 ) Kena makan ubat darah tinggi setiap hari
9 ) Ada masalah berkaitan wanita
10 ) urat saraf kerap tegang hingga di serang Sakit stroke


Merancang untuk terus sihat walaupun anda sudah pencen ,kesihatan anda tetap cergas Dan baik bebas Dari Sakit kritikal
------------------------------------------------
:: Info bekam ::
.
Kajian Ahli Saintis dunia telah banyak menemui bukti tentang kehebatan rawatan bekam yang mampu merawat shingga 72 penyakit. Bekam terbukti praktikal dan sudah diamalkan oleh manusia semenjak ribuan tahun lagi.
.
Bekam mampu membuang SEL darah kotor yang mati, toksid beracun dan angin di dalam badan. Sedutan Bekam menghasilkan ransangan pada sistem saraf yang tubuh untuk terus sihat dan mencegah penyakit kritikal.
------------------------------------------------
:: Khasiat selepas Bekam ::
Selepas darah kotor dan toxid dibuang melalui bekam, darah akan bergerak lancar kerana tiada gumpalan SEL darah mati dan toxid di dalam sistem darah. SEL darah baru akan terhasil untuk berkerja dalam sistem badan kita.
.
Badan akan cergas,ringan dan bertenaga di tepat kerja. Dapat meluangkan masa berkualiti bersama keluarga dan rakan-rakan tanpa alasan kesihatan. Tubuh badan terus sihat untuk orang tersayang setiap hari.
------------------------------------------------
Pusat Rawatan Alternatif Umi sue menyediakan rawatan ::
Bekam Darah Bekam Angin Rawatan Sakit Belakang @ Slip Disc Terseliuh sendi Urutan Tradisional untuk Lelaki & Wanita Fisioterapi Akupuntur Pemeriksaan kesihatan dengan mengguna Mesin mikro, pemeriksaan tekanan darah pesakit
Nasihat pemakanan Ubatan herba
(Dapatkan nasihat perawat kami sebelum anda membuat keputusan rawatan)
.
Pusat rawatan yang bersih , Mengikut Standard Procedure Bekam Klinikal. Jarum pakai buang dan Alatan di STERILE Perawat yang berpengalaman, profesional
....................................................................................Cepat, dapatkan Rawatan dengan Harga PROMOSI.

* Bekam angin percuma
* Urutan Bekam 1 badan percuma
* Rawatan pesakit stroke
* Rawatan Resdung Tanpa asap.kaedah matikan kuman Dan buang kan lendir Resdung pd 6 deria (hidung,Mata,tekak,kahak,telinga,wajah)
* Rawatan refleksologi
* Rawatan Terapi mata
*Rawatan terapi ais bidara syifa 4s (sihir,saja,santau,sawan)
Macam mana kalau saya nak buat TEMUJANJI ?
--------------------------------------------------------------------
.
Mudah je, Tuan/Puan/ENCIK/ CIK ikut arahan dibawah, info lanjut akan diberikan :
.
Hubungi SEKARANG !
.
Whatsapр untuk Booking TEMUJANJI kе :
--------------------
✆ 011-27824633
✆ 011-14386142
✆ 03-61772506


Dapatkan video2 testimonial pesakit Kami Yang ramai Di beri kesembuhan dengan izin Allah setelah gagal buat Rawatan Di hospital.

FB. Rawatan Alternatif Umi Sue

.-------------------
LOKASI Pusat Rawatan
--------------------
No 55 jln 7, tmn Selayang Bt Caves, Selangor

Landmark = Berdekatan sekolah men tmn selayang@ masjid Janek tmn amaniah@ Padang bola kg baru bt caves

******************************************
Pusat Rawatan Alternatif Umi sue
" KAMI PRIHATIN KESIHATAN ANDA"
*******************************

Wednesday, June 14, 2017

Juru Bekam Mampu Memperolehi Pendapatan Setiap Bulan RM27,000

 Seramai 47 usahawan Selangor menerima bantuan Dari Hijrah gombak bernilai Rm427,000 pagi semalam Di pejabat Hijrah gombak.

Majlis dirasmikan yb tuan ustaz Hasbullah Ridzwan adun gombak.
Rakyat Selangor seharusnya bersyukur kerana dengan pentadbiran kerajaan sekarang banyak membantu rakyat dari Lahir hingga berlaku kematian.

Antara bantuan diberi Tawas,skim peduli sihat, skim mesra usia Emas bantuan Pendidikan Dan banyak lagi.
Bahkan rakyat Selangor Yang berniaga juga dapat manfaat dengan menerima bantuan perniagaan. Dengan adanya Hijrah Selangor Tanpa Kira pemahaman politik Dan bangsa mereka Yang berniaga diberi bantuan modal perniagaan,Kata hasbullah.

Tambah beliau lagi, Hijrah juga telah mengambil langkah Yang bijak dengan melantik berapa konsultan untuk memberi seminar atau kursus kepada peniaga-peniaga baru yang Baru hendak melibatkan diri dalam perniagaan.

