Monday, March 27, 2017

Kursus Doktor Bekam April 2017 Murah

Ramai yang watsap pada saya sebab terlepas tarikh seminar rawatan bekam dan seminar rawatan terapi resdung untuk lelaki dan wanita.

Hari ini saya istiharkan harga kasih sayang seminar bekam untuk rakan2 fb, bloggers, dan semua patient saya. Tawaran ini sah sehingga 6 April 2017 je tau.. so apa tunggu lagi.. watsapp kasi laju2..

Laju2 watsap : Tempat terhad . Rawatan Alternatif umi sue 011-27824633, 03-61772506

Yuran sebelum harga kasih sayang RM350 , Rata2 ramai yang charged yuran adalah RM550



TUNGGU.. WoW...HARGA KASIH SAYANG UNTUK ANDA SEMUA.....
PROMOSI APRIL 2017

Tawaran Harga kasih sayang untuk anda semua..  hanya RM250. (Makan, File, Buku Rawatan,Sijil) Amali, teori di beri. Ramai peserta kami puas hati sebab mereka  belajar  betul2 bukan belajar amali teori just testing2 rasa macam mana buat  rawatan bekam , rugi macam tu.

Tarikh Bulan April : Setiap hari Ahad (1/4,9/4, 16/4, 23/4/ 30/4) 


Nota:  Sekira sahabat2 fb, bloggers tidak mempunyai masa yang di tetapkan sahabat2 fb, bloggers boleh setup tarikh dan buat event seminar di kawasan sahabat fb, bloggers. Insya-Allah saya akan hadir di tempat anda.

Masa : 10 pagi-2 ptg.
 
Tempat : Pusat Rawatan Alternatif Um Sue, No.55 Jln 7, Tmn Selayang, Batu Caves,Atau 
 
boleh set kan tempat di kawasan sahabat2 fb, bloggers. pasti saya akan ke sana,
..
fb: rawatan alternatif umi sue
#rawatanalternatifumisue

http://nsuhailaenterprise.blogspot.my

No comments:

Post a Comment

SIMFONI KASIH TAUTAN HATI