Sunday, November 22, 2009

Segala Kerisauan Terungkai Sudah, TERIMA KASIH Y.B Dato' Hasan Mohamed Ali


Gombak – Akhirnya rintihan hati seorang ibu tunggal telahpun terlerai mengenai masalah yang dihadapi iaitu pokok yang begitu besar di sekitar rumah kediaman beliau di Kg. Sri Gombak Indah, Bolton telahpun ditebang hasil tindakan kerjasama dan perhatian yang diberikan oleh Y. B Dato’ Hasan Bin Mohamed Ali bersama Kakitangan Pusat Khidmat Masyarakat (PKM) DUN Gombak Setia.

Pn Khadijah Shaari rasa bersyukur dan berpuas hati kerana tindakan yang efektif dan pantas oleh pihak PKM DUN Gombak Setia berikan setelah beliau membuat laporan mengenai masalah yang sekian lama dihadapai tidak diatasi oleh pihak MPS dan TNB.

Dengan kegembiraan yang terpancar di wajah ibu tunggal ini beliau menyatakan sekiranya tindakan PKM & Peranan Yb Dato’ lebih cekap mengambil tindakan sudah pasti beliau akan kemukakan masalah ini terlebih dahulu ke YB Dato’ setelah banyak kali diberikan aduan kepada pihak MPS & TNB yang hanya ambil tindakan alakadar. Beliau berkata lagi Jika tidak diambil tindakan segera beliau yakin bila-bila sahaja akan berlakunya musibah lebih-lebih lagi dalam keadaan waktu cuaca yang tidak menentu.

Ternyata terpancar kegembiraan hati ibu tunggal tersebut ketika ketibaan YB Dato’ bersama kakitangan PKM Dun Gombak Setia diiringi dengan Kakitangan Ahli Majlis MPS/JKP Zon11 melawati kediaman beliau pada 22hb November, 2009. Semoga khidmat diberikan oleh pihak YB Dato’ kepada penduduk dapat meringankan masalah yang mereka hadapi.

KOLEKSI FOTO




Ketibaan YB Dato’ dirumah Pn Khadijah untuk melihat tindakan yang telah diambil oleh Pusat Khidmat Masyarakat (PKM) DUN Gombak Setia.


Terima Kasih Y.B Dato’ atas kunjungan dan pemantauan yang dibuat keatas masalah yang saya hadadapi sekian lama. Ucapan yang tulus daripada ibu tunggal kepada YB Dato’ atas khidmat yang telah diberikan oleh Masyarakat.

Alhamdulilah pokok raksasa yang digelar oleh Tn Tumah dan penduduk disekitar rumah beliau telah ditebang. Hilang kerisauan yang dipendam selama ini.

Foto diatas sebelum pokok ditebang oleh tindakan (Pusat Khidmat Masyarakat) PKM

Santapan Rohani ” sabda Rasuallah saw Tidak henti-hentinya Jibrail memberikan wasiat kepadaku supaya berbuat baik kepada jiran tentangga sehingga aku menyangka seolah-olah Jibrail akan memamsukkan tetangga sebagai ahli waris yang mewarisi harta jirannya”{Muttafaqun alaih}

http://jkpzon11gombak.blogspot.com/


Editor : Khaulah Azwar


No comments:

Post a Comment

SIMFONI KASIH TAUTAN HATI