Friday, March 31, 2017

Tanda Resdung- Muka, telinga, mata gatal, Nafas Berbau, selalu sakit kepala (Rawatan Resdung Selayang, Batu Caves, Gombak, Cheras, Ampang, Sungai Buloh, Selangor, Kuala Lumpur)

Teruja dengan rawatan terapi resdung tanpa asap, saya benar2 rasa gembira dan syukur kpd allah yang beri kesembuhan pada saya mengalami resdung selama 25 tahun, kata en azhar ishak. 

Saya baru balik outstation dari pahang tiba2 muka, telinga, mata, hidung saya gatal yang amat Sangat. Saya tak tahan asyik garu sahaja. Puas saya cuci muka tak hilang. Hidung mula berair dan kerap Bersin. Nafas berbau. Saya tak dapat fokus pada mesyuarat sebab resdung. 
video

Terus saya Google cari pusat rawatan alternatif. Alhamdulilah setelah dengar Video2 testimonial pesakit saya terus hubungi pusat rawatan alternatif umi sue. 

Sungguh saya tak pernah dapat rawatan yang cukup Lengkap dimana mereka cek tahap kesihatan saya dahulu dgn guna mesin mikrosirkulasi, ambil tekanan darah , cek mata, telinga dan Mata. Rawatan yang Sangat saya puas hati lebih2 bila masalah gatal pada mata , telinga muka hilang. Pipi, mata jadi ringan. Mata jadi Sangat terang. Saya dapat berafas dengan SELESA. Jika tidak saya tidak dapat Bernafas dengan baik dan berbau busuk. Rasa syukur pada allah, ujar en azhar Pengurus pos Malaysia. 

Call rawatan alternatif umi sue 011-27824633,03-61772506

fb : rawatan alternatif umi sue 

fblink : #rawatanalternatifumisue

http:nsuhailaenterprise.blogspot.my
 

Monday, March 27, 2017

Kursus Doktor Bekam April 2017 Murah

Ramai yang watsap pada saya sebab terlepas tarikh seminar rawatan bekam dan seminar rawatan terapi resdung untuk lelaki dan wanita.
video

Hari ini saya istiharkan harga kasih sayang seminar bekam untuk rakan2 fb, bloggers, dan semua patient saya. Tawaran ini sah sehingga 6 April 2017 je tau.. so apa tunggu lagi.. watsapp kasi laju2..

Laju2 watsap : Tempat terhad . Rawatan Alternatif umi sue 011-27824633, 03-61772506

Yuran sebelum harga kasih sayang RM350 , Rata2 ramai yang charged yuran adalah RM550



TUNGGU.. WoW...HARGA KASIH SAYANG UNTUK ANDA SEMUA.....
PROMOSI APRIL 2017

Tawaran Harga kasih sayang untuk anda semua..  hanya RM250. (Makan, File, Buku Rawatan,Sijil) Amali, teori di beri. Ramai peserta kami puas hati sebab mereka  belajar  betul2 bukan belajar amali teori just testing2 rasa macam mana buat  rawatan bekam , rugi macam tu.

Tarikh Bulan April : Setiap hari Ahad (1/4,9/4, 16/4, 23/4/ 30/4) 


Nota:  Sekira sahabat2 fb, bloggers tidak mempunyai masa yang di tetapkan sahabat2 fb, bloggers boleh setup tarikh dan buat event seminar di kawasan sahabat fb, bloggers. Insya-Allah saya akan hadir di tempat anda.

Masa : 10 pagi-2 ptg.
 
Tempat : Pusat Rawatan Alternatif Um Sue, No.55 Jln 7, Tmn Selayang, Batu Caves,Atau 
 
boleh set kan tempat di kawasan sahabat2 fb, bloggers. pasti saya akan ke sana,
..
fb: rawatan alternatif umi sue
#rawatanalternatifumisue

http://nsuhailaenterprise.blogspot.my

Friday, March 24, 2017

Kesukaran bernafas, kerap sakit kepala, mata gatal dan kabur. Badan tumbuh jerawat yang kronik.Tanda Resdung Kronik

Batu Caves : Amir dari gombak yang baru selesai buat rawatan terapi resdung. Beliau  mengalami resdung kronik. Kesukaran bernafas, kerap sakit kepala, mata gatal dan kabur. Badan juga mengalami ketumbuhan jerawat yang kronik.

