Monday, October 19, 2009

Lawatan Pst Khdmt Masyarakat DUN GMBK Setia bersama MPS ke Kg Changkat


PA18072419hb Oktober 2009 – Kakitangan Pusat Khidmat Masyarakat DUN Gombak Setia (En. Kamarul Zaman dan En Tarmizi bersama beberapa kakitangan MPS yang diketuai oleh En. Yusri telah membuat lawatan ke Kg.Changkat & Kg Tengah jam 10:30 pagi. Kedatangan mereka telah disambut oleh Ketua Kg. Changkat.

Tujuan lawatan tersebut adalah penerimaan aduan daripada penduduk mengenai sistem longkang dan perparitan yang tidak sempurna lagi.

Berikut adalah foto longkang dan sistem perparitan untuk pihak MPS mengambil tindakan dengan menaik tarafkan sistem tersebut untuk memenuhi permintaan penduduk di kawasan ini. Besar harapan pihak Pusat Khidmat Masyarakat DUN Gombak Setia dan Ahli Majlis MPS agar pihak MPS dapat mengambil tindakan segera dan dapat memberi kerjasama dengan semua pihak.


PA180725PA180726

Sistem Parit yang tidak terurus lagi, tersumbat, mudah sahaja ular, nyamuk dan lain-lain binatang membiak yang di bimbangi penduduk jika berlaku perkara tak diingini. Laporan gerakkerja ini telah diteliti dan di bawa Perbincangan bersama kakitangan En Omar dan kakitangan Ahli Majlis MPS (Khaulah Azwar).


Editor : Khaulah Azwar

No comments:

Post a Comment

SIMFONI KASIH TAUTAN HATI