Sunday, December 29, 2013

Jingga 13 Tekad mahu saman Amar Singh



Jingga13Shah Alam : Amizudin Ahmat,  Timbalan Koordinator Jingga 13,  berkata tuduhan tersebut berniat jahat, berunsur fitnah yang melampau serta tidak masuk akal sama sekali dan bertujuan mengalih isu besar mengenai bantahan kenaikan harga barang.
“Jingga 13 tidak pernah sama sekali mengeluarkan sebarang kenyataan atau arahan kepada mana-mana pihak sama ada melalui apa jua instruments merancang untuk mengadakan kekacauan, apa lagi bersabit penggunaan senjata atau bom bagi tujuan mengguling kerajaan,” katanya dipetikMalaysiakini.
Polis SAMMAmizudin berkata kami tidak teagak-agak untuk ambil tindakan saman yang akan diberikan kepada akhbar Utusan Malaysia dan stesen TV3, yang menyiarkan tuduhan tersebut, sekiranya Amar Singh tidak menarik kembali dakwaan terhadap Jingga 13.
“Jingga 13 tegas menyatakan bahawa segala tuduhan jahat yang dikaitkan dengan kami adalah berupa fitnah serta bertujuan memburukkan imej kami serta bertujuan menakut-nakutkan rakyat dengan isu kekacauan, huru hara, senjata dan bom tangan,” kata beliau.

No comments:

Post a Comment

SIMFONI KASIH TAUTAN HATI