video

Alhamdulilah selepas buat rawatan resdung dengan membuang lendir pada hidung dan kahak, beliau rasa begitu selesa. Rasa ringan pada wajah, kahak yang tidak dapat di keluarkan akhirnya dapat di keluarkan dengan banyak sekali. Stress mata yang di hadapi akhirnya menjadi reda juga selepas buat rawatan terapi mata. Hilang sakit kepala akibat tresdung jua telah hilang. Masalah resdung tiada lagi


Beliau begitu teruja dengan rawatan terapi resdung dan terapi mata yang di buat di Pusat Rawatan Alternatif Umi Sue di alamat No. 55 Jalan 7, Taman Selayang, 68100, Batu Caves, Selangor. Potongan harga merdeka di gunakan sebaiknya. 
Anda tunggu apa lagi dapatkan rawatan alternatif 20% potongan. Call Pusat Rawatan Alternatif umi sue 011-27824633 /03-61772506

fb: Rawatan Alternatif Umi Sue

:#rawatanalternatifumisue
:http://nsuhailaenterprise.blogspot.my

Kesan Bekam Dengan Betul, Hilang sakit kepala, jantung tidak sempit

Testimonial cek kesihatan dgn guna mesin mikrosirkulasi, hasmira.

Saya sangat puas hati cek kesihatan guna alat yang canggih iaitu guna mesin mikrosirkulasi. keputusan scan masa tu juga kita dapat. alat yang bila scan tak ambil sample darah, murah dan berkesan, kata Hasmira
video

Hasmira menambah lagi, saya kerap sakit kepala, masalah perut, jantung juga berat, cepat penat dan lain-lain.Alhamdulilah selepas buat rawatan bekam1 badan di pusat rawatan alternatif umi sue,  kepala, badan jadi terlalu ringan kembali. Jantung juga rasa tidak sempit dan penat. .

call rawatan alternatif umi sue 011 .27824633,03.61772506.

fb . rawatan alternatif umi sue
 
:#rawatanalternatifumisue
:#transportstickerumisuedesign
:http://nsuhailaenterprise.blogspot.com

Derita Resdung 5 tahun,Rawatan BUang Lendir dan Matikan Kuman sangat berkesan-Selayang, Batu Caves, Gombak, Ampang, Petaling Jaya, Cheras

5th saya hadapi sakit resdung. sering sakit kepala, gatal pd muka, telinga dan tekak. pernah buat rawatan resdung hanya guna serbuk, asap tapi masalah resdung tetap ada.
video

Alhamdulilah lepas buat rawatan resdung di pusat rawatan alternatif umi sue, saya dapat bernafas dengan selesa. gatal pada muka, mata dan tekak telah hilang, asyraf -selayang.

perlu khidmat rawatan call 011. 27824633, 03.61772506
 
fb: Rawatan Alternaatif Umi Sue 
 
:#rawatanalternatifumisue
:#transportstickerumisuedesign
:http://nsuhailaenterprise.blogspot.my
 

Thursday, March 23, 2017

Kelebihan Sauna Untuk Lelaki dan Perempuan, Murah Selayang, Bt Caves, Gombak

Bimbang berat badan semakin naik, badan rasa lesu tak bermaya, selalu sakit kepala. Mood tidak menentu. Urat saraf sentiasa tegang.. 

Jom buangkan semua toksin2 dalam badan, semua sikap negatif kita dalam diri dengan bersauna. Sauna lelaki dan wanita. 

Call rawatan alternatif umi sue 011-27824633, 03-61772506.


Dapatkan harga runtuh sempena ketibaan bulan rejab yang hanya tinggal beberapa hari. Moga dengan bersauna semangat untuk ibadah lebih dapat kita fokus.

Banyak kelebihan sauna. spt. di bawah.

Menyegarkan Badan

Membuang daki-daki tebal
 

Mengurangkan berat badan dengan membakar lemak
 

Mencerahkan kulit dengan membuang sel-sel kulit mati
 

Membuang angin dalam badan ( min 3 kali seminggu)
 

Menghilangkan sakit-sakit sendi akibat terseliuh urat ( min 3 kali seminggu)
 

Meningkatkan tahap metabolisma
 

Mengeluarkan toksid dalam badan (aluminium, cadmium, lead dan mercury.
 

Meningkatkan sistem kardiovaskular
 

Membersihkan kulit dengan lebih terperinci dan seterusnya menjadikan kulit lebih menawan, 

segar, halus dan licin.
 

