Friday, August 11, 2017

Rawatan Mata Katarak- KATARAK mata jika dibiarkan tanpa rawatan boleh menyebabkan KEBUTAAN.



Penyakit KATARAK amat lazim berlaku kepada golongan berusia. KATARAK mata jika dibiarkan tanpa rawatan boleh menyebabkan KEBUTAAN.


Pernahkah ibu bapa anda mengadu pandangan mata mereka kabur,Pandangan berdouble?? Adakah anda prihatin terhadap kesihatan mata ibu bapa anda? Anak yg solih Dan soliha tidak Akan buat ayah ibu nya sengsara menanggung Sakit keseorangan.

Image may contain: one or more people, people standing, sunglasses and indoor

Aduhai anak Rajin2lah Bertanya Khabar meskipun Kita bizy dgn tidak sempat call@ watsap mereka.hantar Khabar berita walaupun mereka tidak
Balas message anda. Dgn hantar Khabar berita ayah ibu mu tahu anda ingatkan mereka. DOA mereka Ada anda. ITU juga tanda anak Ku msh hidup Kata naluri ayah ibu. 😊

Bertindaklah segera sebelum terlambat...Rawat Sakit ayah ibu mu.


Jom bawa ibu bapa anda menjalani pemeriksaan mata esok. Dapatkan pemeriksaan Mata percuma.

untuk mendaftar nama dan slot pemeriksaan call Kami segera.


Khas kepada yang berusia 45 tahun ke atas atau sesiapa yang telah mempunyai tanda-tanda penyakit mata katarak. Penghidap kencing manis amat disarankan untuk menjalani pemeriksaan mata.
 
Semoga dapatlah ibu bapa kita memanfaatkan mata mereka melalui pendekatan amal ibadah dengan sebaiknya InshaaAllah.


Sehubungan ITU, Masyarakat Yang Di uji sakit kritikal,darah tinggi,kencing Manis,stroke,Jantung, 4s(sihir,saka,santau,sawan) boleh lah buat Rawatan isnin-ahad 10.30pagi-10mlm.


Hubungi Pusat Rawatan Health Alternatif Umi Sue Care untuk booking rawatan alternatif. 017-3483840 / 011-56552412


fb : Health Alternatif Umi Sue Care




Image may contain: one or more people and people sitting
Sila jemput like page fb Dan SEBARKAN.moga SEBARAN anda buat mampu kembali kehidupan mereka. Dapatkan pemeriksaan Mata percuma.

Image may contain: one or more people
Mereka Yang tidak bantu membantu untuk kongsi ilmu, kongsi perkara Yang baik2 Bermakna hatinya rosak tidak cenderung untuk buat kebaikan. Bayangkan sekiranya Yang Sakit diri Kita sendiri,ibu,ayah Dan anak@org yg Kita sayang Di uji sakit seperti mereka. Bantu lah mereka. Mereka sangat memerlukan sokongan, kerjasama anda- prof Dr muhaya. Tk krn anda mereka dapat teruskan kehidupan normal kembali😘

No comments:

Post a Comment

SIMFONI KASIH TAUTAN HATI