Wednesday, June 27, 2018

sakit mata tanpa pembedahan atasi masalah Katarak

Saya mengalami masalah sakit mata sebulan lebih. Semakin hari penglihatan saya semakin kabur, merah, Dan berair. 


Setiap Kali nak membaca , bawa kenderaan agak sukar seolah-olah Mata saya sudah Blok,Rasa berat Dan tak selesa.




Ramai kawan-kawan saran saya buat rawatan hospital tapi bila fikir banyak yang saya dengar bila buat rawatan hospital ada yang sampai buta. Sebelum buat rawatan mereka boleh nampak bila buat rawatan mata mereka tak boleh melihat. Saya bimbang perkara ini terjadi pada saya. Maka dengan itu saya usaha buat Alternatif dahulu.


Saya dapat pandangan kawan dan saudara mara lain ada yang saran buat Alternatif. Alhamdulilah saya dapat maklumat Rawatan Alternatif dari kawan.


Saya sudah buat pemeriksaan mata dan tahu tahap kesihatan . Terdapat selaput putih pada mata saya yang membuatkan saya tak nampak. Saya benar-benar risau sekira saya mengalami Kebutaan. Dengan itu lah saya buat Rawatan Alternatif.


Dengan menggunakan produk Mata, buat rawatan Resdung Dan Servis Mata diberikan mata saya nampak terang takde kabur lagi. Alhamdulilah.


Bagi mereka yang ada masalah mata untuk buat Rawatan Alternatif boleh watsap perawat di talian 017-3483840.

No comments:

Post a Comment

SIMFONI KASIH TAUTAN HATI