Image result for imej sauna lelakiMenghilangkan tekanan serta merehatkan otot
 

Melancarkan peredaran darah
 

Meningkatkan sistem imunisasi badan
 

Mengurangkan prostrate bengkak pada lelaki
 

Menghilangkan bau badan
 

Mengurangkan migrain

MANFAAT MANDIAN SAUNA/ WAP BERBANDING DENGAN AKTIVITI SUKAN LAIN

Bersauna 15 minit = Membakar 400 – 600 kalori
 

Aerobic 30 minit = Membakar 400 kalori
 

Berbasikal 30 minit = Membakar 250-500 kalori
 

Jogging 30 minit = Membakar 300 kalori

Berenang 30 minit = Membakar 400 kalori

fb rawatan alternatif umi sue
: #rawatanalternatifumisue
:#transportstickerumisuedesign
:http://nsuhailaenterprise.blogspot.com

Wednesday, March 22, 2017

Design Food Truck Sticker, Murah dan Berqualiti Tinggi

 
sticker quality tinggi, kekemasan menjadi keutamaan kami



Adakah anda tercari-cari kedai untuk buat pemasangan  sticker kenderaan??. Transport Sticker Umi Sue Design sedia bantu anda. Kami akan beri servis terbaik untuk anda.

Kami sedia  menerima tempahan sticker food truck, kereta, motor, basikal, bas untuk mempromosikan business anda.   Design yang di buat akan kami ikut kehendak pelanggan, 

Alhamdulilah hari ini siap 2 lori nasi lemak food truck. Terima Kasih kepada PELANGGAN yang sudi  berurusan dengan kami.

  call and watsapp laju2  transport sticker umi sue design 011.27824633, 03.61772506

Fb:#transportstickerumisudesign
:#rawatanalternatifumisue
Http://nsuhailaenterprise.blogspot.my/

Monday, March 20, 2017

Akibat Tak Buat Rawatan Resdung.kesihatan Terganggu (Murah berkesan) Selayang, Gombak. bt Caves, Ampang, Petaling Jaya

Jangan pandang remeh dan sikap tidak peduli jika kita sering selsema . Hidung berair berpanjangan , kerap sakit kepala,kata pn ida.

Menurut pn ida, beliau mengalami resdung sejak 15thn Lalu. Tapi tak lah serius.beliau selalu fikir selsema , sakit kepala, demam perkara bisa. Amik ubat je boleh hilang. Tetapi tanggapan nya Salah. Ini Jelas bila buat pemeriksaan di hospital doktor sudah cek kata resdung, dan beri ubat tetapi tak hilang.
video

Dalam masa 2 minggu ni keadaan semakin rumit Hingga sukar buka mata, kelopak mata gatal, Bengkak, hidung terus tersumbat hingga sukar Bernafas. Beliau sangat bimbang dan suami suruh buat rawatan alternatif .
Tambah ida lagi. Alhamdulilah selepas buat rawatan resdung di pusat rawatan alternatif umi sue saya dapat bernafas dengan baik. Hidung tak berair dan tersumbat lagi. Mata nampak lebih terang, kepala muka juga sangat ringan.

Saya nasihat kan masyarakat luar di sana Bertindak lah dengan segera merawat resdung jika kita selsema berpanjangan , kerap demam dan sakit kepala, serta kelopak mata hitam dan Bengkak.

Jangan kita ambil ringan dengan makan ubat je. Katanya dengan lahir kan rasa syukur selepas buat rawatan.
Untuk keterangan lanjut dan rawatan resdung call 011-27824633,03-61772506.

Layard Fb. #rawatanaltnatifumisue
Http://nsuhailaenterprise.blogspot.my

Wednesday, March 15, 2017

Kursus Bekam Setengah Hari Dah Pandai Merawat Pesakit

video
Adakah tuan / puan memerlukan penceramah bagi mengendalikan kursus seminar rawatan alternatif Bekam Darah, Bekam Angin, Bekam Ruqyah setengah hari sahaja??

Jangan risau Rawatan Alternatif Umi Sue sedia membantu anda untuk memberi ceramah kursus seminar amali dan teori kepada kakitangan - kakitangan dan pelajar- pelajar tuan / puan .

Seminar Rawatan Terapi Bekam Proffesional ZERO TO HERO merupakan kursus profesional yang dijalankan secara berkumpulan. Kami begitu serius didalam melahirkan perawat dan jururawat yang profesional dan mampu menjana pendapatan yang lumayan dan menjadi usahawan Bekam yang berjaya.