Ini adalah bertujuan untuk membantu peserta Hijrah lebih yakin untuk terlibat dalam perniagaan, Wang modal diberikan dapat di guna sebaiknya.

Antara kursus Di tawarkan bidang perubatan Rawatan alternatif Bekam,rawatan Resdung,Membuat 
kek,membaiki penghawa dingin Dan banyak lagi. Maka sewajarnya rakyat Selangor merebut peluang Yang diberikan,ujarnya dalam Majlis ucapan perasmian bantuan perniagaan Dan bantuan kursus juru bekam disini.
Sementara ITU, pengurus Hijrah gombak, Tn ilyas pula berkata musim perayaan semakin hampir, ramai rakyat Selangor Yang berniaga perlukan modal. Alhamdulilah setiap bulan 2x kita salurkan bantuan kepada peniaga-peniaga.

Selain Itu belia-belia,pelajar-pelajar lepasan universiti Yang masih tidak bekerja kita Membuka peluang kepada mereka melibatkan diri dengan mengikuti kursus bekam.
Kursus bekam Akan di mula kan selepas ramadhan nanti.
 

Bantuan modal rm3,000 Yang diberikan Akan ditukar dalam bentuk kursus Dan peralatan set Bekam. Kita difahamkan mereka Yang bekerja dalam juru bekam pendapatan untuk seorang pesakit saja boleh dapat rm300.sekira 1 hari 3orang Yang buat Rawatan Bekam mereka dapat rm900 untung . Dalam 1bulan pendapatan juru bekam boleh mencapai rm27,000. Maka tidak rugi belia,ibu tunggal ,pelajar lepasan universiti mengikuti kursus bekam Yang Kami anjurkan.

Sekira bayaran pulang serendah rm42 dalam tempoh 2thn selesai mereka boleh buat permohonan bantuan Kali kedua. Insyaallah bantuan kedua ini sekira bayaran mereka cantik, bank statement cantik kita Akan beri bantuan rm5000 keatas.

Mereka Yang berminat boleh menghubungi pusat Rawatan Alternatif Umi sue 011-27824633,03-61772506.
Pengurus konsultan pusat Rawatan Alternatif Umi sue, pn suhaila Pula berkata Bantuan perniagaan juru bekam dibuka untuk lelaki Dan wanita umur 18thn keatas untuk semua kaum sehingga selepas raya.mereka boleh daftar diri sekarang.

Justeru kita harap semua rakyat Selangor Dan pelajar-pelajar lepasan universiti atau masih belajar Yang ingin buat kerja sambilan rebutlah peluang perniagaan ini.

Kita sewajarnya bersyukur dengan kerajaan Selangor sedia Ada ini banyak membantu rakyat.mereka benar-benar ingin mengeluarkan masyarakat Selangor Dari kemiskinan. Jangan kita anggap bantuan permulaan modal rm3,000 ini tidak berbaloi. Walaupun sikit tapi jika Di manfaat sebaiknya pulangan pendapatan lumayan setiap bulan.

Pada saya jika bagi bantuan banyak sekali pun tapi tak pandai uruskan perniagaan,kewangan akhir nya perniagaan kita lingkup maka perlu Ada ilmu pengurusan kewangan Dan bekam. Baru kita Akan maju,ujar pn suhaila. 

Turut hadir, pengurus Hijrah cawangan gombak Tn ilyas, pengurus konsultan perubatan Rawatan alternatif Umi sue,pn suhaila, pengurus air conditioning, Tn zahid.

3 jam buat rawatan stroke akhirnya saya kembali sihat.Gombak, Batu Caves, Selayang, Ampang, Shah Alam, Selangor, Kl

video

Alhamdulilah 3 jam  buat rawatan  stroke akhirnya saya kembali sihat.
Mariam berkata, sebelum buat awatan sangat jelas  muka  saya nampak pucat, sering sakit urat saraf.  Saya rasa bersyukur kepada allah setelah 1 tahun lebih mengalami stroke, tak boleh berjalan, bangun , tak boleh angkat tangan , hanya terlantar di katil akhirnya saya dapat bangun semula berjalan dan berdiri dengan buat rawatan alternatif di Pusat Rawatan Alternatif Umi Sue.
Menurut beliau, bayaran  disini juga berpatutan dan mampu berbanding banyak tempat anak-anak bawa sebelum ini dengan bayaran yang mahal.
 
Saya harap moga dapat menjalankan aktiviti seperti biasa selepas ini lebih-lebih lagi dapat menunaikan solat 5 waktu, berpuasa bulan ramadhan dengan penuh. Terlalu rindu suasana ramadhan setelah 1 tahun tidak dapat buat dengan begitu sempurna kerana keuzuran,   . Kata pn Mariam selepas menerima rawatan bekam, urutan Mmt, urutan Saraf, mandian syifa di pusat rawatan alternatif Umi sue di Batu Caves Gombak.




