Tuesday, January 19, 2010

Kesakitan Rakyat turut dirasai - YB DHMA


Gombak – Tidak pernah mengenal erti penat. Beginilah rutin kehidupan YB DHMA setiap hujung minggu. Menziarahi penduduk sekitar gombak tiada hentinya selagi menerima berbagai jemputan dan perkhabaran daripada penduduk yang ditimpa musibah dan kematian.

Selepas mengadakan 2 program besar bersama rakyat untuk meraikan pelajar miskin dan masyarakat india, beliau terus menjalankan tanggungjawabnya untuk melawat penduduk daripada satu tempat ke tempat yang lain.


YB DHMA telah menziarahi sebuah keluarga di Lorong Anggerik 1, Tmn Bolton yang melibatkan 2 orang adik beradik diuji dengan penyakit kanser. Beliau adalah En Zahri B. Abdul dan Kakak beliau iaitu Pn Azizah Bt. Abdul yang menderita sakit kanser Rahim.

Apabila melihat keadaan mereka sebagai saudara semuslim YB DHMA turut merasai penderitaan dan kesakitan yang mereka tanggung selama ini. Untuk meringankan bebanan mereka YB DHMA telah memberi sumbangan kepada mereka bagi membantu kos perubatan. Semoga mereka sabar dan redha dalam hadapi ujian kesakitan yang diberi oleh ALLAH swt untuk menguji kesabaran & keimanan kita.

Perkhabaran terkini pihak PKM Dun GS telah menerima berita bahawa En Zahri Abdul telah pulang ke rahmatullah semalam 17/01/2010 akibat daripada derita sakit yang dirasai. Semoga Roh Allahyarham ditempatkan didalam golongan orang-orang yang beriman dan beramal soleh.Al-Fateha.

KOLEKSI FOTO :

Editor: Khaulah Azwar

No comments:

Post a Comment

SIMFONI KASIH TAUTAN HATI