TUJUAN KURSUS DI BUAT UNTUK SYARIKAT TUAN / PUAN




1) Untuk melahirkan Ahli-Ahl usahawan, atau pelajar-pelajar dalam bidang rawatan alternatif yang merupakan pekerjaan yang mencabar;

2) Mendedahkan Peluang-Peluang Perniagaan Yang Mudah Kepada Ahli-Ahli dan tidak memerlukan modal yang besar tetapi memberi pulangan pendapatan yang besar dan lumayan;


3) Melahirkan Ramai Ahli Perniagaan Selangor Yang Berjaya walaupun mereka zero tetapi selesai mengikuti kursus seminar ini insya-allah mereka akan menjadi Hero Rawatan Bekam yang Berjaya berpengetahuan dan berpengalaman; (ZERO TO HERO);

Image may contain: one or more people and indoor



4) Mengurangkan Penggangguran Di Kalangan Belia Dan Remaja Terutama Lepasan Universiti Yang Sukar Dapat Pekerjaan;


5) Menaik Taraf Ekonomi Sara Diri Peserta;


6) Mengasahkan Bakat-Bakat Terpendam Yang Ada Dalam Diri Ahli; dan


7) Menambahkan khidmat perkhidmatan perniagaan ahli dan memberi peluang kepada ahli untuk bekerja sendiri dalam bidang rawatan




TAWARAN YURAN KURSUS RAWATAN TERAPI BEKAM PROFFESIONAL
PERSONAL COACHING:
===========================================================================================================

YURAN AHLI PILIHAN (A) SET BEKAM DI PERLUKAN

Yuran pendaftaran RM 550 seorang (Makan, sijil, buku nota,alat bekam) RM 50 SETIAP PENYERTAAN AHLI / syarikat tuan / puan akan di beri hadiah saguhati sebagai penghargaan bagi penyertaan 100 peserta, dan

RM100 setiap penyertaan akan diberi bagi penyertaan 200 keatas.



YURAN AHLI PILIHAN (B) TIDAK PERLU SET BEKAM
Yuran pendaftaran RM 350 seorang (Makan, sijil, buku nota) RM 50 SETIAP PENYERTAAN PESERTA,, syarikat tuan / puan akan di beri hadiah saguhati sebagai penghargaan bagi penyertaan 100 peserta, dan


RM70 setiap penyertaan akan diberi bagi penyertaan 200 keatas.


===============
LOKASI SEMINAR
===============

UMI SUE EVENT MANAGEMENT
* NO. 7G , JALAN AMANIAH MULIA 3, TAMAN AMANIAH MULIA, 68100, BATU CAVES, SELANGOR DARUL EHSAN. /



* PUSAT RAWATAN ALTERNATIF UMI SUE , NO. 55 JALAN 7, TAMAN SELAYANG, 68100 BATU CAVES,SELANGOR


ATAU SYARIKAT TUAN / PUAN BOLEH TENTUKAN LOKASI YANG BERSESUAIAN


============
HARI KURSUS
============

Syarikat tuan / puan boleh pilih hari sendiri mengikut kesesuaian anda. Kami sedar ada dikalangan ahli dan kakitangan tuan / puan yang memiliki jadual yang padat. Jangan risau kami sedia mengikuti tarikh yang tuan / puan mahukan atau boleh juga ikut hari yang sesuai iaitu setiap hari ahad, masa 10 pagi- 2 petang.


====================
SIAPA PATUT SERTA?
===================

1. Ahli perniagaan Pusat Rawatan Alternatif / SPA yang sentiasa inginkan kaedah yang terbaik;

2. Doktor dan Jururawat;

3. Pusat-pusat latihan kesihatan dan kecantikan / universiti;

4. Syarikat-syarikat pinjaman kerajaan / swasta, pusat latihan perubatan dan latihan kemahiran untuk di beri latihan kepada semua ahli pinjaman, atau pelajar bagi melahirkan usahawan Berjaya;

5. Mereka yang ingin membantu ramai masyarakat , perniaga-peniaga belia dan remaja di luar sana untuk menambah nilai hidup orang lain;

6. Ibu / Bapa tunggal

7. Belia dan Remaja yang sudah putus asa tidak dapat peluang pekerjaan yang baik dan ingin bekerja sendiri, dan


8. Mereka yang inginkan kelainan di pusat rawatan atau spa;

9. Mereka yang ingin tambah pendapatan dengan buat secara part time atau yang nak buat cara sepenuh Masa;

10. Mereka yang inginkan merawat diri sendiri dan ahli keluarga;


=============================
TENAGA PENGAJAR PROFFESIONAL
=============================



Image may contain: 1 person

Berpengalaman lebih 20 tahun dalam bidang Rawatan Alternatif (Rawatan Bekam, Rawatan Resdung tanpa Asap, Rawatan Islam. Pengamal Perubatan, Urut Reflexiologi, Rawatan Urutan Mata, Urut Stress, Urutan MMT.

