Monday, February 26, 2018

Rawatan berkesan untuk Patah Kaki, Tangan, Saraf

Ini lah SATU-SATUNYA Pusat Rawatan Alternatif yang mampu memulihkan kaki yang patah, menghilangkan Sakit Saraf akibat jatuh dari tandas.
.
.
"Saya dan anak -anak sudah lama tercari-cari Rawatan Alternatif bagi membantu memulihkan kaki saya yang patah. Puas cari tukang urut patah tapi semua tak berkesan. Semenjak saya jatuh Dalam tandas sudah hampir 6 Bulan saya terlantar di katil tidak boleh bangun, berdiri. Badan, kaki semua Rasa Sakit. Saya tidak mampu uruskan diri melainkan dapat bantuan anak menantu".
.



.
Alhamdulilah akhirnya Salah seorang menantu saya telah berjumpa dengan Pusat Rawatan Health Alternatif Umi sue Care dengan memberi perkhidmatan yang sangat berkesan.
.
.
Hanya 2 Hari buat Rawatan Saraf saya boleh bangun, kaki juga sudah hilang bengkak Dan kebas-kebas, saya mampu angkat tangan, Badan juga lebih bertenaga", Kata eiza selepas buat Rawatan FISIOTERAPI Di rumah nya Di Batu caves.
.
.
Tambah nya lagi "Saya bagaikan macam hilang upaya, kadangkala juga rasa seperti tidak mahu hidup lagi bila tidak dapat bangun. Anak menantu sangat risau kan keadaan saya. Lebih-lebih lagi saya ada masalah jantung, darah tinggi, kencing Manis. Suami Pula Sakit buah pinggang,ujar nya.
.
.

Kini setelah 5 Hari buat Rawatan urutan Saraf, FISIOTERAPI, mandian Terapi Ais bidara syifa saya lebih sihat, bertenaga. Saya mampu jalan ,Naik Tangga Tanpa guna tongkat lagi. Kalau saya tahu Ada Rawatan seperti ini lebih baik saya rawat diri dengan kaedah Alternatif. Tidak lah terlantar 6 bln dengan tidak mampu buat apa-apa aktiviti.
Insyaallah sudah pulih sepenuhnya saya mahu pergi umrah , katanya dengan tersenyum gembira.
.
.

Terima kasih Pusat Rawatan Health Alternatif Umi Sue care kerana merawat saya sehingga mampu berjalan kembali . Alhamdulilah.
.
.

Dapatkan Rawatan FISIOTERAPI,urutan Saraf , perubatan syifa dengan Harga BERPATUTAN . Diskaun 20% sehingga 30/2/2018 sempena tahun baru China.
Watsaapp only : 017-3483840

No comments:

Post a Comment

SIMFONI KASIH TAUTAN HATI