Monday, July 18, 2016

Tanda - tanda Resdung Kronik

Resdung tidak kenal usia.ketika usia baby, kanak-kanak, remaja,dewasa mahupun warga emas. Rawatan perlu dilakukan agar tidak beri kemudaratan pada pesakit.

Adik Aisyah berusia 4 thn mengalami resdung kronik.menurut ibunya anaknya kerap bersin,gatal pada mata, hidung,telinga.Telinga anaknya kini sentiasa mengalir tahi telinga yang cair. Anaknya juga sukar bernafas terpaksa tidur meniarap.

Ketika rawatan pada telingan dilakukan cecair tahi telinga mengalir dan berbuih. Kahak yang tidak dapat dikeluarkan selama ini apabila buat rawatan kahak yang tersumbat dapat dikeluarkan dengan banyak.

Lendir resdung juga banyak dapat dikeluarkan.ibu dan ayah Aisyah sangat terkejut kerana sebelum ini Aisyah sukar bernafas, kahak tak dapat dikeluarkan. Mata, muka yang gatal juga telah hilang selepas buat rawatan terapi resdung.

Bagi pesakit yang mengalami simtom@ tanda tanda seperti migrane,rambut gugur, gatal pd kepala,muka,telinga dan mata perlulah buat rawatan dengan segera. Resdung jika dibiarkan akan membawa maut.

Terapi Mata Percuma selepas buat rawatan resdung
Call pusat rawatan alternatif umi sue 011-27824633@03-61772506. Percuma rawatan terapi mata.

No comments:

Post a Comment

SIMFONI KASIH TAUTAN HATI