  
PERALATAN BEKAM & SIJIL DI BERI SELEPAS KURSUS
================ ===========================

* Buku Nota , File Rawatan di beri percuma

* Mendapat harga AGEN bagi semua produk seperti minyak urut bekam, , madu sunnah dan banyak lagi.

* DISKAUN SEBANYAK RM100 bagi yang berminat untuk mengikuti Pakej Kursus Urut Migrain, Kursus Urut Mata, Kursus Urut Minda, Kursus Urut Stress, Kursus Urut Seri Wajah yang bernilai RM500.00


Insyaallah selepas kursus peserta pasti dapat melakukan proses pembekaman sendiri dan boleh membuat perniagaan sendiri
  •  
    =================
    CARA MENDAFTAR:
    =================
    Untuk pendaftaran,WATSAPP ‘Nama’, ‘Email’ & ‘Tarikh Kursus’ ke talian 011-27824633

    Untuk Pendaftaran Deposit RM300 setiap peserta tidak akan di pulangkan sekiranya syarikat tuan / puan tarik diri. DAN BAKI HARUS DI LUNASKAN BAYARAN 2 HARI SEBELUM PROGRAM. Semua resit bayaran perlu di email dan di simpan sebagai bukti pembayaran.
    TUNGGU !!

    Jika anda membawa seorang rakan anda untuk mengikuti Kursus Personal Coaching ini, Setiap rakan anda akan dikenakan yuran kursus RM500 sahaja.

    “Sesungguhnya cara pengubatan paling baik yang kamu gunakan adalah berBekam”

    (Muttafaq ‘alaihi, Sahih Bukhari no. 2280


    CARA PENDAFTARAN AHLI 
     
    BAYARAN KEPADA : SUHAILA JAMAIN , MAYBANK (162759019845).
    SLIP BAYARAN PERLU DI WATSAP SERTAKAN NAMA PESERTA hantar di talian 011-27824633



    :htt://nsuhailaenterprise.blogspot.my
    fb:rawatan alternatatif umi sue
    fblink :#rawatanalternatifumisue

Tenaga Pengajar Seminar Kursus Rawatan Alternatif Resdung, Bekam-Murah

video
Adakah syarikat tuan / puan memerlukan penceramah bagi mengendalikan kursus seminar rawatan alternatif seperti Rawatan Terapi Resdung tanpa asap?? 


Jangan risau Rawatan Alternatif Umi Sue sedia membantu anda untuk memberi ceramah kursus seminar amali dan teori kepada kakitangan - kakitangan dan pelajar- pelajar tuan / puan . 


Seminar Rawatan Proffesional Terapi Resdung Tanpa ASAP yang melibatkan 5 deria sensitif merupakan kursus profesional yang dijalankan secara berkumpulan. Kami begitu serius didalam melahirkan perawat dan jururawat yang profesional dan mampu menjana pendapatan yang lumanyan dan menjadi usahawan Resdung yang berjaya.




TUJUAN KURSUS DI ADAKAN UNTUK SYARIKAT TUAN / PUAN

video


1) Untuk melahirkan Ahli-Ahl usahawan, atau pelajar-pelajar yang ingin belajar dalam bidang rawatan alternatif;


2) Mendedahkan Peluang-Peluang Perniagaan Yang Mudah Kepada Ahli-Ahli dan tidak memerlukan modal yang besar tetapi memberi pulangan pendapatan yang besar dan lumayan;


3) Melahirkan Ramai Ahli Perniagaan Selangor Yang Berjaya walaupun mereka zero tetapi selesai mengikuti kursus seminar ini insya-allah mereka akan menjadi Hero Rawatan Resdung yang Berjaya berpengetahuan dan berpengalaman; (ZERO TO HERO);


4) Mengurangkan Penggangguran Di Kalangan Belia Dan Remaja Terutama Lepasan Universiti Yang Sukar Dapat Pekerjaan;


5) Menaik Taraf Ekonomi Sara Diri Peserta;


6) Mengasahkan Bakat-Bakat Terpendam Yang Ada Dalam Diri Ahli; dan


7) Menambahkan khidmat perkhidmatan perniagaan ahli dan memberi peluang kepada ahli untuk bekerja sendiri dalam bidang rawatan


TAWARAN YURAN KURSUS RAWATAN TERAPI RESDUNG PROFFESIONAL PERSONAL COACHING:
==================================================================

YURAN AHLI PILIHAN (A) SET RAWATAN RESDUNG- DI PERLUKAN


Yuran pendaftaran RM 550 seorang (Makan, sijil, buku nota,alat perubatan) RM 50 SETIAP PENYERTAAN AHLI , syarikat tuan / puan akan di beri hadiah saguhati sebagai penghargaan bagi penyertaan 100 peserta, dan


RM100 setiap penyertaan akan diberi bagi penyertaan 200 keatas.


