Friday, August 11, 2017

Kanak-kanak usia 4tahun sudah di jangkiti resdung kronik (Rawatan Buang Lendir dan matikan kuman resdung berkesan) Gombak, selayang, batu caves, selangor, kl



Kesian adik Kecik ini.Menurut ibu nya ketika usia 4thn lagi anaknya sering bersin, selsema dan hidung nya kerap berair. Beliau dan suami ingat perkara biasa atau alahan. Tetapi ternyata bukan.

Kini anaknya sudah usia 9thn, keadaan semakin kronik bila anaknya kerap mengadu Mata semakin kabur, Mata gatal,selalu bersin, kerap sakit kepala . Sukar buang kahak dan tersangkut pada kerongkong, sukar bernafas.




Kata ayahnya sudah bawa klinik.Ddoktor Bagi ubat selsema,spray untuk hidung saja. Mereka tidak puas hati, terus buat periksa Mata. Alangkah Terkejut kedua Pasangan ini Mata anaknya sebelah kanan tidak berapa nampak.power yang bakal di gunakan untuk cermin Mata 300. Mereka Risau keadaan anaknya. Minggu depan mereka bawa anaknya untuk pemeriksaan Mata,hidung dengan Doktor pakar. Tetapi mereka Akan usaha untuk Rawatan Alternatif dahulu .



Alhamdulilah . Setelah buat pemeriksaan. Kelihatan bengkak pada Mata hilang, hidung yang tersumbat sebelum ini sudah tidak tersumbat lagi, kahak yang kerap tersekat pada kerongkong juga banyak dapat di keluarkan. Lepas buat Rawatan Resdung, Terapi Mata dalam 3 jam Rawatan..



Kata ibu nya, syukur alhamdulilah anak saya dapat bernafas dengan lebih baik, Mata nampak jelas, gatal telinga tiada. Lendir Resdung pada hidung dan lendir kahak dapat banyak di keluarkan .Mata nya juga nampak lebih terang.


Image may contain: one or more people and people sitting



Kedua Pasangan ini dan anaknya Rasa syukur dan gembira kembali bila masalah penglihatan,pernafasan dan pendengaran dapat di atasi dengan rawatan terapi resdung dan terapi mata.



Moga anda semua Prihatin masalah kesihatan anak anda Yang masih kecil tidak pandai untuk cerita sakit gang di alami.



Hubungi Pusat Rawatan Health Alternatif Umi Sue Care untuk booking rawatan alternatif. 017-3483840 



fb : Health Alternatif Umi Sue Care

No comments:

Post a Comment

SIMFONI KASIH TAUTAN HATI