Call 011-27824633,03-61772506

Pusat Rawatan Alternatif Umi Sue
No. 55 jln 7, Taman Selayang, Batu Caves, Selangor 

1 tahun Lebih Stroke Hingga urat saraf jadi tegang

Mariam hj Hussin 83thn mengalami stroke 1thn lebih. Sudah 1 minggu keadaan nya semakin lemah. Urat Saraf JD tegang, tak mampu angkat Tangan dgn lama Dan tinggi.

Sdg buat Rawatan Alternatif Bekam dan urutan Saraf Di pusat Rawatan Alternatif Umi sue.

Call pusat Rawatan Alternatif Umi sue 011-27824633,03-61772506.

Fb . Rawatan alternatif Umi sue

video

Tuesday, June 13, 2017

Pesakit Stroke Gembira sembuh selepas buat rawatan alternatif

Syukur alhamdulilah,mak yang mengalami 1tahun lebih stroke tak boleh Jalan,hanya terlantar Atas Katil dengan usaha makan ubat herba,Rawatan Alternatif akhirnya mak mampu bangun , jalan semula, Kata Atie.

syukur mak boleh jalan lepas rawatan
Siapa sanggup lihat mak kita terbaring sahaja. Nak baring pun mak kadang-kadang menjerit sebab sakit. Kami Sudah buat Rawatan hospital untuk Saraf pun tak berkesan. Saya terpaksa berhenti kerja jaga mak.

Akhirnya pada bulan ramadhan ni sempena Nuzul Al quran , saya call Che sue untuk datang bawa mak Di pusat Rawatan Alternatif Umi sue. 

Sebelum mak datang buat Rawatan wajah mak sangat muram, badan mak terlalu Panas,Sering Sakit kepala, urat Saraf Sakit dan tegang,  tapi lepas buat Rawatan disini mak mampu tersenyum, badan mak Yang terlalu Panas pun sejuk lepas Mandi Terapi ais bidara syifa, peredaran darah mak berjalan lancar.mak mampu angkat Tangan tinggi Dan lama. Syukur sangat.sudah lama tak lihat senyum mak

Dengan Kos Rawatan Yang berpatutan. Saya faham sudah banyak tempat Tanya untuk Rawatan stroke Dan Saraf memang tinggi tapi Di pusat Rawatan Umi sue saya mampu untuk Rawat mak.atas budi bicara Che sue bantu pesakit saya dan mak doakan beliau Di murahkan rezki,sihat dalam merawat orang ramai.


kasih anak pada ibu. Jaga kebajikan ibu pintu rahmat ada utk mu

Antara Rawatan mak buat disini, urutan Saraf,urutan Mmt, Bekam, Terapi ais bidara syifa,ujar Atie dengan linangan airmata melihat mak nya sudah sihat.










Call rawatan alternatif Umi sue 

011-27824633,03+61772506

Pusat Rawatan Alternatif Umi Sue 
No. 55 Jalan 7, Taman Selayang, 
Batu Caves, Selangor 

 
Fb. Rawatan Alternatif Umi sue

Monday, June 5, 2017

Rawatan Resdung berkesan dengan cara rawatan alternatif

video
Batu Caves: 1 thn lebih mengalami resdung. Saya  sudah berubat dengan doktor pakar ent namun tiada sebarang perubahan. Begitu juga rawatan di klinik swasta. Duit sudah banyak habis sehingga Doktor pakar Ent saran buat operation hdung tetapi saya tidak mahu buat.

Keadaan semakin kronik sejak akhir-akhir ini sehingga saya sering kerap sakit kepala, kedua rongga hidung tersumbat dan sukar bernafas. nafas berbau dan paling saya bimbang mata tidak berapa jelas dan telinga juga kurang pendengaran.

rakan-rakan saya orang melayu semua saran  pada saya buat rawatan resdung cara alternatif. saya tidak tahu cara rawatan alternatif dan tidak pernah dengar. Mereka kata rawatan ni orang islam buat tapi kena cari betul-betul. mereka tolong saya dapatkan maklumat rawatan. Isteri saya juga cari maklumat rawatan. saya survey pusat rawatan alternatif umi sue. video-video testimonial pesakit banyak. ramai patient kata berkesan maka saya terus buat temujanji dengan pusat rawatan alternatif umi sue.

saya datang malam tapi saya lupa ini bulan ramdhan umat islam solat. Semalam saya datang buat janji 11.30 pagi. Saya happy dapat jumpa dengan Dr Sue.

Rawatan diberikan sangat berbeza dengan Rawatan ENT. Hanya hampir 1 jam semua masalah kesihatan saya dari hidung, mata, telinga tekak dapat diatasi dengan sekejap saya. Tiada lagi masalah kurang pendengaran, mata kabur, hidung tersumbat. Kos rawatan juga sangat berpatutan.

saya saran kepada masyarakat luar jika ada masalah resdung buat lah rawatan alternatif terlebih dahulu sebelum buat pembedahan hidung yang mengambil kos rawatan tinggi dan belum tentu ia berkesan, kata Seelan selepas buat rawatan resdung di sini.

Call rawatan alternatif umi sue 011-27824633, 03-61772506.

fb : rawatan alternatif umi sue

SIMFONI KASIH TAUTAN HATI