YURAN AHLI PILIHAN (B) TIDAK PERLU SET RAWATAN RESDUNG

Yuran pendaftaran RM 350 seorang (Makan, sijil, buku nota) RM 50 SETIAP PENYERTAAN AHLI , syarikat tuan / puan akan di beri hadiah saguhati sebagai penghargaan bagi penyertaan 100 peserta, dan

RM70 setiap penyertaan akan diberi bagi penyertaan 200 keatas.

===============
LOKASI SEMINAR
===============


UMI SUE EVENT MANAGEMENT
*NO. 7G , JALAN AMANIAH MULIA 3, TAMAN AMANIAH MULIA, 68100, BATU CAVES, SELANGOR DARUL EHSAN. /

* PUSAT RAWATAN ALTERNATIF UMI SUE , NO. 55 JALAN 7, TAMAN SELAYANG, 68100 BATU CAVES,SELANGOR

* ATAU SYARIKAT TUAN / PUAN BOLEH TENTUKAN LOKASI YANG BERSESUAIAN


============
HARI KURSUS
============

Syarikat tuan / puan boleh pilih hari sendiri mengikut kesesuaian anda. Kami sedar ada dikalangan ahli dan kakitangan tuan / puan yang memiliki jadual yang padat. Jangan risau kami sedia mengikuti tarikh yang tuan / puan mahukan atau boleh juga ikut hari yang sesuai iaitu setiap hari ahad, masa 10 pagi- 2 petang.

====================
SIAPA PATUT SERTAI?
===================


1. Ahli perniagaan Pusat Rawatan Alternatif / SPA yang sentiasa inginkan kaedah yang terbaik;

2. Doktor dan Jururawat;


3. Pusat-pusat latihan kesihatan dan kecantikan / universiti;


4. Syarikat-syarikat pinjaman kerajaan / swasta / pusat latihan kemahiran untuk di beri latihan kepada semua ahli pinjaman atau pelajar bagi melahirkan usahawan Berjaya;


5. Mereka yang ingin membantu ramai masyarakat , perniaga-peniaga belia dan remaja di luar sana untuk menambah nilai hidup orang lain;


6. Ibu / Bapa tunggal

7. Belia dan Remaja yang sudah putus asa tidak dapat peluang pekerjaan yang baik dan ingin bekerja sendiri, dan

8. Mereka yang inginkan kelainan di pusat rawatan atau spa;

9. Mereka yang ingin tambah pendapatan dengan buat secara part time atau yang nak buat cara sepenuh Masa;

10. Mereka yang inginkan merawat diri sendiri dan ahli keluarga;

=============================
TENAGA PENGAJAR PROFFESIONAL
=============================



Berpengalaman lebih 20 tahun dalam bidang Rawatan Alternatif (Rawatan Bekam, Rawatan Resdung tanpa Asap, Rawatan Islam. Pengamal Perubatan, Urut Reflexiologi, Rawatan Urutan Mata, Urut Stress, Urutan MMT.

Image may contain: 1 person, indoor


DEMO AMALI DAN TEORI ANTARA PESERTA RAWATAN TERAPI RESDUNG KEPADA PESERTA-PESERTA 
PERALATAN PERUBATAN & SIJIL DI BERI SELEPAS KURSUS
================================================
Buku Nota , File Rawatan di beri percuma

* Mendapat harga AGEN bagi semua produk seperti Toner Resdung Hidung,Toner Telinga, Eye Massage, Serbuk Resdung

* DISKAUN SEBANYAK RM100 bagi yang berminat untuk mengikuti Pakej Kursus Urut Migrain, Kursus Urut Mata, Kursus Urut Minda, Kursus Urut Stress, Kursus Urut Seri Wajah yang bernilai RM500.00

Insyaallah selepas kursus pesertai dapat melakukan proses rawatan sendiri dan boleh membuat perniagaan sendiri.

