Sunday, September 3, 2017

Kesan tidak buat Rawatan Resdung akhirnya mengalami demam, bengkak gusi Dan muka

Kesan tidak buat Rawatan Resdung akhirnya mengalami demam, bengkak gusi Dan muka,Kata izad. 

Adik saya mengalami bengkak gusi Dan muka.selain  itu beliau kerap demam. Saya Telah bawa  adik ke klinik untuk Rawatan. Doktor cakap Resdung. Dan ubat diberi untuk makan sudah Di ambil 2x tapi Masih juga Sama. 

Image may contain: one or more people and people sitting
Terus ibu Dan saya Cari Pusat Rawatan Resdung Yang lebih berkesan. Jam 10mlm saya Dan Adik buat Rawatan terapi Resdung di Pusat Rawatan Health Alternaif Umi Sue Care  .
Alhamdulilah sangat lega, ringan kepala,bengkak muka,gusi hilang. Adik juga cakap takde lagi Rasa demam. 

Saya tak tahu sampai begitu sekali risiko Sakit yang Kami hadapi bila tidak buat Rawatan Resdung. 

Image may contain: one or more people and close-up
Saya harap masyarakat luar Yang sering demam, Sakit kepala,Mata gatal,bengkak,Sakit gusi,kerap bersin Dan selsema buatlah Rawatan segera agar tidak mudaratkan kesihatan Kita,ujarnya lepas buat Rawatan terapi Resdung dengan Cara buang lendir Dan matikan kuman.

 

Hubungi Pusat Rawatan Health Alternatif Umi Sue Care  untuk booking masa rawatan anda.  017-3483840 / 011-56552412

fb : Health Alternatif Umi Sue Care

No comments:

Post a Comment

SIMFONI KASIH TAUTAN HATI