Friday, March 31, 2017

Tanda Resdung- Muka, telinga, mata gatal, Nafas Berbau, selalu sakit kepala (Rawatan Resdung Selayang, Batu Caves, Gombak, Cheras, Ampang, Sungai Buloh, Selangor, Kuala Lumpur)

Teruja dengan rawatan terapi resdung tanpa asap, saya benar2 rasa gembira dan syukur kpd allah yang beri kesembuhan pada saya mengalami resdung selama 25 tahun, kata en azhar ishak. 

Saya baru balik outstation dari pahang tiba2 muka, telinga, mata, hidung saya gatal yang amat Sangat. Saya tak tahan asyik garu sahaja. Puas saya cuci muka tak hilang. Hidung mula berair dan kerap Bersin. Nafas berbau. Saya tak dapat fokus pada mesyuarat sebab resdung. 

Terus saya Google cari pusat rawatan alternatif. Alhamdulilah setelah dengar Video2 testimonial pesakit saya terus hubungi pusat rawatan alternatif umi sue. 

Sungguh saya tak pernah dapat rawatan yang cukup Lengkap dimana mereka cek tahap kesihatan saya dahulu dgn guna mesin mikrosirkulasi, ambil tekanan darah , cek mata, telinga dan Mata. Rawatan yang Sangat saya puas hati lebih2 bila masalah gatal pada mata , telinga muka hilang. Pipi, mata jadi ringan. Mata jadi Sangat terang. Saya dapat berafas dengan SELESA. Jika tidak saya tidak dapat Bernafas dengan baik dan berbau busuk. Rasa syukur pada allah, ujar en azhar Pengurus pos Malaysia. 

Call rawatan alternatif umi sue 011-27824633,03-61772506

fb : rawatan alternatif umi sue 

fblink : #rawatanalternatifumisue

http:nsuhailaenterprise.blogspot.my
 

No comments:

Post a Comment

SIMFONI KASIH TAUTAN HATI