==================================================================

=================
CARA MENDAFTAR:
=================

Untuk pendaftaran,WATSAPP ‘Nama’, ‘Email’ & ‘Tarikh Kursus’ ke 011-27824633

Untuk Pendaftaran Deposit RM300 setiap peserta tidak akan di pulangkan sekiranya syarikat tuan / puan tarik diri. DAN BAKI HARUS DI LUNASKAN BAYARAN 2 HARI SEBELUM PROGRAM. Semua resit bayaran perlu di email dan di simpan sebagai bukti pembayaran.



 
TUNGGU !!

Jika anda membawa seorang rakan anda untuk mengikuti Kursus Personal Coaching ini, Setiap rakan anda akan dikenakan yuran kursus RM500 sahaja.

CARA PEMBAYARAN UNTUK HANTAR PESERTA

BAYARAN KEPADA : SUHAILA JAMAIN , MAYBANK (162759019845).
fb: rawatan alternatif umi sue


fb link:#rawtanalternatifumisue

Tuesday, March 14, 2017

Memerlukan penceramah seminar kursus rawatan alternatif bekam proffesional Dan Bekam Ruqyah yang murah

video
Adakah syarikat tuan / puan memerlukan penceramah bagi mengendalikan kursus seminar rawatan alternatif Bekam Darah, Bekam Angin, Bekam Ruqyah ??


Jangan risau Rawatan Alternatif Umi Sue sedia membantu anda untuk memberi ceramah kursus seminar amali dan teori kepada kakitangan - kakitangan dan pelajar- pelajar tuan / puan .

Seminar Rawatan Terapi Bekam Proffesional ZERO TO HERO merupakan kursus profesional yang dijalankan secara berkumpulan. Kami begitu serius didalam melahirkan perawat dan jururawat yang profesional dan mampu menjana pendapatan yang lumayan dan menjadi usahawan Bekam yang berjaya. 




TUJUAN KURSUS DI BUAT UNTUK SYARIKAT TUAN / PUAN




1) Untuk melahirkan Ahli-Ahl usahawan, atau pelajar-pelajar dalam bidang rawatan alternatif yang merupakan pekerjaan yang mencabar;

2) Mendedahkan Peluang-Peluang Perniagaan Yang Mudah Kepada Ahli-Ahli dan tidak memerlukan modal yang besar tetapi memberi pulangan pendapatan yang besar dan lumayan;


3) Melahirkan Ramai Ahli Perniagaan Selangor Yang Berjaya walaupun mereka zero tetapi selesai mengikuti kursus seminar ini insya-allah mereka akan menjadi Hero Rawatan Bekam yang Berjaya berpengetahuan dan berpengalaman; (ZERO TO HERO);

Image may contain: one or more people and indoor


4) Mengurangkan Penggangguran Di Kalangan Belia Dan Remaja Terutama Lepasan Universiti Yang Sukar Dapat Pekerjaan;


5) Menaik Taraf Ekonomi Sara Diri Peserta;


6) Mengasahkan Bakat-Bakat Terpendam Yang Ada Dalam Diri Ahli; dan


7) Menambahkan khidmat perkhidmatan perniagaan ahli dan memberi peluang kepada ahli untuk bekerja sendiri dalam bidang rawatan


 

TAWARAN YURAN KURSUS RAWATAN TERAPI BEKAM PROFFESIONAL 
PERSONAL COACHING:
===========================================================================================================

YURAN AHLI PILIHAN (A) SET BEKAM DI PERLUKAN


Yuran pendaftaran RM 550 seorang (Makan, sijil, buku nota,alat bekam) RM 50 SETIAP PENYERTAAN AHLI / syarikat tuan / puan akan di beri hadiah saguhati sebagai penghargaan bagi penyertaan 100 peserta, dan

RM100 setiap penyertaan akan diberi bagi penyertaan 200 keatas. 



YURAN AHLI PILIHAN (B) TIDAK PERLU SET BEKAM

Yuran pendaftaran RM 350 seorang (Makan, sijil, buku nota) RM 50 SETIAP PENYERTAAN PESERTA,, syarikat tuan / puan akan di beri hadiah saguhati sebagai penghargaan bagi penyertaan 100 peserta, dan


RM70 setiap penyertaan akan diberi bagi penyertaan 200 keatas.


