Thursday, April 9, 2009

ALHAMDULILAH KEMENANGAN ISLAM-SELESAI MISI TRIPLE (B),Bkt gantang,BKT Selambau, Btg Ai








ALHAMDULILAH SEGALA PUJIAN MILIK ALLAH YG TELAH MENGATUR SEGALA PERANCANGAN & GERAKKERJA, MENGIRIM ANSARUALLAH BG MEMBANTU & MENYEBARKAN DAKWAH DI BUMI PERAK...


p/s : Syukran buat semua sahabat sahabiah yg bertungkus lumus memerahkan segala tenaga, meluangkan masa dan buah fikiran bg membantu pilihan raya kecil di Perak. Buat shbt-sahabiah yg tida hadir ttp tidak putus2 mendoakan kami semua syukran atas segala nya.. TAKBIR!!!!

Congratulation and condolence!
Felicitación y condolencia !(in Spain).
Kutlama ve başsağlığı! (in Turkish)
Selesai sudah misi Triple B (Bukit gantang, Bukit Selambau, dan Batang Ai). Akhirnya referendum rakyat berbicara. Rakyat menyatakan sokongan dengan majoriti yang lebih tinggi di ketiga-tiga lokasi ini. Perlu proses post mortem melihat kemenangan dan kekalahan ini. Keputusan akhir pilihanraya triple B ialah Pakatan Rakyat 2- Barisan Nasional 1. Tahniah kepada YB yang menang. Yang Berhormat, Yang Berkerja, Yang Beramanah, Yang Beretika dan lain-lain sifat YB yang positif.
Dapatkan keputusan penuh di bawah.










TAKBIR!!!! ALLAHUAKHBAR.. Tingkatkat segala usaha utk Mengekalkan KEMENANGAN ISLAM, MASIH BANYAK LAGI KERJA2 YG HENDAK KITA PERBAIKI & DILAKUKAN DGN LEBIH BAIK & MANTAP.

No comments:

Post a Comment

SIMFONI KASIH TAUTAN HATI