Monday, September 26, 2016

Rawatan Sakit Lutut, Gout Berkesan Dengan Minum Koko Mata, Selayang, Batu Caves, Gombak,Ampang, Shah Alam, Cheras, Rawang

Alhamdulilah Berita Gembira bagi pesakit-pesakit lutut, darah tinggi, kencing manis, katarak mata, saraf mata, gout. 

Pn Aminah mengalami sakit lutut sekian lama. Berbagai ubat yang telah di ambil namun tidak jumpa produk yang berkesan. Malahan Katarak Mata semakin menjadi-jadi apabila didapati darah tinggi dan kencing manis yang beliau hadapi. 

Akibat sakit tersebut beliau sukar untuk solat dalam keadaan berdiri. Namun penderitaan sakit yang di tanggung sekian lama akhirnya berakhir apabila beliau di kenalkan dengan produk koko / kopi mata. 

Katanya kepada pemberita Alhamdulilah akhirnya Allah temukan saya produk yang berkesan iaitu Koko / kopi mata. Pada mulanya saya dah putus asa untuk mencuba berbagai produk tetapi atas saranan sahabat dan saudara mara saya maka saya cuba juga,  

Syukur sangat dengan minum 2 kotak saya mampu solat berdiri, darah tinggi dan kencing manis yang tinggi semua kembali normal. Doktor juga sangat terkejut dengan perubahan kesihatan saya. 

Saya sarankan kepada masyarakat di luar yang mengalami masalah kesihatan dapatkan koko / kopi mata di pusat rawatan alternatif umi sue di Alamat No. 55 Jalan 7, Taman Selayang, 68100, Batu Caves, selangor. Dan boleh hubungi di talian 011-27824633 /03-61772506, kata aminah. 

Fb : Rawatan Alternatif Umi Sue

No comments:

Post a Comment

SIMFONI KASIH TAUTAN HATI