===============
LOKASI SEMINAR
===============

UMI SUE EVENT MANAGEMENT
* NO. 7G , JALAN AMANIAH MULIA 3, TAMAN AMANIAH MULIA, 68100, BATU CAVES, SELANGOR DARUL EHSAN. /



* PUSAT RAWATAN ALTERNATIF UMI SUE , NO. 55 JALAN 7, TAMAN SELAYANG, 68100 BATU CAVES,SELANGOR


ATAU SYARIKAT TUAN / PUAN BOLEH TENTUKAN LOKASI YANG BERSESUAIAN


============
HARI KURSUS
============

Syarikat tuan / puan boleh pilih hari sendiri mengikut kesesuaian anda. Kami sedar ada dikalangan ahli dan kakitangan tuan / puan yang memiliki jadual yang padat. Jangan risau kami sedia mengikuti tarikh yang tuan / puan mahukan atau boleh juga ikut hari yang sesuai iaitu setiap hari ahad, masa 10 pagi- 2 petang.


====================
SIAPA PATUT SERTA?
===================

1. Ahli perniagaan Pusat Rawatan Alternatif / SPA yang sentiasa inginkan kaedah yang terbaik;

2. Doktor dan Jururawat;

3. Pusat-pusat latihan kesihatan dan kecantikan / universiti;

4. Syarikat-syarikat pinjaman kerajaan / swasta, pusat latihan perubatan dan latihan kemahiran untuk di beri latihan kepada semua ahli pinjaman, atau pelajar bagi melahirkan usahawan Berjaya;

5. Mereka yang ingin membantu ramai masyarakat , perniaga-peniaga belia dan remaja di luar sana untuk menambah nilai hidup orang lain;

6. Ibu / Bapa tunggal

7. Belia dan Remaja yang sudah putus asa tidak dapat peluang pekerjaan yang baik dan ingin bekerja sendiri, dan


8. Mereka yang inginkan kelainan di pusat rawatan atau spa;

9. Mereka yang ingin tambah pendapatan dengan buat secara part time atau yang nak buat cara sepenuh Masa;

10. Mereka yang inginkan merawat diri sendiri dan ahli keluarga;


=============================
TENAGA PENGAJAR PROFFESIONAL
=============================



Image may contain: 1 person

Berpengalaman lebih 20 tahun dalam bidang Rawatan Alternatif (Rawatan Bekam, Rawatan Resdung tanpa Asap, Rawatan Islam. Pengamal Perubatan, Urut Reflexiologi, Rawatan Urutan Mata, Urut Stress, Urutan MMT. 

  
  PERALATAN BEKAM & SIJIL DI BERI SELEPAS KURSUS
================ ===========================
* Buku Nota , File Rawatan di beri percuma

* Mendapat harga AGEN bagi semua produk seperti minyak urut bekam, , madu sunnah dan banyak lagi.

* DISKAUN SEBANYAK RM100 bagi yang berminat untuk mengikuti Pakej Kursus Urut Migrain, Kursus Urut Mata, Kursus Urut Minda, Kursus Urut Stress, Kursus Urut Seri Wajah yang bernilai RM500.00


Insyaallah selepas kursus peserta pasti dapat melakukan proses pembekaman sendiri dan boleh membuat perniagaan sendiri
  •  
    =================
    CARA MENDAFTAR:
    =================
    Untuk pendaftaran,WATSAPP ‘Nama’, ‘Email’ & ‘Tarikh Kursus’ ke talian 011-27824633

    Untuk Pendaftaran Deposit RM300 setiap peserta tidak akan di pulangkan sekiranya syarikat tuan / puan tarik diri. DAN BAKI HARUS DI LUNASKAN BAYARAN 2 HARI SEBELUM PROGRAM. Semua resit bayaran perlu di email dan di simpan sebagai bukti pembayaran.
    TUNGGU !!

    Jika anda membawa seorang rakan anda untuk mengikuti Kursus Personal Coaching ini, Setiap rakan anda akan dikenakan yuran kursus RM500 sahaja.

    “Sesungguhnya cara pengubatan paling baik yang kamu gunakan adalah berBekam”

    (Muttafaq ‘alaihi, Sahih Bukhari no. 2280


    CARA PENDAFTARAN AHLI
    BAYARAN KEPADA : SUHAILA JAMAIN , MAYBANK (162759019845).
    SLIP BAYARAN PERLU DI WATSAP SERTAKAN NAMA PESERTA hantar di talian 011-27824633



    :htt://nsuhailaenterprise.blogspot.my
    fb:rawatan alternatatif umi sue
    fblink :#rawatanalternatifumisue

SIMFONI KASIH TAUTAN HATI