Monday, March 13, 2017

2 Bulan Resdung Ibarat spt 10thn derita sakit. Rawatan Resdung Murah dan mujarab

Hanya 2 bulan mengalami masalah hidung berair, kerap sakit kepala, mata menjadi kabur, nafas berbau dan sesak nafas. Tetapi kesan tidak buat rawatan Akhir nya saya kerap sakit. 

Saya tidak tahu adakah saya benar-benar hadapi resdung kerana kerap sakit dan mengambil cuti sakit. Isteri saya sudah risau. Beliau saran buat rawatan alternatif.

Alhamdulilah isderi saya saran buat rawatan alternatif di pusat rawatan alternatif umi sue. Memang saya Sangat tak tahan sehingga sukar untuk bercakap dan sering sesak nafas. Setelah buat rawatan resdung dengan kaedah mati kuman dan buang lendir. Sungguh Sangat ketara perubahan pernafasan saya. Tiada lagi sesak nafas, sakit kepala, nafas berbau. Syukur alhamdulilah. Rawatan ini juga murah dan berpatutan, kata asri selepas buat rawatan resdung disini semalam.

Beliau juga menyarankan masyarakat luar yang ingin buat rawatan perlu buat di tempat yang benar-benar membuat rawatan dan pemeriksaan kesihatan untuk mengelak berlaku apa-apa.

LEPAS DAPAT NASIHAT PERCUMA DARI KOSULTAN, Hospital perlu buat rawatan segera kerana kuman resdung akan merebak dengan cepat. Selain itu akan menggangu tugas kerja kita bila kerap sakit. Ujar asri.

Orang ramai yang ingin buat rawatan resdung buang lendir ini boleh hubungi pusat rawatan alternatif umi sue 011-27824633,03-6-772506

fb : rawatan altenatif umi sue

Fb:#rawatanalternatifumisue

No comments:

Post a Comment

SIMFONI KASIH TAUTAN HATI