Monday, October 26, 2009

PERGI TAKKAN KEMBALI-AYAHANDA Ustazah W. Hasrinah W. hasan


k.wan
24hb oktober, 2009 - Lawatan Ziarah oleh YB Dato’ Hasan Bin Mohamed Ali bersama kakitangan Pusat Khidmat Masyarakat DUN Gombak Setia kepada arwah Ayah seorang pimpinan Ketua Dewan Muslimat PAS Negeri Selangor (DMPNS) Hjh. Wan Hasrinah yang setiap insan mengenalinya panggilan K. Wan. Pemergian allahyarhum telah di solatkan oleh YB Dato’ Hasan B. Mohamed Ali.




Lawatan Ziarah kematian seorang penduduk di Batu 8 & Bt 12 , Gombak. Dato’ mengiringi salah seorang waris simati.


IMG_7249[1]


Semoga solat dan bacaan doa disampaikan sedikit memberi peringatan pada kita yang hidup pasti akan mati juga, hanya doa anak yang solih dan amal jariah yang akan membawa kita untuk bertemu dengan ALLAH swt.


2 comments:

  1. kamu ada potensi untuk menulis berita. tetapi, kamu perlu mendalami teknik-teknik menulis berita seperti apa, bila, dimana, kenapa, bagaimana dan siapa. Apabila menulis berita, semua aspek-aspek ini perlu diambil kira. saya tengok, penulisan berita kamu masih tidak mengandungi aspek-aspek tersebut. sekian dan terima kasih.

    ReplyDelete
  2. salam terima kasih atas sokongan dan teguran. tetapi utk pengetahuan en arif bahawa maklumat terperinci mmg ada ana simpan tetapi tidak dibenarkan keluar 100% atas permintaan org2 tertentu utk kebaikan mereka kena sirkan fakta. dan tak semua org yg kena interview akan berarkan fakta mereka disiarkan.I.allah jika diiznkan ALLAh ada rezki menulis mmg ana akn kembangkan sayap ini. adalah 1 minat pd ana daripada dibangku sek membuat liputan dan jurufoto.. ttp semua ada batasannya., doa kan ana. trm kasih

    ReplyDelete

SIMFONI KASIH TAUTAN HATI