Monday, October 24, 2016

Pesakit saraf Mata Semakin Pulih Penglihatan, Gombak, Batu caves, K.L, Selangor, Ampang

Gombak : video 2 pn nor yang   mengalami diabetis 10thn kritikal  menyebabkan matanya tidak nampak. Setelah membuat  rawatan di Pusat Alternatif Umi Sue, alhamdulilah beliau  dapat melihat kembali dengan izin allah. 


Katanya, Saya bersyukur kepada Allah kerana dapat melihat cahaya, dan melihat wajah orang sekeliling saya selepas buat rawatan alternatif dan perubatan syifa di Pusat Rawatan Alternatif Umi Sue. 

Sebelum ini saya buat rawatan buang katarak di Hospital Johor 2x tetapi pandangan saya semakin tak nampak malahan tidak boleh kena cahaya matahari. Tetapi dengan buat rawatan alternatif umi sue saya rasa syukur sangat kerana dapat melihat kembali. Dan insy-allah saya akan buat rawatan susulan disini selepas ini.

Saya harap Allah beri kesembuhan kepada saya, saya rindu untuk melihat dan membaca Al-Quran kembali. Orang ramai yang ingin buat rawatan alternatif bagi merawat mata yang kabur, silau, rabun jauh, rabun dekat, glucoma, katarak boleh hubungi Pusat Rawatan Alternatif Umi Sue. 

Selain buat rawatan terapi mata, pusat rawatan ini juga menyediakan rawatan saraf, bekam, terapi resdung, refleksologi, urutan mmt, rawatan perubatan  islam dan lain-lain, kata pn nor.

Call 011-27824633, 03-61772506 
No. 55 bJalan 7, Taman Selayang, 68100, Batu Caves, Selangor. 

fb : Rawatan ALternatif Umi Sue 

No comments:

Post a Comment

SIMFONI KASIH TAUTAN HATI